*Personal information removed by Feefo* our guide was very knowledgable and had a great sense if humour. I can not fault him as our guide and host. We laighed and cried at his stories.
Our driver...
Leggi altre
Recensioni del prodotto
Media caricati
Visualizza tutti i media (1)
Mantombi
Costsaver
14 days ago
Thank you very much for taking the time to share such a warm and detailed account of your tour. It is genuinely rewarding to learn that you found the itinerary and coach excellent, and that the two-week journey across the regions of Italy left you with such a strong affection for the country. We are also pleased that your Travel Director's knowledge and humour made such a lasting impression, and that your Coach Driver was so safe, patient and courteous.
We are sorry that some of the hotel rooms, particularly those for solo travellers, were very small, and that maintenance issues were evident at several of the properties. This is not the standard we aim to provide, and we regret that it lowered your impression of the accommodation. We shall share your comments with our Operations Department.
We would warmly welcome the opportunity to host you again in the future.
CS Directors are always professional, competent and often are the added "umph" to the experience.
LOVE LOVE LOVE *Personal information removed by Feefo* (Spanish Wonders), *Personal information...
Leggi altre
Recensioni del prodotto
Mantombi
Costsaver
14 days ago
Thank you very much for taking the time to share such a candid and engaging account of your tours. It is genuinely rewarding to learn that you found Spain beautiful, and that you regard our Travel Directors as consistently professional, competent and a real asset to the experience. We are particularly pleased that those who looked after you made such a strong impression across several journeys.
We are sorry that you sensed some hostility towards visitors on a few occasions, and that the standard of customer service at certain establishments, together with the language barrier, was at times a source of difficulty. We are also sorry that the vegetarian meals did not compare favourably with the other dishes on offer. It is a fair observation that guests paying the same price should expect dining of comparable quality and variety, and we shall share your comments with our Operations Department so that the options available to vegetarian guests may be reviewed carefully.
Thank you again for your candour, and we would warmly welcome the opportunity to host you again in the future.
Value. I appreciated the attention to details to avoid traffic and arrange for us to see things when they are less populated
Recensioni del prodotto
Media caricati
Visualizza tutti i media (1)
Mantombi
Costsaver
13 days ago
Thank you very much for taking the time to share your feedback. It is genuinely rewarding to learn that you found your Travel Director the best you have encountered, and that you considered the tour good value. We are also pleased that the careful attention to avoiding traffic and arranging visits at quieter times made such a positive impression.
We appreciate your remarks that the hotels, although somewhat off the beaten path, were charming and locally owned, and that the hospitality you received was so memorable. We would warmly welcome the opportunity to host you again in the future.
It was a great deal for the experience we had.
Our guide *Personal information removed by Feefo* was wonderful. She was so knowledgeable and taught us a lot about Ireland. The coach was...
Leggi altre
Recensioni del prodotto
Mantombi
Costsaver
14 days ago
Thank you very much for taking the time to share your feedback. It is genuinely rewarding to learn that you found the tour such good value, and that your Travel Director's knowledge and the insight she offered into Ireland made such a strong impression. We are also pleased that you found the coach comfortable and that you enjoyed all of the Optional Excursions.
We appreciate your observation that the itinerary was a busy one, with many hotels offering only a single night's stay. We are encouraged that you nonetheless found the journey so enjoyable. We would warmly welcome the opportunity to host you again in the future.
Good itinerary. Excellent tour director *Personal information removed by Feefo* and driver *Personal information removed by Feefo*. Had been unsure of how lengthy bus rides would be handled....
Leggi altre
Recensioni del prodotto
Mantombi
Costsaver
14 days ago
Thank you very much for taking the time to share such a considered account of your tour. It is genuinely rewarding to learn that you found the itinerary good, and that your Travel Director and Coach Driver made such a positive contribution to your journey. We are also pleased that the commentaries and videos made the longer coach journeys engaging, that the breaks were well placed, and that the city tours proved informative.
We appreciate your comments regarding the choice experiences before departure, and we are sorry that the information on durations and availability left you feeling uncertain. Guests who prefer to plan are entitled to clear and dependable detail, and we shall share your observations with our Operations Department so that the way in which this information is presented may be reviewed carefully.
Thank you again for your feedback, and we would warmly welcome the opportunity to host you again in the future.
The trip managers were excellent, no complaints whatsoever. Both *Personal information removed by Feefo* and *Personal information removed by Feefo* were helpful, knowledgeable and friendly to all...
Leggi altre
Recensioni del prodotto
Mantombi
Costsaver
14 days ago
Thank you very much for taking the time to share your feedback. It is genuinely rewarding to learn that you found your Travel Director so exceptional.
We appreciate your suggestion that guests be informed in advance of the time they are likely to spend on the coach. Although you found the journey manageable, we recognise that clearer information at the point of booking would have allowed you to plan with greater confidence, and we shall share your comments with our Operations Department so that this may be considered carefully.
Thank you again for your feedback, and we would warmly welcome the opportunity to host you again in the future.
Mantombi
Costsaver
14 days ago
Thank you very much for taking the time to share your feedback. It is genuinely rewarding to learn that you found your Travel Director exceptional, that you enjoyed the Optional Excursions, and that you considered the tour to represent appropriate value.
We appreciate your observation that a considerable amount of time was spent on the coach. Long journeys are an inevitable part of covering so much ground, but we recognise that they can be tiring, and we shall share your comments with our Operations Department so that the balance between travel and time at each destination may be considered carefully. We would warmly welcome the opportunity to host you again in the future.
Excellent trip with an exceptionally great Travel Director, *Personal information removed by Feefo* who's guidance and humour during our trip and knowledge of the history of the countries we visited...
Leggi altre
Recensioni del prodotto
Mantombi
Costsaver
14 days ago
Thank you very much for taking the time to share such generous and detailed feedback. It is genuinely rewarding to learn that you regarded this as the trip of a lifetime, and that the itinerary, the coach and the hotels all met with your approval. We are also pleased that your Travel Director's guidance, humour and knowledge of the history of the countries visited made such a strong impression, and that you felt in such capable hands with your Coach Driver.
It is encouraging to hear that the Optional Excursions you joined and the Local Guides were fantastic, and that you slept so well throughout the tour. We would warmly welcome the opportunity to host you again in the future.
Costsaver provided an excellent tour for less money than many others I looked at. The tour of Ireland I chose took me through all the places I have wanted to visit for years. The tour director,...
Leggi altre
Recensioni del prodotto
Media caricati
Visualizza tutti i media (1)
Mantombi
Costsaver
14 days ago
Thank you very much for taking the time to share such generous feedback. It is genuinely rewarding to learn that you found the tour excellent value, and that it took you to so many of the places you have wished to visit for years. We are also pleased that your Travel Director's stories and knowledge brought the towns to life, and that the itinerary struck such a sound balance between structured activities and free time for independent exploration. We would warmly welcome the opportunity to host you again in the future.
Our Travel Director, *Personal information removed by Feefo* and Driver were excellent. *Personal information removed by Feefo* provided lots of history and went the extra mile to make the tour...
Leggi altre
Recensioni del prodotto
Mantombi
Costsaver
14 days ago
Thank you very much for taking the time to share such a considered and detailed account of your tour. It is genuinely rewarding to learn that you found your Travel Director and Coach Driver excellent, and that the historical insight and extra effort provided made the journey so memorable for the group.
We are sorry that you found the local guided tours disappointing. We regret that some commentary was difficult to follow because of the speed of delivery and the accents involved, that the pace left little opportunity to absorb the atmosphere of each city, and that the absence of a visible flag or sign made it hard to keep track of your Travel Director. Your suggestions are practical ones, and we shall share them with our Operations Department so that the guidance given to local specialists may be reviewed carefully.
We also appreciate your comments regarding the number of Optional Excursions and the cumulative cost of attending them all, as well as the guidance given on gratuities and your preference for these to be included in the tour price.
Thank you again for your candour, and we hope to have the opportunity to offer you a more satisfying experience in the future.
The service received from Costsaver Travel Director was quite poor. He appeared to have little specialised local knowledge of the places visited along the route and most of the time read from a...
Leggi altre
Recensioni del prodotto
Mantombi
Costsaver
13 days ago
Thank you for taking the time to share such a detailed account of your tour. We are sorry to learn that your experience fell so far short of your expectations, and we regret that you feel the tour did not reflect the standard or value you had anticipated when you booked.
We regret that some of the planned visits were missed owing to closures, and that you found several of the hotels to be of a poor standard, with limited facilities and few options for meals on arrival or before departure. We are also sorry that you were left to find your own food on a number of occasions, and that you felt your Travel Director and Coach Driver did not offer the local knowledge, guidance and professionalism you had a right to expect. We are pleased, at least, that a couple of the Local Specialists engaged you with their presentations.
Your remarks regarding the way in which the tours are described and marketed are likewise noted, and we shall share your observations with our Operations Department so that hotel standards, the planning of stops and the information given to guests may be reviewed carefully.
Thank you again for your candour, and we hope to have the opportunity to offer you a more satisfactory experience in the future.
Lasting travel memories don’t have to cost the earth. Our value tours cover all the essentials, while providing you the building blocks to tailor your dream holiday.
With quality transport, accommodation, city tours and plenty of meals included, you’re then able to tailor your trip with our selection of hand-crafted Optional Experiences – or simply uncover each destination your way.
That’s the Costsaver way.
I nostri premi indipendenti riconoscono i migliori marchi per il servizio clienti. I vincitori vengono decisi in base alle valutazioni ricevute dai clienti.
Raccogliamo autonomamente i feedback per conto delle aziende che collaborano con noi. La nostra piattaforma si rivolge solo ad acquirenti verificati, per cui è possibile essere certi di leggere recensioni di clienti reali.
Solo i clienti con prova d'acquisto possono lasciare una recensione su Feefo. Lo garantiamo contattando gli acquirenti subito dopo la transazione.
Verifichiamo che le recensioni provengano da clienti autentici associandole a una vendita o a una transazione. Le persone sono invitate a lasciare una recensione solo dopo aver acquistato dall'azienda.
Verifichiamo che le recensioni provengano da clienti autentici associandole a una vendita o a una transazione. Le persone sono invitate a lasciare una recensione solo dopo aver acquistato dall'azienda.
Lasting travel memories don’t have to cost the earth. Our value tours cover all the essentials, while providing you the building blocks to tailor your dream holiday.
With quality transport, accommodation, city tours and plenty of meals included, you’re then able to tailor your trip with our selection of hand-crafted Optional Experiences – or simply uncover each destination your way.
That’s the Costsaver way.