I got an excellent renewal quote for my car insurance.
0
Jaa
Luotettu asiakas
Feefo Verified
18 days ago
Great customer service
Excellent attentive service
0
Jaa
PW
Paula Walsh
Feefo Verified
18 days ago
0
Jaa
Luotettu asiakas
Feefo Verified
18 days ago
I found them excellent and helpful
Excellent service and very.easy to deal with and very helpful and explained everything I am with axa a very long time and I will stay with them I found them very fair
0
Jaa
JL
John Lyons
Feefo Verified
18 days ago
Mitä John Lyons sanoi AXA Insurance - Ireland:
Excellent service, very pleased with my experience
Very pleasant and very good at her job
0
Jaa
AC
Abbie Cullen
Feefo Verified
18 days ago
Mitä Abbie Cullen sanoi AXA Insurance - Ireland:
Helpful
Very helpful it is great to see the people face to face and I got a discount on my quote
0
Jaa
SL
Susan O'Leary
Feefo Verified
18 days ago
Mitä Susan O'Leary sanoi AXA Insurance - Ireland:
Waste of time
Not helpful
Deborah
AXA Insurance - Ireland
18 days ago
Good afternoon Susan
Thank you for sharing your feedback.
Your experience does not reflect the high standard of service we aim to provide, and I truly regret any frustration caused.
Please know that we value your loyalty and are committed to addressing your concerns. If there’s anything further we can do to assist or improve your experience, please don’t hesitate to let us know.
Thank you for giving us the opportunity to serve you again through your renewal. We appreciate your trust and hope to provide a smoother experience moving forward.
Warm regards,
Deborah
Feefo Coordinator.
0
Jaa
Luotettu asiakas
Feefo Verified
18 days ago
Highway robbery
Hike prices on renewal. Did not get my permission before extending policy.
Sinead
AXA Insurance - Ireland
18 days ago
Good Morning ,
Thank you for your feedback.
I apologise you were unhappy with our auto renewal service. We can see from our renewal records that your renewal was issued via email and also via post on 13/04 as a reminder.
It is mentioned in the renewal that we will automatically renew your policy if we do not hear from you. As we did not hear from you, we automatically renewed same. We do this to ensure our customers have the easiest possible renewal service and also to ensure our customers are never left without cover.
Unfortunately due to an increase in claims and a rise in the associated costs there has been an increase in premiums across the insurance industry this year. We try our best to minimise these increases while still offering a great product and service to suit our customers’ needs.
We want to thank you for renewing your policy. We value your custom and look forward to being of service to you in the future.
Kind regards
Sinead
Feefo Coordinator
Keräämme itsenäisesti palautetta kanssamme yhteistyötä tekevien yritysten puolesta. Alustamme tavoittaa vain todennetut ostajat, joten voit olla varma, että luet todellisten asiakkaiden arvosteluja.
Vain asiakkaat, joilla on tosite ostoksesta, voivat jättää Feefo-arvostelun. Varmistamme tämän ottamalla yhteyttä ostajiin heti kaupanteon jälkeen.
Varmistamme, että arvostelut ovat aidoilta asiakkailta vertaamalla niitä myyntiin tai tapahtumaan. Ihmisiä pyydetään jättämään arvostelu vasta sen jälkeen, kun he ovat ostaneet yritykseltä.
Varmistamme, että arvostelut ovat aidoilta asiakkailta vertaamalla niitä myyntiin tai tapahtumaan. Ihmisiä pyydetään jättämään arvostelu vasta sen jälkeen, kun he ovat ostaneet yritykseltä.