The 2 movers were great, fast and efficient.
The girl I spoke with hasn't been the friendliest, seems very inconvenienced when I have questions or concerns.
I inquired about removing the optional...
Lue lisää
Daina
easyhome
3 years ago
We are delighted to hear that you had a positive experience with our two movers. Ensuring fast and efficient service is always our top priority, and it's wonderful to know that they met your expectations.
We want to sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your interaction with one of our representatives. Providing exceptional customer service is something we continuously strive for, and it's clear that we fell short of that standard in this instance.
Regarding your inquiry about the optional warranty. We respect your decision, and we want to assure you that you have the freedom to make choices that suit your needs best. If you've decided to keep the optional warranty, we're here to support you throughout the process, and we'll do our best to make sure you receive the full value of this service.
0
Jaa
Luotettu asiakas
Feefo Verified
3 years ago
Very friendly and easy to deal with. I’d highly recommend them.
0
Jaa
Luotettu asiakas
Feefo Verified
3 years ago
Nice people but not a good experience
The service from Shaun was good. Didn’t have anything in stock and wasn’t going to be ordering anything any time soon. Very low selection picked something I was 100% on but because I just broke my...
Lue lisää
Daina
easyhome
3 years ago
Thank you for taking the time to speak with a member of our resolutions team and sharing your feedback and experience with us. We genuinely apologize for the inconvenience caused by the limited options available, particularly when you needed a product that would accommodate your current condition. We understand the importance of having a wide range of choices, and we are committed to continuously expanding our inventory to better serve the diverse needs of our valued customers.
0
Jaa
Luotettu asiakas
Feefo Verified
3 years ago
I was charged for furniture that was canceled and not even delivered
Daina
easyhome
3 years ago
Thank you for reaching out and sharing your experience with us. Our team is pleased to hear that you were able to speak with a member of our resolutions team and confirm that the situation has been resolved by the staff at the store.
We understand how frustrating it can be to be charged for an item that was cancelled and not delivered. It is certainly not the experience we aim to provide our valued customers. We apologize for any inconvenience or confusion this may have caused you.
If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to us. We are here to assist you. 1-866-823-3279
0
Jaa
Luotettu asiakas
Feefo Verified
3 years ago
quick and easy process 😊
they were all very kind and the delivery was quick. thank you!
0
Jaa
PT
PHYLLIS THORKELSON
Feefo Verified
3 years ago
Mitä PHYLLIS THORKELSON sanoi easyhome:
It was good
0
Jaa
Luotettu asiakas
Feefo Verified
3 years ago
Ashleywas a constant help with my application five stars for work
Excellent workers at the store I visited always helpful always kept me informed of the process concerning my application
0
Jaa
MT
MARIE TREMBLAY
Feefo Verified
3 years ago
Mitä MARIE TREMBLAY sanoi easyhome:
J’ai été très bien servie Très respectueux très à l’écoute
J’ai été très bien conseillé
Je ne suis pas déçu et je le recommanderais n’importe quel temps
0
Jaa
NM
NTOMBIYENGUNI MATSHAZI
Feefo Verified
Vaudreuil-Dorion
3 years ago
Mitä NTOMBIYENGUNI MATSHAZI sanoi easyhome:
Bad customer service
I have had very bad experience with easy home .It has been a headache to have the furniture delivered and I am being charged for the furniture thar I don't have.We have made several phone calls to...
Lue lisää
Daina
easyhome
3 years ago
Dear Ntombiyenguni,
We are truly sorry to hear about the negative experience you have had. We understand how frustrating it must be to encounter difficulties with furniture delivery and to be charged for items you have not received. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience this has caused you.
We are committed to resolving this matter promptly. We will be contacting you directly to address the issues you have encountered. We apologize for the inconvenience and frustration you have experienced throughout this process.
We believe every person deserves a chance to live their life without that rambling worry money can bring. That’s why we offer flexible loans and lease payment plans to fit your budget and lifestyle – so you can focus on the things that matter. Go easy. Live your life.
Keräämme itsenäisesti palautetta kanssamme yhteistyötä tekevien yritysten puolesta. Alustamme tavoittaa vain todennetut ostajat, joten voit olla varma, että luet todellisten asiakkaiden arvosteluja.
Vain asiakkaat, joilla on tosite ostoksesta, voivat jättää Feefo-arvostelun. Varmistamme tämän ottamalla yhteyttä ostajiin heti kaupanteon jälkeen.
Varmistamme, että arvostelut ovat aidoilta asiakkailta vertaamalla niitä myyntiin tai tapahtumaan. Ihmisiä pyydetään jättämään arvostelu vasta sen jälkeen, kun he ovat ostaneet yritykseltä.
Varmistamme, että arvostelut ovat aidoilta asiakkailta vertaamalla niitä myyntiin tai tapahtumaan. Ihmisiä pyydetään jättämään arvostelu vasta sen jälkeen, kun he ovat ostaneet yritykseltä.
We believe every person deserves a chance to live their life without that rambling worry money can bring. That’s why we offer flexible loans and lease payment plans to fit your budget and lifestyle – so you can focus on the things that matter. Go easy. Live your life.