Delighted to know that you are happy with the delivery service and thank you for your feedback!
Vélemények a termékekről
Waltons Garden Buildings
Waltons
9 years ago
We do have the option of a floor support kit for our customers that require the extra strength. This may be something which would be suited to your needs.
Only issue i had with service was that instructions for the portabase were missing. I did ask for these to be emailed and was told they would be but they never arrived.
Waltons Garden Buildings
Waltons
9 years ago
Please accept my apologies for the missing instructions, I hope you managed okay. I hope you were happy with the rest of the service you received and we thank you for your feedback!
Vélemények a termékekről
Waltons Garden Buildings
Waltons
9 years ago
I apologise for the issues that you have had. We are constantly changing designs to try and find the best value for money but we do take the quality of our products seriously and are always looking for ways to improve them. We thank you for your comments and take these on board. Should you have any further concerns, please do not hesitate to contact us on 01636 880514 and we will resolve these for you.
Wonderful to know that you are happy with the service you received and that you would use us again. Thank you for your feedback!
Vélemények a termékekről
Waltons Garden Buildings
Waltons
9 years ago
I'm glad your feel your shed is good value for money and I apologise for the missing part. If you are able to contact us on 01636 880514 we can send this or reimburse you for the cost if you have purchased already.
Please accept my apologies for having despatched the wrong sized shed to you. We thank you for your feedback and taking the time to discuss this issue with my colleague Bruce.
Vélemények a termékekről
Waltons Garden Buildings
Waltons
9 years ago
I understand that you were able to amend the sent item to fit your requirements and I am sincerely sorry for any inconvenience this caused. I hope you have many happy years use out of your purchase and as discussed previously with my colleague, if you require any assistance in future please do not hesitate to contact us again on 01636 880514.
The service I had from Waltons from the first phone call to the arrival of the shed was excellent. I would recommend Waltons as a very reliable firm. Thank you to you al.
Waltons Garden Buildings
Waltons
9 years ago
We are always pleased to know that customers are happy with the service they have received. Thank you for your feedback.
Vélemények a termékekről
Waltons Garden Buildings
Waltons
9 years ago
Very happy to know that you are pleased with your overlap shed, that the construction went well and that the item is sturdy.
Choose from our huge range of Garden Sheds to Buy Online & get FREE Delivery to UK Mainland & Cheap Prices from Walton Garden Buildings - The UK's Largest Manufactuer of Garden Buildings.
A visszajelzéseket a velünk együttműködő vállalkozások nevében, függetlenül gyűjtjük. Platformunk csak ellenőrzött vásárlókhoz jut el, így biztos lehetsz benne, hogy valódi vásárlók véleményét olvasod.
Csak a vásárlást igazoló bizonylattal rendelkező ügyfelek írhatnak Feefo véleményt. Ezt úgy biztosítjuk, hogy a tranzakciót követően azonnal felvesszük a kapcsolatot a vásárlókkal.
A véleményeket az eladáshoz vagy a tranzakcióhoz társítva ellenőrizzük, hogy valódi vásárlóktól származnak-e. A személyeket csak akkor kérjük fel vélemény írására, ha már vásároltak az adott vállalkozástól.
A véleményeket az eladáshoz vagy a tranzakcióhoz társítva ellenőrizzük, hogy valódi vásárlóktól származnak-e. A személyeket csak akkor kérjük fel vélemény írására, ha már vásároltak az adott vállalkozástól.
Choose from our huge range of Garden Sheds to Buy Online & get FREE Delivery to UK Mainland & Cheap Prices from Walton Garden Buildings - The UK's Largest Manufactuer of Garden Buildings.