As always, excellent service from Shuttle Direct.
Prompt, polite and friendly always use them when visiting Costa Tropical area.
Vásárlás dátuma: 01/09/2026
0
Megosztás
FB
Franziska Butz
Feefo által hitelesített
1 month ago
Mit mondott Franziska Butz Shuttle Direct United Kingdom kereskedőről:
Der Fahrer fand auch mit Hilfe mein Hotel nicht und ließ mich dann irgendwo aussteigen
....
Customer Services
Shuttle Direct United Kingdom
1 month ago
Wir entschuldigen uns aufrichtig für die Unannehmlichkeiten, die Sie erlebt haben, und verstehen, wie frustrierend es für Sie gewesen sein muss, nicht direkt an Ihrem Hotel abgesetzt worden zu sein.
Wir möchten klarstellen, dass Sie einen geteilten Shuttle-Transfer (Shared Shuttle) gebucht hatten. Bei dieser Art von Transfer arbeitet der Anbieter mit vorab festgelegten Abhol- und Ausstiegspunkten und hält nicht an jeder einzelnen Unterkunft. Diese Haltepunkte werden vom Dienstleister im Voraus festgelegt, da es sich um einen gemeinsamen Transfer mit mehreren Fahrgästen handelt.
Dennoch bedauern wir sehr, dass der Fahrer trotz Ihrer Unterstützung Ihr Hotel nicht finden konnte und Sie daher an einem anderen Ort abgesetzt wurden. Wir verstehen, dass dies nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat, und bedauern die dadurch entstandenen Unannehmlichkeiten.
I used Shuttle Direct in Brazil. The service did not pick up. ShuttleDirect is very non-responsive and thinks it does not owe me a refund since they consider themselves an intermediary even though...
Olvasson erről többet
Customer Services
Shuttle Direct United Kingdom
1 month ago
We’re very sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the inconvenience and frustration caused.
We understand your concerns regarding the service and your refund request, and we would like to ensure that your complaint is reviewed appropriately. If you have any further questions or would like to provide additional information regarding your case, please contact us again by email so that our customer service team can review the matter and assist you further.
We appreciate you taking the time to share your feedback and regret that your experience did not meet your expectations.
Megbízható vevő
1 month ago
I remain unsatisfied with the response from Shuttle Direct. They can either refund me fully or compensate me for the extra costs I incurred. I will continue to take all measures both legal and public until I have satisfactory restitution.
Vásárlás dátuma: 07/07/2026
0
Megosztás
MA
Marco
Feefo által hitelesített
1 month ago
Mit mondott Marco Shuttle Direct United Kingdom kereskedőről:
Tutto ok consiglio
Vásárlás dátuma: 29/08/2026
0
Megosztás
FF
Flora Ferreira
Feefo által hitelesített
PRT
1 month ago
Mit mondott Flora Ferreira Shuttle Direct United Kingdom kereskedőről:
On time
Vásárlás dátuma: 28/08/2026
0
Megosztás
GS
Gordon Savage
Feefo által hitelesített
GBR
1 month ago
Mit mondott Gordon Savage Shuttle Direct United Kingdom kereskedőről:
Excellent service, great communication, great price, very reliable and accommodating with a necessary change. Luxury vehicles and very friendly professional drivers.
Vásárlás dátuma: 28/08/2026
0
Megosztás
SH
Sergejs Hutickis
Feefo által hitelesített
IRL
1 month ago
Mit mondott Sergejs Hutickis Shuttle Direct United Kingdom kereskedőről:
Не превый раз пользуюсь трансфером на Майорке, всегда четко и по расписанию за адекваные деньги. Иструкции понятные, приходит все в почту. В аэропорту тоже все понятно. С отьездом назал тоже все по...
The service itself is perfect for the intended transfers between airport and destination. However more clarity with details on pick up points and timings would be great.
Unfortunately our driver...
Olvasson erről többet
Customer Services
Shuttle Direct United Kingdom
1 month ago
We are very sorry to hear about your experience with your return transfer from Benidorm to Alicante Airport. Please accept our sincere apologies, particularly for the way the driver behaved This is absolutely not the level of service we expect our customers to receive.
We are pleased to hear that you found the transfer service itself convenient and suitable for your airport-to-destination needs. We also appreciate your feedback regarding clearer information about pick-up points and timings. We will take this on board, as providing customers with clear and easy-to-understand transfer information is very important to us.
Thank you for taking the time to bring this to our attention, and once again, please accept our apologies for this disappointing experience.
A visszajelzéseket a velünk együttműködő vállalkozások nevében, függetlenül gyűjtjük. Platformunk csak ellenőrzött vásárlókhoz jut el, így biztos lehetsz benne, hogy valódi vásárlók véleményét olvasod.
Csak a vásárlást igazoló bizonylattal rendelkező ügyfelek írhatnak Feefo véleményt. Ezt úgy biztosítjuk, hogy a tranzakciót követően azonnal felvesszük a kapcsolatot a vásárlókkal.
A véleményeket az eladáshoz vagy a tranzakcióhoz társítva ellenőrizzük, hogy valódi vásárlóktól származnak-e. A személyeket csak akkor kérjük fel vélemény írására, ha már vásároltak az adott vállalkozástól.
A véleményeket az eladáshoz vagy a tranzakcióhoz társítva ellenőrizzük, hogy valódi vásárlóktól származnak-e. A személyeket csak akkor kérjük fel vélemény írására, ha már vásároltak az adott vállalkozástól.