The service was fine, but the delivery from Fed Ex was awful. The box that the purchase came in was thrown about and partially opened which caused minor damage to the product. This slight damage was...
Baca lebih lanjut
Ulasan produk
Tanggal pembelian: 23/09/2023
0
Bagikan
GT
George Tapia
Diverifikasi oleh Feefo
3 years ago
Apa yang dikatakan George Tapia tentang Poolsupplies.com:
Quality of products and shipping was very impressive.
Tyler Jones
Poolsupplies.com
3 years ago
We take pride in our lightening fast shipping speeds!
Ulasan produk
Tyler Jones
Poolsupplies.com
3 years ago
That is great to hear!
Tanggal pembelian: 23/09/2023
0
Bagikan
EL
Edward Lang
Diverifikasi oleh Feefo
3 years ago
Apa yang dikatakan Edward Lang tentang Poolsupplies.com:
I ordered a vacuum. Then decided to hire someone to clean our pool. Needed to return product. Never opened the box. Had to pay $91 for return shipping. Not ideal. Wish I hadn't ordered.
Rachel Jennetti
Poolsupplies.com
3 years ago
Hello there! We apologize that you did not realize our return policy before ordering. For future reference, our shipping and return policy can be found here: poolsupplies.com/page/returns-policy
Since your return was not a warranty or manufacturer issue, you were charged for return shipping and our restocking fee which is listed on our website. We are a family-owned company, and we appreciate your feedback!
Ulasan produk
Rachel Jennetti
Poolsupplies.com
3 years ago
Hello! We apologize for the confusion. Our return policy is listed here on our website: poolsupplies.com/page/returns-policy
Since your return was not covered under the warranty or due to any manufacturer defects, you were charged for return postage and a restocking fee that is listed in the returns section of our website I provided the link above. Thank you for your feedback, and if you have any further questions about our return policy, please contact our customer support line at 1.800.356.3025 or support@poolsupplies.com Monday-Thursday 8 a.m.-8 p.m., Friday 8 a.m. - 7 p.m., or Saturday & Sunday from 9:30 a.m. - 5:30 p.m. EST
Tanggal pembelian: 18/09/2023
0
Bagikan
WL
Wayne Linney
Diverifikasi oleh Feefo
3 years ago
Apa yang dikatakan Wayne Linney tentang Poolsupplies.com:
My online order was received, shipped out and delivered all within a few days. The product delivered was exactly what I ordered. What more could you ask for.
Tyler Jones
Poolsupplies.com
3 years ago
Thank you so much for the kind words! We appreciate the great feedback.
Kami mengumpulkan umpan balik secara independen atas nama bisnis yang bekerja sama dengan kami. Platform kami hanya menjangkau pembeli yang terverifikasi, jadi Anda bisa yakin bahwa Anda membaca ulasan dari pelanggan yang sebenarnya.
Hanya pelanggan dengan bukti pembelian yang dapat memberikan ulasan Feefo. Kami memastikan hal ini dengan menghubungi pembeli langsung setelah transaksi mereka.
Kami memverifikasi bahwa ulasan tersebut berasal dari pelanggan asli dengan mencocokkannya dengan penjualan atau transaksi. Orang hanya diundang untuk memberikan ulasan setelah membeli dari bisnis tersebut.
Kami memverifikasi bahwa ulasan tersebut berasal dari pelanggan asli dengan mencocokkannya dengan penjualan atau transaksi. Orang hanya diundang untuk memberikan ulasan setelah membeli dari bisnis tersebut.