Delivery time and response time are very good.The last Led Tree I bought the box was badly damaged,but the tree inside had not been damaged fortunately. I contacted Taskers to let them know and they...
2 cushions were missing from my order. I called on Thursday but couldn’t get through. Called again Friday morning and was told someone would call me back that day. No one called back. I called again...
Olvasson erről többet
Vásárlás dátuma: 07/11/2018
1
Megosztás
CU
Customer
7 years ago
Mit mondott Customer Taskers The home store kereskedőről:
I've yet to receive any "service". Its taken too long to get feedback about my order. I had to make contact to learn my order had not yet shipped! Then the info given was wrong and further delays to...
Olvasson erről többet
Angela
Taskers The home store
7 years ago
Hi Customer,
Really sorry that you are not happy with our servive. I can see from the email correspondance that the information given to your reagarding shipment was correct and the goods have been dispatched.
I have spoken to the couriers regarding when you will recieve the items and they are out for delivery to you today. The goods have a taken a little longer to be delivered to you due to the remote location delivery area.
Poor!! Only received 1 parcel of 2. The invoice said it was a garland and it wasn’t! Half the baubles are ruined and your pickers should have noticed that they were faulty as they were wrapped very...
Olvasson erről többet
Angela
Taskers The home store
7 years ago
Hi Customer,
We have looked into this for you and two parcels where dispatched to you containing all items ordered. One of the parcels unfortunately had gone to the wrong DPD depot, which was an error on DPD's part and will be delivered to you tomorrow.
The invoice in the parcel was a copy of your full order which you would have received altogether if there was not an error at the DPD depot.
We are sorry that you are not happy with the baubles you have received and we have agreed with yourself to send you replacments. Due to the nature of the beading on these baubles they can fall off with impact and we take great care in wrapping them before dispatch. The replacements will leave our warehouse today and will be delivered to you tomorrow.
A visszajelzéseket a velünk együttműködő vállalkozások nevében, függetlenül gyűjtjük. Platformunk csak ellenőrzött vásárlókhoz jut el, így biztos lehetsz benne, hogy valódi vásárlók véleményét olvasod.
Csak a vásárlást igazoló bizonylattal rendelkező ügyfelek írhatnak Feefo véleményt. Ezt úgy biztosítjuk, hogy a tranzakciót követően azonnal felvesszük a kapcsolatot a vásárlókkal.
A véleményeket az eladáshoz vagy a tranzakcióhoz társítva ellenőrizzük, hogy valódi vásárlóktól származnak-e. A személyeket csak akkor kérjük fel vélemény írására, ha már vásároltak az adott vállalkozástól.
A véleményeket az eladáshoz vagy a tranzakcióhoz társítva ellenőrizzük, hogy valódi vásárlóktól származnak-e. A személyeket csak akkor kérjük fel vélemény írására, ha már vásároltak az adott vállalkozástól.