I still have moths, and frankly I only live in a two-bedroom apartment. Further, the shopping cart experience was dreadful. It kept trying to upsell me with annoying popups. I'd thought I'd cancelled...
さらに表示
Neil Thompson
Moth-Prevention.com
4 years ago
We are very confused by your feedback. We can only conclude that you are remembering a different website experience to the one you had on our site! Our website is operated by 'Shopify' and our Checkout process is slick, simple and does not contain any pop-ups. It’s worth noting that Shopify has approximately 1.58 million different companies operating their websites through their platform and that all of those sites use the same Shopify Checkout process because it has been optimized to be very friendly to the customer as they move through the process.
We have checked with our Order Process Team and Customer Service Team and can confirm that you have not reached out to us to request an order cancellation - if you had done so we would have certainly not shipped to you and happily refunded your order in full without any quibble or fuss. Again, we can only conclude that you are remembering a different website experience to the one you had on our site!
Kind regards,
MothPrevention
商品のレビュー
Neil Thompson
Moth-Prevention.com
4 years ago
We are very confused by your feedback. We can only conclude that you are remembering a different website experience to the one you had on our site! Our website is operated by 'Shopify' and our Checkout process is slick, simple and does not contain any pop-ups. It’s worth noting that Shopify has approximately 1.58 million different companies operating their websites through their platform and that all of those sites use the same Shopify Checkout process because it has been optimized to be very friendly to the customer as they move through the process.
We have checked with our Order Process Team and Customer Service Team and can confirm that you have not reached out to us to request an order cancellation - if you had done so we would have certainly not shipped to you and happily refunded your order in full without any quibble or fuss. Again, we can only conclude that you are remembering a different website experience to the one you had on our site!
Kind regards,
MothPrevention
購入日: 07/05/2021
0
共有
信頼できるカスタマー
4 years ago
Excellent service and Moth Prevention makes the most effective moth traps on the market. Love the option to buy bulk and get free shipping! Keep up the good work.
商品のレビュー
Amanda Hart
Moth-Prevention.com
4 years ago
Thank you for your excellent review and 5 star feedback - we really appreciate it!
It is great to read that you find our Clothes and Carpet Moth Traps highly effective, thank you for your custom.
Best wishes
Amanda
Only worked when I swatted the moths with the traps
商品のレビュー
購入日: 02/07/2021
0
共有
信頼できるカスタマー
4 years ago
Online ordering was easy and they were shipped and delivered promptly.
商品のレビュー
Amanda Hart
Moth-Prevention.com
4 years ago
Thank you for much for your 5 star review on our Clothes Moth Traps, we really appreciate it.
It's always great to read that our customers are using the Traps successfully but we also understand that it can be a little alarming if you discover your moth infestation is larger than anticipated. If you do have any concerns then please don't hesitate to contact us at help@moth-prevention.com for any advice or guidance you may need. We do sell Moth Killer Kits which can tackle and eliminate a bigger moth problem.
Thank you for your custom and your recommendation.
Best wishes
Amanda
Have moths in our chimney. Closed it off with a trap inside and took care of the problem.
Amanda Hart
Moth-Prevention.com
4 years ago
Thank you for purchasing our Clothes Moth Traps and giving them a 5 star review!
That is great news that you have now dealt with the moth problem. The traps stay active for three months after opening so we would advise keeping it in place in order to further monitor for any recurrence of moths, unless of course you need to use the chimney!
Best wishes
Amanda
商品のレビュー
Amanda Hart
Moth-Prevention.com
4 years ago
Many thanks for your custom and five star review on our Clothes Moth Traps. We really appreciate hearing from our customers.
Best wishes
Amanda
購入日: 26/06/2021
0
共有
HP
Helen Donna Passaretti
4 years ago
Helen Donna PassarettiのMoth-Prevention.comに関するコメント:
Dear Helen
Thank you so much for your 5 star review on our Clothes and Carpet Moth Trap Refills, we really appreciate it.
i believe you may have needed some more information or advice about a product so please don't hesitate to contact us at help@moth-prevention.com
Best wishes
Amanda
Thank you for your 5 star review on our Pantry Moth Traps and we delighted to read that they are doing their job and catching those pesky moths!
The traps will be active for 8 weeks after opening so it gives you a good opportunity to monitor your moth problem and if there is a reduced daily catch rate over time then this means you are winning the battle! .
Many thanks for your custom.
Best wishes
Amanda
Traps received quick when expected. First week nothing. Second week, I have several moths on every trap. Appears I have a moth problem, sure hope I've found a solution...
商品のレビュー
Amanda Hart
Moth-Prevention.com
4 years ago
Thank you so much for your 5 star review and feedback on our Clothes Moth Traps. We so appreciate hearing from our customers and we know how frustrating it is to discover you have a moth problem.
The traps are produced with a very sticky natural pheromone which attracts the sexually adult male moths so this will help break the breeding cycle and also give you a good indication of the size of the moth infestation.
If you are catching a lot of moths then you may like to consider using something a little more powerful like one of our Moth Killer Kits. If you need any help or guidance please don't hesitate to contact us at help@moth-prevention.com
Best wishes
Amanda
The ordering was easy and delivery was quick. So far, I'm catching moths!
商品のレビュー
Amanda Hart
Moth-Prevention.com
4 years ago
Thank you for your 5 star review on our Clothes Moth Traps. We are delighted to read that you are catching moths immediately.
Each trap will be active for 3 months after opening and if you still need further sticky pads you may like to consider some of our Clothes Moth Trap Refills.
Best wishes
Amanda
購入日: 14/06/2021
0
共有
SL
Steve Lipshie
4 years ago
Steve LipshieのMoth-Prevention.comに関するコメント:
The three moth traps have caught over 100 moths so far, and hopefully the problem will eventually be brought under control. It's too soon to give a final verdict.
Amanda Hart
Moth-Prevention.com
4 years ago
Dear Steve
Thank you for taking the time to write us a 5 star review on our Clothes and Carpet Moth Trap Refills. Wow you are catching a lot of moths!
The benefits of the Traps is that they allow you to monitor the size of your moth infestation and at the same time they are helping to stop the breeding cycle by actively catching the sexually adult male moths.
if you are concerned at the size of your moth problem you may like to consider one of our Killer Kits to help with the elimination process. Please don't hesitate to contact us if you need further help or guidance at help@moth-prevention.com
Best wishes
Amanda