There’s wide fitting and then there’s Cosyfeet! Specially designed to fit and flatter swollen feet.
サービス
4.4
/5
商品
4.2
/5
5
4
3
2
1
282
41
27
3
30
383
去年の評価数:
すべて( 4,272件)のレビューを表示中
MC
Mary Chalmers
Feefoに#よる#検証#済み
5 years ago
Mary ChalmersのCosyfeetに関するコメント:
I was so glad to get your catalog, because I have edema down to the feet. One shoe that I ordered did fit but came off readily as I was walking. The second that I ordered was so narrow there was no...
さらに表示
Customer Services
Cosyfeet
5 years ago
Thank you for your feedback,
We are sorry to learn that you experienced problems returning your item. We are a UK based company and try to make returning as straight forward as possible.
We can see by our records that we have received your order back and a refund has been processed.
Once again please accept our apologies for any disappointment and inconvenience this may have caused.
商品のレビュー
Customer Services
Cosyfeet
5 years ago
Thank you for your feedback,
We are sorry to learn that you experienced problems returning your item. We are a UK based company and try to make returning as straight forward as possible.
We can see by our records that we have received your order back and a refund has been processed.
Once again please accept our apologies for any disappointment and inconvenience this may have caused.
Thank you for your feedback.
We are please to hear that you were happy with the service you received on your recent order.
If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.
商品のレビュー
Customer Services
Cosyfeet
5 years ago
Thank you for your feedback.
We are sorry to learn that the Hop has proven to be unsuitable. Please return them back to us and we will happily process a refund for you.
If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.
購入日: 15/06/2020
0
共有
RG
Rebecca Ortega-Guttman
Feefoに#よる#検証#済み
5 years ago
Rebecca Ortega-GuttmanのCosyfeetに関するコメント:
It was my first time ordering from Cosyfeet and I am so excited that they have just what I needed! It was so easy to order and the delivery was so fast!!
Customer Services
Cosyfeet
5 years ago
We are glad to hear that your order was received in good time and that it is what you expected.
With the majority of orders, we aim to dispatch on the same day as ordering to ensure delivery within 1-4 working days.
Should you require any information or would like any advice on future orders, please do not hesitate to contact our dedicated customer service team who will be more than happy to help you.
I am still trying to find out how to send them back. Part of my order was correct but I didn't like the "knee highs" which I thought were knee highs and not socks. The other part of my order was...
さらに表示
Customer Services
Cosyfeet
5 years ago
Thank you for your feedback.
Please accept our apologies for the mix up with your order. please keep the item you have received, do not worry about returning them to us.
Would you like us to send the correct order to you or would you prefer a refund?
Once again please accept our sincere apologies for any disappointment and inconvenience this may have caused.
We will look forward to hearing from you.
Shoes fit however these shoes are the most uncomfortable I’ve ever bought. Socks were great.
Customer Services
Cosyfeet
5 years ago
Thank you for your feedback.
We are sorry to learn that the shoes proved to be unsuitable. To arrange the return you will need to visit our Returns Portal on our website and enter your email address and order no GE605211325GB Then follow the instructions to create your returns labels. As soon as these are received back we will happily process a refund for you.
We hope this is of some help.
If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.
商品のレビュー
Customer Services
Cosyfeet
5 years ago
Thank you for your feedback.
We are sorry to learn that the shoes proved to be unsuitable. To arrange the return you will need to visit our Returns Portal on our website and enter your email address and order no GE605211325GB Then follow the instructions to create your returns labels. As soon as these are received back we will happily process a refund for you.
We hope this is of some help.
If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.
Customer Services
Cosyfeet
5 years ago
Thank you for your feedback.
We are sorry to learn that the shoes proved to be unsuitable. To arrange the return you will need to visit our Returns Portal on our website and enter your email address and order no GE605211325GB Then follow the instructions to create your returns labels. As soon as these are received back we will happily process a refund for you.
We hope this is of some help.
If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.
Customer Services
Cosyfeet
5 years ago
Thank you for your feedback.
We are please to hear that your order of Socks proved suitable for you.
If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.
They are the most uncomfortable shoes I have had in a very long time. And there was nothing in the delivery box to show how to return the worse shoes I have ever had on my feet.
Customer Services
Cosyfeet
5 years ago
Thank you for your feedback.
We are sorry to learn that the shoes proved to be unsuitable. To arrange the return you will need to visit our Returns Portal on our website and enter your email address and order no GE608254021GB Then follow the instructions to create your returns labels. As soon as these are received back we will happily process a refund for you.
We hope this is of some help.
If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.
商品のレビュー
Customer Services
Cosyfeet
5 years ago
Thank you for your feedback.
We are sorry to learn that the shoes proved to be unsuitable. To arrange the return you will need to visit our Returns Portal on our website and enter your email address and order no GE608254021GB Then follow the instructions to create your returns labels. As soon as these are received back we will happily process a refund for you.
We hope this is of some help.
If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.
I'm thankful I can get shoes to fit my swollen feet. One pair didn't fit and the return was made as easy as possible. This is my 2nd purchase and the first one has held up very well .I've had them...
さらに表示
商品のレビュー
購入日: 17/06/2020
0
共有
DD
Debra Dawkins
Feefoに#よる#検証#済み
5 years ago
Debra DawkinsのCosyfeetに関するコメント:
Haven’t received my order yet
Customer Services
Cosyfeet
5 years ago
Thank you for our feedback.
We are sorry to learn that you have not received your order. When the order was placed you selected standard delivery. This can take between 11-21 working days for delivery.
Therefore you should received the order shortly.
If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.
There’s wide fitting and then there’s Cosyfeet! Specially designed to fit and flatter swollen feet, our premium footwear is exceptionally wide, deep and roomy. All our styles have the same extra roomy fitting (6E for women and 3H for men) and can be adjusted to fit a range of swelling.
There’s wide fitting and then there’s Cosyfeet! Specially designed to fit and flatter swollen feet, our premium footwear is exceptionally wide, deep and roomy. All our styles have the same extra roomy fitting (6E for women and 3H for men) and can be adjusted to fit a range of swelling.