Great service and great product! Delivered sooner than expected and best moth trap I ever found. Excellent company!
Amanda Hart
Moth-Prevention.com
4 years ago
Thank you so much for your 5 star feedback on our Clothes and Carpet Moth Trap Refills.
It means so much to us to know that you are happy with the service you have received from Moth-Prevention and we are delighted to read that you are successfully eradicating your moth problem!
Best wishes
Amanda
Recenzije proizvoda
Amanda Hart
Moth-Prevention.com
4 years ago
Thank you so much for your 5 star feedback on our Clothes and Carpet Moth Trap Refills.
It means so much to us to know that you are happy with the service you have received from Moth-Prevention and we are delighted to read that you are successfully eradicating your moth problem!
Best wishes
Amanda
Datum kupovine: 15/12/2021
0
Podjeli
SR
Sandra Reid
RESTON
4 years ago
Što Sandra Reid misli o društvu Moth-Prevention.com:
Bought the first set which included the traps because they were highly rated. They were great, trapped several moths. Then no refills were available, so I tried "other" brands but they did not work...
Pročitajte više
Amanda Hart
Moth-Prevention.com
4 years ago
Thank you for your 5 star review on our Clothes and Carpet Moth Trap Refills. We always appreciate hearing from our customers.
Our Traps are considered to be the best on the market due to the powerful pheromone on the strips which attracts the adult male moths.
Thank you for your patience while waiting for this product to be back in stock and many thanks for your custom.
Best wishes
Amanda
Recenzije proizvoda
Amanda Hart
Moth-Prevention.com
4 years ago
Thank you for your 5 star review on our Clothes and Carpet Moth Trap Refills. We always appreciate hearing from our customers.
Our Traps are considered to be the best on the market due to the powerful pheromone on the strips which attracts the adult male moths.
Thank you for your patience while waiting for this product to be back in stock and many thanks for your custom.
Best wishes
Amanda
We have a wool oriental rug and it was damaged by moths. We had it repaired and they recommended to get moth traps. We did some research and decided on your moth prevention, we were shocked how may...
Pročitajte više
Amanda Hart
Moth-Prevention.com
4 years ago
Thank you for your 5 star feedback on our Clothes and Carpet Moth Trap Refills.
We are so pleased to read that the traps have caught lots of moths and we really appreciate your recommendation. Do keep the traps in place as they will be active for 12 weeks after opening. They can be moved to different areas where you suspect that moths may be present. These traps will enable you to monitor the extent of your moth problem, and also they will help break the breeding cycle.
If you have any further concerns about the size of your infestation you may want to consider a Moth Killer Kit. If you would like any advice please don't hesitate to contact us on help@moth-prevention.com
Best wishes
Amanda
Recenzije proizvoda
Amanda Hart
Moth-Prevention.com
4 years ago
Thank you for your 5 star feedback on our Clothes and Carpet Moth Trap Refills.
We are so pleased to read that the traps have caught lots of moths and we really appreciate your recommendation. Do keep the traps in place as they will be active for 12 weeks after opening. They can be moved to different areas where you suspect that moths may be present. These traps will enable you to monitor the extent of your moth problem, and also they will help break the breeding cycle.
If you have any further concerns about the size of your infestation you may want to consider a Moth Killer Kit. If you would like any advice please don't hesitate to contact us on help@moth-prevention.com
Best wishes
Amanda
Datum kupovine: 15/12/2021
0
Podjeli
EL
Elaina Lee
Sour Lake
4 years ago
Što Elaina Lee misli o društvu Moth-Prevention.com:
Communication and shipping are fantastic. Just waiting on the product to work. If it produces better than it has, I will change my rating.
Amanda Hart
Moth-Prevention.com
4 years ago
Thank you for your feedback on our Pantry Moth Traps. There are several reasons that you may not be catching many moths at the moment .
1) It could be that there are not that many adult male moths that are currently actively seeking females due to their breeding cycle (only sexually active adult males are attracted to the pheromone in the traps).
2) Temperatures affect the pupation of the moths and although you can't see any flying moths there could still be eggs and larvae present, which will hatch and pupate later.
3). If you have only seen flying moths, and not found infected or damaged foodstuffs, it could be that they are not Pantry Moths. If you would like us to help you identify the type of moth you are dealing with please send us a picture to help@moth-prevention.com
We very much hope that your moth problem will be solved soon. The traps work for 8 weeks after activation so we advise that you keep them in place so that you can monitor the situation.
Best wishes
Amanda
Recenzije proizvoda
Amanda Hart
Moth-Prevention.com
4 years ago
Thank you for your feedback on our Pantry Moth Traps. There are several reasons that you may not be catching many moths at the moment .
1) It could be that there are not that many adult male moths that are currently actively seeking females due to their breeding cycle (only sexually active adult males are attracted to the pheromone in the traps).
2) Temperatures affect the pupation of the moths and although you can't see any flying moths there could still be eggs and larvae present, which will hatch and pupate later.
3). If you have only seen flying moths, and not found infected or damaged foodstuffs, it could be that they are not Pantry Moths. If you would like us to help you identify the type of moth you are dealing with please send us a picture to help@moth-prevention.com
We very much hope that your moth problem will be solved soon. The traps work for 8 weeks after activation so we advise that you keep them in place so that you can monitor the situation.
Best wishes
Amanda
I have bought from them twice and bought times the items arrived on time. They send you a reminder when it is time to replace the traps. I loved that!
Recenzije proizvoda
Amanda Hart
Moth-Prevention.com
4 years ago
Thank you so much for your great review on our Clothes Moth Traps, we so appreciate your feedback!
We are delighted to read that the traps are working for you and reducing the moth presence in your house. It is definitely a good idea to keep the traps in place as they are active for 12 weeks after opening. Many thanks for your custom and have a very Happy Christmas!
Best wishes
Amanda
Datum kupovine: 26/11/2021
0
Podjeli
GW
gaye willard
4 years ago
Što gaye willard misli o društvu Moth-Prevention.com:
I have used the product as directed but am still seeing moths. I sent a question via email with an image of the particular moth as suggested, but I received no response.
Neil Thompson
Moth-Prevention.com
4 years ago
Dear Gaye, We received your email and responded with a reply within an hour - please do check your spam folder in case it's been dropped there. However, let me just paste the detail of our reply here for you as well - hopefully this is helpful: That is definitely an Indian Meal Moth in your picture, and as such you’ve been using the correct products. It’s worth noting that only adult males will be caught on Traps. So, if you’re only catching a few that’s good news! It means there won’t me much breeding going on, if any.
Moths are tricky! So, it’s important to look elsewhere in the kitchen where they may be hiding. Behind furniture, behind baseboards of kitchen units, behind drawers etc. They are capable of getting through tiny gaps as well, so if you have a breathing brick through a void to the outside of the building they could be in there or traveling through it, or perhaps via an extractor fan … These are just some thoughts and potential places. The list can be a long one, and it's different from home to home.
Please check everywhere, clean as you go, and hopefully it’ll reveal as well as fix your moth problem.
Please do repeat treat as possible to continue the fight, and keep traps in place so that you can monitor for any change in moth catch-rate.
Recenzije proizvoda
Neil Thompson
Moth-Prevention.com
4 years ago
It’s worth noting that only adult males will be caught on Traps. So, if you’re only catching a few that’s good news! It means there won’t me much breeding going on, if any.
Moths are tricky! So, it’s important to look elsewhere in the kitchen where they may be hiding. Behind furniture, behind baseboards of kitchen units, behind drawers etc. They are capable of getting through tiny gaps as well, so if you have a breathing brick through a void to the outside of the building they could be in there or traveling through it, or perhaps via an extractor fan … These are just some thoughts and potential places. The list can be a long one, and it's different from home to home.
Please check everywhere, clean as you go, and hopefully it’ll reveal as well as fix your moth problem.
Please do repeat treat as possible to continue the fight, and keep traps in place so that you can monitor for any change in moth catch-rate.
Thank you so much for your 5 star feedback on our Clothes Moth Traps, we really appreciate hearing from our customers.
We are delighted to read that our Traps have done their job. Do keep them in place to further monitor for activity as the Traps will last for 12 weeks once activated. You can move the Traps around your home, to areas where you suspect moths may be present, so long as they are 3 to 6 feet above floor level.
Many thanks for your custom.
Best wishes
Amanda
Recenzije proizvoda
Amanda Hart
Moth-Prevention.com
4 years ago
Thank you so much for your 5 star feedback on our Clothes Moth Traps, we really appreciate hearing from our customers.
We are delighted to read that our Traps have done their job. Do keep them in place to further monitor for activity as the Traps will last for 12 weeks once activated. You can move the Traps around your home, to areas where you suspect moths may be present, so long as they are 3 to 6 feet above floor level.
Many thanks for your custom.
Best wishes
Amanda
Datum kupovine: 15/11/2021
0
Podjeli
MR
mimi rosenberg
4 years ago
Što mimi rosenberg misli o društvu Moth-Prevention.com:
We fully appreciate the frustration of not being able to purchase the refills currently.
We have taken every step to inform our customers both on our website and customer emails of the current status. Unfortunately, like many businesses, we are experiencing the fall out of a global pandemic which has affected production and delivery. This is extremely frustrating for us too!
The refills are expected to be available from late December and we are doing everything we can to make sure this happens. We will post any further news when we have it and we appreciate you bearing with us at this very difficult time.
Thank you so much for your custom and your patience.
Best wishes
Amanda
Recenzije proizvoda
Amanda Hart
Moth-Prevention.com
4 years ago
We fully appreciate the frustration of not being able to purchase the refills currently.
We have taken every step to inform our customers both on our website and customer emails of the current status. Unfortunately, like many businesses, we are experiencing the fall out of a global pandemic which has affected production and delivery. This is extremely frustrating for us too!
The refills are expected to be available from late December and we are doing everything we can to make sure this happens. We will post any further news when we have it and we appreciate you bearing with us at this very difficult time.
Thank you so much for your custom and your patience.
Best wishes
Datum kupovine: 30/10/2021
0
Podjeli
JB
Julie Bennett
Atlanta GA
4 years ago
Što Julie Bennett misli o društvu Moth-Prevention.com:
Never received the product ordered, no follow up, desappointed
Neil Thompson
Moth-Prevention.com
4 years ago
Dear Julie, We were aware that your order didn’t get delivered to you. We did email you to confirm this as soon as FedEx confirmed that there had a been a an obstruction to delivery and shipped a replacement order Oct 13th. We did not receive any reply from you though - we hope that you received our email?
Within the last 24 hours we have just learnt from FedEx that our replacement order has also failed to be delivered due to an issue with a gate outside of your property (we do not have any specific details about this)! Unfortunately your review has arrived with us before we could reach out to you.
Due to our courier twice being unable to deliver we will move to refund and cancel your order.
To confirm: We ship same day Monday to Friday, use FedEx for speedy tracked deliveries, but it’s important that the courier can get to your mailbox, drop off point or front door. If you are able to investigate and ensure that your address is reachable we will be very happy to take a new order from you so that our products can help you with your moth problem.
Your full refund will be carried out for you today. We will not deduct anything for these failed shipping attempts.
Kind regards,
Neil
JB
Julie Bennett
4 years ago
Thank you for your follow up. I now see the email previously sent which I missed.Yes I would like to place a new order. I do give you a 5 star rating for your product and customer service
Recenzije proizvoda
Neil Thompson
Moth-Prevention.com
4 years ago
Dear Julie, We were aware that your order didn’t get delivered to you. We did email you to confirm this as soon as FedEx confirmed that there had a been a an obstruction to delivery and shipped a replacement order Oct 13th. We did not receive any reply from you though - we hope that you received our email?
Within the last 24 hours we have just learnt from FedEx that our replacement order has also failed to be delivered due to an issue with a gate outside of your property (we do not have any specific details about this)! Unfortunately your review has arrived with us before we could reach out to you.
Due to our courier twice being unable to deliver we will move to refund and cancel your order.
To confirm: We ship same day Monday to Friday, use FedEx for speedy tracked deliveries, but it’s important that the courier can get to your mailbox, drop off point or front door. If you are able to investigate and ensure that your address is reachable we will be very happy to take a new order from you so that our products can help you with your moth problem.
Your full refund will be carried out for you today. We will not deduct anything for these failed shipping attempts.
Kind regards,
Neil
Datum kupovine: 13/10/2021
0
Podjeli
IM
Irene Maksymjuk
4 years ago
Što Irene Maksymjuk misli o društvu Moth-Prevention.com:
Ordering is easy and delivery prompt. However, I needed refills for traps I'd ordered earlier, waited a long time for them to come back in stock, but finally had to order new traps for continuity....
Pročitajte više
Amanda Hart
Moth-Prevention.com
4 years ago
Dear Irene,
Thank you for your feedback. Glad to read your order arrived with you quickly.
We apologise you couldn’t order the Refills you initially wanted. As stated on our Refills product page, us being out of stock is unfortunately beyond our control. But we do expect new Refills to be with us sometime in December. Please look to our Refills product page for the latest updates.
Please let us reassure you that your new traps are made in the exact same way as your first batch. They are most likely not catching moths at the moment because your first batch removed all of the active male moths.
Also seasonal difference will have a significant impact on capture rates too. As moths do prefer the warmer months and won’t be anywhere near as active in cooler temperatures.
We hope this reassures you that your newer traps are working and if you have any further concerns please contact us on help@mothprevention.com
Thank you,
The MothPrevention Team
Recenzije proizvoda
Amanda Hart
Moth-Prevention.com
4 years ago
Dear Irene,
Thank you for your feedback. Glad to read your order arrived with you quickly.
We apologise you couldn’t order the Refills you initially wanted. As stated on our Refills product page, us being out of stock is unfortunately beyond our control. But we do expect new Refills to be with us sometime in December. Please look to our Refills product page for the latest updates.
Please let us reassure you that your new traps are made in the exact same way as your first batch. They are most likely not catching moths at the moment because your first batch removed all of the active male moths.
Also seasonal difference will have a significant impact on capture rates too. As moths do prefer the warmer months and won’t be anywhere near as active in cooler temperatures.
We hope this reassures you that your newer traps are working and if you have any further concerns please contact us on help@mothprevention.com
Thank you,
The MothPrevention Team
Neovisno prikupljamo povratne informacije u ime brendova koji surađuju s nama. Pristup našoj platformi imaju samo provjereni kupci, pa tako možete biti sigurni da čitate recenzije stvarnih korisnika.
Samo korisnici s dokazom o kupnji mogu ostaviti recenziju na stranici Feefo. To osiguravamo obraćajući se kupcima odmah nakon obavljene transakcije.
Provjeravamo da recenzije ostavljaju stvarni korisnici povezujući ih s kupnjom ili transakcijom. Korisnike pozivamo da ostave recenziju samo nakon kupnje proizvoda brendova.
Provjeravamo da recenzije ostavljaju stvarni korisnici povezujući ih s kupnjom ili transakcijom. Korisnike pozivamo da ostave recenziju samo nakon kupnje proizvoda brendova.