Made 4 separate orders, I got one wrong and they were please to help. Fast shipping during strike as the send the fastest way. Lovely speaking people!
Xmas Direct
XmasDirect
3 years ago
Hello, thank you for taking the time to leave us such great feedback! We are so pleased to hear you are happy with your order and our service!
Vélemények a termékekről
Vásárlás dátuma: 08/12/2022
1
Megosztás
Megbízható vevő
Feefo által hitelesített
3 years ago
Excellent products and service. Price very reasonable
Xmas Direct
XmasDirect
3 years ago
Hello, thank you for taking the time to leave us feedback. We are so pleased to hear you are happy with our service.
Vásárlás dátuma: 10/12/2022
0
Megosztás
Megbízható vevő
Feefo által hitelesített
3 years ago
Can't comment any further as still waiting for goods
Xmas Direct
XmasDirect
3 years ago
Hello, thank you for taking the time to leave us feedback. I can see your parcel was delivered by Royal Mail on the same day you left this review. This was posted through your letterbox. If you require proof of delivery please email us at info@xmasdirect.co.uk and we can forward the tracking to you.
Vásárlás dátuma: 10/12/2022
12
Megosztás
PB
Philip Backhurst
Feefo által hitelesített
3 years ago
Mit mondott Philip Backhurst XmasDirect kereskedőről:
Easy to use website, quick answer to my query and prompt delivery.
Xmas Direct
XmasDirect
3 years ago
Hello Philip, thank you for sharing your feedback with us. We are so pleased to hear you are happy with our service and speedy delivery!
Vásárlás dátuma: 09/12/2022
3
Megosztás
Megbízható vevő
Feefo által hitelesített
3 years ago
Order placed and delivered within a week and goods arrived in tact and worked. What else needs to be said!
Xmas Direct
XmasDirect
3 years ago
Hello, thank you for taking the time to leave us a review. We are so pleased you are happy with your order!
Vélemények a termékekről
Vásárlás dátuma: 09/12/2022
2
Megosztás
KL
Kathleen Longhurst
Feefo által hitelesített
3 years ago
Mit mondott Kathleen Longhurst XmasDirect kereskedőről:
Christmas tree was defective - missing a vital lights connector. Customer service were extremely unhelpful - would not accept connector missing. This tree was purchased pre lit due to a recent spell...
Olvasson erről többet
Xmas Direct
XmasDirect
3 years ago
Hello, thank you for taking the time to leave us feedback. We are so sorry to hear you find our service unhelpful, we tried very hard to work with you to find a resolution. We couldn't understand how this connector would be missing, we communicated with our warehouse and all trees had the connectors you mentioned. I understand you have decided to keep the tree, however as discussed in our email correspondence, you were certainly welcome to have returned the tree to us within 28 days of delivery, and should we have found a fault, we would of happily covered the cost of returning it to us.
A visszajelzéseket a velünk együttműködő vállalkozások nevében, függetlenül gyűjtjük. Platformunk csak ellenőrzött vásárlókhoz jut el, így biztos lehetsz benne, hogy valódi vásárlók véleményét olvasod.
Csak a vásárlást igazoló bizonylattal rendelkező ügyfelek írhatnak Feefo véleményt. Ezt úgy biztosítjuk, hogy a tranzakciót követően azonnal felvesszük a kapcsolatot a vásárlókkal.
A véleményeket az eladáshoz vagy a tranzakcióhoz társítva ellenőrizzük, hogy valódi vásárlóktól származnak-e. A személyeket csak akkor kérjük fel vélemény írására, ha már vásároltak az adott vállalkozástól.
A véleményeket az eladáshoz vagy a tranzakcióhoz társítva ellenőrizzük, hogy valódi vásárlóktól származnak-e. A személyeket csak akkor kérjük fel vélemény írására, ha már vásároltak az adott vállalkozástól.