The service was fine, but the delivery from Fed Ex was awful. The box that the purchase came in was thrown about and partially opened which caused minor damage to the product. This slight damage was...
Lire plus
Avis sur des produits
Date d'achat : 23/09/2023
0
Partager
GT
George Tapia
Vérifié par Feefo
3 years ago
Ce que George Tapia a dit à propos de Poolsupplies.com:
Quality of products and shipping was very impressive.
Tyler Jones
Poolsupplies.com
3 years ago
We take pride in our lightening fast shipping speeds!
Avis sur des produits
Tyler Jones
Poolsupplies.com
3 years ago
That is great to hear!
Date d'achat : 23/09/2023
0
Partager
EL
Edward Lang
Vérifié par Feefo
3 years ago
Ce que Edward Lang a dit à propos de Poolsupplies.com:
I ordered a vacuum. Then decided to hire someone to clean our pool. Needed to return product. Never opened the box. Had to pay $91 for return shipping. Not ideal. Wish I hadn't ordered.
Rachel Jennetti
Poolsupplies.com
3 years ago
Hello there! We apologize that you did not realize our return policy before ordering. For future reference, our shipping and return policy can be found here: poolsupplies.com/page/returns-policy
Since your return was not a warranty or manufacturer issue, you were charged for return shipping and our restocking fee which is listed on our website. We are a family-owned company, and we appreciate your feedback!
Avis sur des produits
Rachel Jennetti
Poolsupplies.com
3 years ago
Hello! We apologize for the confusion. Our return policy is listed here on our website: poolsupplies.com/page/returns-policy
Since your return was not covered under the warranty or due to any manufacturer defects, you were charged for return postage and a restocking fee that is listed in the returns section of our website I provided the link above. Thank you for your feedback, and if you have any further questions about our return policy, please contact our customer support line at 1.800.356.3025 or support@poolsupplies.com Monday-Thursday 8 a.m.-8 p.m., Friday 8 a.m. - 7 p.m., or Saturday & Sunday from 9:30 a.m. - 5:30 p.m. EST
Date d'achat : 18/09/2023
0
Partager
WL
Wayne Linney
Vérifié par Feefo
3 years ago
Ce que Wayne Linney a dit à propos de Poolsupplies.com:
My online order was received, shipped out and delivered all within a few days. The product delivered was exactly what I ordered. What more could you ask for.
Tyler Jones
Poolsupplies.com
3 years ago
Thank you so much for the kind words! We appreciate the great feedback.
Nous recueillons des avis de manière indépendante pour le compte des entreprises qui travaillent avec nous. Notre plateforme ne s’adresse qu’à des acheteurs vérifiés, vous pouvez donc être sûr que vous consultez les avis de vrais clients.
Seuls les clients disposant d’une preuve d’achat peuvent laisser un avis sur Feefo. Nous nous en assurons en contactant les acheteurs immédiatement après la transaction.
Nous vérifions que les avis proviennent de clients authentiques en les associant à une vente ou à une transaction. Les personnes ne sont invitées à laisser un avis qu’après avoir effectué un achat auprès de l’entreprise.
Nous vérifions que les avis proviennent de clients authentiques en les associant à une vente ou à une transaction. Les personnes ne sont invitées à laisser un avis qu’après avoir effectué un achat auprès de l’entreprise.