Order never arrived, online chat was mediocre both times I used it, order sent back out next day but was only one item of an 8 piece order so of little use to me. Went instore instead to get it all...
さらに表示
Adam
cardfactory
8 years ago
Thank you for your feedback. I am very sorry about the poor experience you have had, this is not our usual level of service. I apologise the Live Chat wasn't satisfactory to you. I can see the one balloon was reordered for you, but the other items were refunded. I am sorry if this is not what you requested.
I hope if you order with us in the future you receive a better experience and level of service. I apologise for any inconvenience caused.
購入日: 21/11/2017
0
共有
信頼できるカスタマー
8 years ago
Very fast and reliable great quality card and turned out perfect.
Thank you
Thank you for your feedback, we really appreciate you taking the time to write into us to leave this great review. We can’t wait to send you more great personalised gifts soon!
商品のレビュー
購入日: 28/11/2017
0
共有
信頼できるカスタマー
8 years ago
good prices and cards arrived well packaged and in good condition.thanks
At cardfactory we make sharing in and celebrating life’s moments special and accessible for everyone. Our products help to commemorate every occasion, from the everyday to once-in-a-lifetime; yet at prices that help people keep money in their pockets
At cardfactory we make sharing in and celebrating life’s moments special and accessible for everyone. Our products help to commemorate every occasion, from the everyday to once-in-a-lifetime; yet at prices that help people keep money in their pockets