Getting money back very quick but having to get rid of rubbish not good
primrose-uk
Primrose
3 months ago
Thanks for sharing your thoughts – it’s great to hear your refund was processed quickly, but we’re sorry the issue with disposing of the rubbish has spoiled things. Your feedback is really helpful and we’ll use it to see where we can improve.
Tuotearvostelut
primrose-uk
Primrose
3 months ago
I’m really sorry for the repeated damage and the inconvenience and cost this caused you. We can’t normally cover additional expenses like skips, but we do appreciate your feedback and will use it to improve our packaging and delivery.
Excellent service from primrose as always have shopped with them before item comes well package and deliver by courier right to the door.
primrose-uk
Primrose
3 months ago
Thank you so much for your lovely feedback and for choosing to shop with us again – we’re delighted you’re happy with both the cherub water feature and our delivery service.
Tuotearvostelut
primrose-uk
Primrose
3 months ago
Thank you for such a lovely review and recommendation – we're delighted the cherub and shells design suits your garden so well and that you’re enjoying the sound and value for money. 🌿💧
Ostopäivä: 01/06/2026
0
Jaa
SM
Stuart Mills
Feefo Verified
3 months ago
Mitä Stuart Mills sanoi Primrose:
Excellent
primrose-uk
Primrose
3 months ago
Thanks, Stuart – I really appreciate your positive feedback!
Tuotearvostelut
Ostopäivä: 19/05/2026
0
Jaa
GL
George Lemin
Feefo Verified
GBR
3 months ago
Mitä George Lemin sanoi Primrose:
The customer service did what they could to find out what happened to my delivery and were contacting me, but i think they need to use a better carrier service
primrose-uk
Primrose
3 months ago
Thanks George for taking the time to share this – it’s never easy to hear we’ve disappointed a customer, but your feedback about our carrier will help us improve, so thank you.
Thanks for your feedback, Tracey – I’m glad you were happy with the service, but I’m sorry the water pump disappointed you. Please contact our customer care team so we can look into the item and discuss options for a return, replacement or refund.
Tuotearvostelut
primrose-uk
Primrose
3 months ago
I’m really sorry to hear how disappointed you are with your light, Tracey. This doesn’t sound right, so please email our team with your order details so we can look into a replacement or refund and help resolve this for you.
We are passionate about gardens and have been selling outdoor living products online since 2003. Established in the UK, our roots are firmly grounded in gardening. Our in-house experts are always looking for new innovations in outdoor living and keeping up with the latest trends to be at the forefront of the gardening industry. This means we can bring you the best product at the best price, delivered to your door.
Keräämme itsenäisesti palautetta kanssamme yhteistyötä tekevien yritysten puolesta. Alustamme tavoittaa vain todennetut ostajat, joten voit olla varma, että luet todellisten asiakkaiden arvosteluja.
Vain asiakkaat, joilla on tosite ostoksesta, voivat jättää Feefo-arvostelun. Varmistamme tämän ottamalla yhteyttä ostajiin heti kaupanteon jälkeen.
Varmistamme, että arvostelut ovat aidoilta asiakkailta vertaamalla niitä myyntiin tai tapahtumaan. Ihmisiä pyydetään jättämään arvostelu vasta sen jälkeen, kun he ovat ostaneet yritykseltä.
Varmistamme, että arvostelut ovat aidoilta asiakkailta vertaamalla niitä myyntiin tai tapahtumaan. Ihmisiä pyydetään jättämään arvostelu vasta sen jälkeen, kun he ovat ostaneet yritykseltä.
We are passionate about gardens and have been selling outdoor living products online since 2003. Established in the UK, our roots are firmly grounded in gardening. Our in-house experts are always looking for new innovations in outdoor living and keeping up with the latest trends to be at the forefront of the gardening industry. This means we can bring you the best product at the best price, delivered to your door.