Our contact was always available to us for questions, concerns and helped when we had to make some revisions to our plans. They made our travel to Lake Como a success!
Ulasan produk
Tanggal pembelian: 29/01/2021
0
Bagikan
LF
Lida Falcioni
Diverifikasi oleh Feefo
5 years ago
Apa yang dikatakan Lida Falcioni tentang Italian Breaks:
Il servizio reso da Italianbreaks è stato assolutamente eccellente, dall’inizio alla fine: in fase di scelta e prenotazione, Iuliana è stata disponibilissima, sempre pronta a rispondere alle nostre...
Baca lebih lanjut
Tanggal pembelian: 20/06/2021
2
Bagikan
Pelanggan Tepercaya
Diverifikasi oleh Feefo
5 years ago
Quick reply to queries
Ulasan produk
Cristina
Italian Breaks
5 years ago
Hello,
Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed the house, pool and garden. The neighbour irrigated his field for 2 days - we apologise if the noise was too loud. Regarding the mosquitoes, as the villa is in the countryside I am afraid we cannot do much about them, the owner has said he will look into putting up some mosquito nets on the windows next year but for the outside, we can only suggest using the citronella candles that keep them at bay. As for the mattresses, we are sorry that you found them uncomfortable; they are not old and as this is such a subjective matter it's difficult to get it perfect for each preference. All in all, we are glad you have enjoyed your stay. Kind regards,Italian Breaks Team
Tanggal pembelian: 12/02/2020
0
Bagikan
Pelanggan Tepercaya
Diverifikasi oleh Feefo
5 years ago
easy on communication good response time, qualty of houses and local person available and nice
Slechtste vakantie-ervaring ooit. Extreem smerig met glas rond het zwembad en schimmel in de kamers! Ook ontbrak de meest standaard benodigdheden zoals koffiezetapparaat en bestek.
Cristina
Italian Breaks
5 years ago
We are sorry to read that you did not enjoy your stay. Unfortunately, as you contacted us to complain only after your return from your one week holiday, we were completely unaware of any problems.
The villa had an Italian Coffee Maker, and it has no air-conditioning as per our description. The markings due to some condensation have been removed with a further cleaning which could have been carried out had you informed us while there.
Had you informed us while there, as per our terms and conditions, we would have acted promptly to rectify the small problems you encountered. I wish you had given us the possibility to resolve any issues and improve your stay such as sending cleaners for an additional cleaning and provided you with additional cutlery (the villa has cutlery for the number of guests it can accommodate but we can always provide more if needed).
Ulasan produk
Cristina
Italian Breaks
5 years ago
We are sorry to read that you did not enjoy your stay. Unfortunately, as you contacted us to complain only after your return from your one week holiday, we were completely unaware of any problems.
The villa had an Italian Coffee Maker, and it has no air-conditioning as per our description. The markings due to some condensation have been removed with a further cleaning which could have been carried out had you informed us while there.
Had you informed us while there, as per our terms and conditions, we would have acted promptly to rectify the small problems you encountered. I wish you had given us the possibility to resolve any issues and improve your stay such as sending cleaners for an additional cleaning and provided you with additional cutlery (the villa has cutlery for the number of guests it can accommodate but we can always provide more if needed).
So far excellent; I’m in Australia so haven’t been able to take up the booking yet. IB and I have postponed the booking until 2021
Tanggal pembelian: 10/01/2020
0
Bagikan
Pelanggan Tepercaya
Diverifikasi oleh Feefo
6 years ago
Easy to deal with via email. Provided all the required information and always replied promptly. Perhaps a little curt at times, but understand that it's a busy period.
Ulasan produk
Tanggal pembelian: 02/02/2020
0
Bagikan
SP
Sergio Porres
Diverifikasi oleh Feefo
6 years ago
Apa yang dikatakan Sergio Porres tentang Italian Breaks:
The villa we rented was very nice, absolutely wonderful, but the service we received prior to the trip was slow and incomplete. Upon arrival the POC and owners were there to receive us and welcomed...
We have not yet been able to travel due to the Coronavirus Pandemic, have been offered a Credit Voucher in lieu of our deposit and hope that this will be valid until well after we are out of travel...
Baca lebih lanjut
Tanggal pembelian: 28/11/2019
0
Bagikan
MR
Malcolm Rogers
Diverifikasi oleh Feefo
7 years ago
Apa yang dikatakan Malcolm Rogers tentang Italian Breaks:
Kami mengumpulkan umpan balik secara independen atas nama bisnis yang bekerja sama dengan kami. Platform kami hanya menjangkau pembeli yang terverifikasi, jadi Anda bisa yakin bahwa Anda membaca ulasan dari pelanggan yang sebenarnya.
Hanya pelanggan dengan bukti pembelian yang dapat memberikan ulasan Feefo. Kami memastikan hal ini dengan menghubungi pembeli langsung setelah transaksi mereka.
Kami memverifikasi bahwa ulasan tersebut berasal dari pelanggan asli dengan mencocokkannya dengan penjualan atau transaksi. Orang hanya diundang untuk memberikan ulasan setelah membeli dari bisnis tersebut.
Kami memverifikasi bahwa ulasan tersebut berasal dari pelanggan asli dengan mencocokkannya dengan penjualan atau transaksi. Orang hanya diundang untuk memberikan ulasan setelah membeli dari bisnis tersebut.