Do not use this company they clearly are a scam, it took me 3 emails to finally get a tracking number and when I received the tracking number it said the item had been delivered and it was allegedly...
Olvasson erről többet
Emma
https://www.mystchristopher.co.uk/
6 years ago
We are saddened to receive such a review. In this particular instance the root of the problem is that your non-secure external post box was not notified to Royal Mail. To clarify, during these unprecedented times, your usual post-person may be off sick or self isolating and other postpeople will be utilised so Royal Mail can continue to offer a postal service to the nation. As you can appreciate, the replacement post-person cannot be expected when and when not to use a household's external postbox, especially given that during these times of social distancing, their use would be encouraged.
To update on this case, Royal Mail have re-confirmed delivery as per the tracking information given to you but have, as you are aware, opened a full investigation into your claim. We will continue to work with Royal Mail to bring this to a conclusion and will of course be contacting you with updates so as to continue to give you the professional customer service each and every valued customer of ours receives.
Once again, we are saddened that you feel your experience has been a negative one; we fully aim to see this case through with Royal Mail to bring it to a conclusion. Our many other reviews from satisfied customers are a testament to our commitment as a company to a high level of customer service that we give to all customers both before and after purchase.
Vélemények a termékekről
Emma
https://www.mystchristopher.co.uk/
6 years ago
Hello, thank you for your feedback, we have checked your order which has been dispatached, the estimated delivery was for Thursday, if you can please bear with us and Royal Mail, we know that Royal Mail deliveries have been slightly delayed due to COVID-19, but please be rest assured your order is on it's way. If you would like to keep in touch, please contact us at info@lovesilver.com. Many thanks and kind regards, Customer Services
Emma
https://www.mystchristopher.co.uk/
6 years ago
We are saddened to receive such a review. In this particular instance the root of the problem is that your non-secure external post box was not notified to Royal Mail. To clarify, during these unprecedented times, your usual post-person may be off sick or self isolating and other postpeople will be utilised so Royal Mail can continue to offer a postal service to the nation. As you can appreciate, the replacement post-person cannot be expected when and when not to use a household's external postbox, especially given that during these times of social distancing, their use would be encouraged.
To update on this case, Royal Mail have re-confirmed delivery as per the tracking information given to you but have, as you are aware, opened a full investigation into your claim. We will continue to work with Royal Mail to bring this to a conclusion and will of course be contacting you with updates so as to continue to give you the professional customer service each and every valued customer of ours receives.
Once again, we are saddened that you feel your experience has been a negative one; we fully aim to see this case through with Royal Mail to bring it to a conclusion. Our many other reviews from satisfied customers are a testament to our commitment as a company to a high level of customer service that we give to all customers both before and after purchase.
Vásárlás dátuma: 31/03/2020
1
Megosztás
CS
Christine Shields
Feefo által hitelesített
6 years ago
Mit mondott Christine Shields https://www.mystchristopher.co.uk/ kereskedőről:
Very speedy experience, I chose a st Anthony of Padua silver medallion and a separate necklace chain. I wanted something in memory of my brother who passed away. I had the back engraved with his...
Olvasson erről többet
Vélemények a termékekről
Vásárlás dátuma: 20/03/2020
0
Megosztás
Megbízható vevő
Feefo által hitelesített
6 years ago
Quick despatch of item, the engraving was neat, though would recommend customers keep words to minimum for space.
Vélemények a termékekről
Vásárlás dátuma: 16/03/2020
0
Megosztás
DB
Dorothy Bush
Feefo által hitelesített
6 years ago
Mit mondott Dorothy Bush https://www.mystchristopher.co.uk/ kereskedőről:
A visszajelzéseket a velünk együttműködő vállalkozások nevében, függetlenül gyűjtjük. Platformunk csak ellenőrzött vásárlókhoz jut el, így biztos lehetsz benne, hogy valódi vásárlók véleményét olvasod.
Csak a vásárlást igazoló bizonylattal rendelkező ügyfelek írhatnak Feefo véleményt. Ezt úgy biztosítjuk, hogy a tranzakciót követően azonnal felvesszük a kapcsolatot a vásárlókkal.
A véleményeket az eladáshoz vagy a tranzakcióhoz társítva ellenőrizzük, hogy valódi vásárlóktól származnak-e. A személyeket csak akkor kérjük fel vélemény írására, ha már vásároltak az adott vállalkozástól.
A véleményeket az eladáshoz vagy a tranzakcióhoz társítva ellenőrizzük, hogy valódi vásárlóktól származnak-e. A személyeket csak akkor kérjük fel vélemény írására, ha már vásároltak az adott vállalkozástól.