They keep you up to date with delivery times and which courier service they use, arrived well packaged by a helpful driver. I have used Bradshaws Direct for a number of years and can’t fault products...
Pročitajte više
Recenzije proizvoda
Datum kupovine: 12/06/2025
0
Podjeli
DM
David Miller
Provjerio Feefo
Hampshire
1 year ago
Što David Miller misli o društvu Bradshaws Direct:
I used Bradshaws about 30 years ago when I installed 12ft pond. I bought a butyl liner with 10 year guarantee and I have now had to replace. Because the sides of the first pond collapsed I bought...
Pročitajte više
Recenzije proizvoda
Datum kupovine: 30/05/2025
0
Podjeli
LW
Lorraine Wale
Provjerio Feefo
Kent
1 year ago
Što Lorraine Wale misli o društvu Bradshaws Direct:
Hi Marcus, we shipped your order on Monday 2nd June as requested on an overnight service with DHL, unfortunately they believe they have lost this. When you contacted us on a week later on 9th June to say you had not yet received the bulb and wanted a refund, we processed that for you and it should now be showing in your account. If it isn't, please email customer.services@bradshawsdirect.co.uk so we can confirm the account it has been refunded to.
Sometimes things go wrong with the couriers, though thankfully it is rare. We don't know if you haven't received something unless you tell us, and if your next day delivery fails and there is a problem with the couriers we will always resend it for you from our warehouse. However as you requested a refund instead this was processed right away for you. Please accept our apologies for the inconvenience caused.
Recenzije proizvoda
Rachel McGuigan
Bradshaws Direct
1 year ago
Hi Marcus, we shipped your order on Monday 2nd June as requested on an overnight service with DHL, unfortunately they believe they have lost this. When you contacted us on a week later on 9th June to say you had not yet received the bulb and wanted a refund, we processed that for you and it should now be showing in your account. If it isn't, please email customer.services@bradshawsdirect.co.uk so we can confirm the account it has been refunded to.
Sometimes things go wrong with the couriers, though thankfully it is rare. We don't know if you haven't received something unless you tell us, and if your next day delivery fails and there is a problem with the couriers we will always resend it for you from our warehouse. However as you requested a refund instead this was processed right away for you. Please accept our apologies for the inconvenience caused.
Datum kupovine: 31/05/2025
0
Podjeli
DL
Derek Lancaster
Provjerio Feefo
Wirral
1 year ago
Što Derek Lancaster misli o društvu Bradshaws Direct:
Bradshaw's customer service was first class. I was kept up to date at every stage of the delivery. My parcel arrived early which made a very welcomed change. The pond substrate was exactly as...
Našim neovisnim nagradama najboljim brendovima odajemo priznanje za korisničku podršku. O pobjednicima odlučujemo na temelju ocjena koje dobiju od svojih kupaca.
Neovisno prikupljamo povratne informacije u ime brendova koji surađuju s nama. Pristup našoj platformi imaju samo provjereni kupci, pa tako možete biti sigurni da čitate recenzije stvarnih korisnika.
Samo korisnici s dokazom o kupnji mogu ostaviti recenziju na stranici Feefo. To osiguravamo obraćajući se kupcima odmah nakon obavljene transakcije.
Provjeravamo da recenzije ostavljaju stvarni korisnici povezujući ih s kupnjom ili transakcijom. Korisnike pozivamo da ostave recenziju samo nakon kupnje proizvoda brendova.
Provjeravamo da recenzije ostavljaju stvarni korisnici povezujući ih s kupnjom ili transakcijom. Korisnike pozivamo da ostave recenziju samo nakon kupnje proizvoda brendova.