Have already made a complaint about our seats on the return flight from Hong Kong. We were not able to sit together, otherwise the holiday was excellent.
Wendy Wu Tours
Wendy Wu Tours
11 years ago
Thank you for your feedback and once again, we are sorry that it was not possible for you to sit together on the flight home. We are delighted to hear you otherwise enjoyed the tour and hope you have returned with lots of happy and lasting memories of Vietnam and Cambodia.
Kind regards,
Lorraine, Wendy Wu Tours
We chose Wendy Wu for the 2nd time because our China trip was so good. I have to say we were right. We were looked after wonderfully in the best hotels, the best eating places and the most...
Olvasson erről többet
Wendy Wu Tours
Wendy Wu Tours
11 years ago
Thank you for your review and it's wonderful to hear how much you enjoyed your Indochina Delights tour. We've passed a copy onto our ground handlers to share with your Guides - it'll make their day!
Kind regards,
Lorraine, Wendy Wu Tours
Could have done with some help at Heathrow and Singapore airports. If we had missed the connections, we were stuffed.
Wendy Wu Tours
Wendy Wu Tours
11 years ago
We were sorry to hear of your disappointment with some aspects of the tour. We rarely receive complaints about the food but please rest assured your comments have been duly noted. We truly hope that overall you enjoyed visiting this fascinating region.
Kind regards,
Lorraine, Wendy Wu Tours
The hotel we stayed in in Phnom Penh was very poor. The room was not clean, there were cockroaches in the bathroom and the catering was mediocre.
A comment: you might consider because of the high...
Olvasson erről többet
Wendy Wu Tours
Wendy Wu Tours
11 years ago
Thank you for your feedback which is invaluable and has been passed onto our ground handlers for future improvements. We are delighted that overall you enjoyed the tour and we hope to have the pleasure of welcoming you on-board in the future.
Kind regards,
Lorraine, Wendy Wu Tours
Vélemények a termékekről
Vásárlás dátuma: 22/02/2015
0
Megosztás
Megbízható vevő
11 years ago
So far on the booking front good precise information
Initially had to ring 24 hours after making booking because no details were sent. The home address was also completely incorrect!
Wendy Wu Tours
Wendy Wu Tours
11 years ago
We are sorry if you did not receive the initial confirmation invoice we sent by email and that your address was incorrect. We trust everything is now in order but please contact us if you have any queries.
Kind regards,
Lorraine, Wendy Wu Tours
Wendy Wu Tours is the UK’s Number 1 Tour Operator to China and Japan and a leading specialist tour operator to Southeast Asia, the Indian Subcontinent, Latin America, Central Asia, the Middle East and Europe.
A visszajelzéseket a velünk együttműködő vállalkozások nevében, függetlenül gyűjtjük. Platformunk csak ellenőrzött vásárlókhoz jut el, így biztos lehetsz benne, hogy valódi vásárlók véleményét olvasod.
Csak a vásárlást igazoló bizonylattal rendelkező ügyfelek írhatnak Feefo véleményt. Ezt úgy biztosítjuk, hogy a tranzakciót követően azonnal felvesszük a kapcsolatot a vásárlókkal.
A véleményeket az eladáshoz vagy a tranzakcióhoz társítva ellenőrizzük, hogy valódi vásárlóktól származnak-e. A személyeket csak akkor kérjük fel vélemény írására, ha már vásároltak az adott vállalkozástól.
A véleményeket az eladáshoz vagy a tranzakcióhoz társítva ellenőrizzük, hogy valódi vásárlóktól származnak-e. A személyeket csak akkor kérjük fel vélemény írására, ha már vásároltak az adott vállalkozástól.
Wendy Wu Tours is the UK’s Number 1 Tour Operator to China and Japan and a leading specialist tour operator to Southeast Asia, the Indian Subcontinent, Latin America, Central Asia, the Middle East and Europe.