Perfect! The local rep visited soon after my initial query, the chairs were collected exactly when they said they would be, and then delivered back a few weeks later with lots of information about...
Read more
Tara
Plumbs
2 days ago
Thank you, for your wonderful review.
We are delighted to hear how pleased you were with both the service you received and the finished result. It's especially gratifying to know that the communication, collection and delivery process met your expectations, and that you were so happy with the quality of the reupholstery and restoration work carried out on your chairs.
Your kind comments will be shared with the local representative and the team involved. Thank you for choosing Plumbs, and for taking the time to share your experience.
Product reviews
Tara
Plumbs
2 days ago
Thank you, Mrs Beer, for your wonderful review.
We are delighted to hear how pleased you were with both the service you received and the finished result. It's especially gratifying to know that the communication, collection and delivery process met your expectations, and that you were so happy with the quality of the reupholstery and restoration work carried out on your chairs.
Your kind comments will be shared with the local representative and the team involved. Thank you for choosing Plumbs, and for taking the time to share your experience.
Thank you for your wonderful feedback.
We're delighted to hear that you were so pleased with both your new loose covers and the service you received throughout your journey with Plumbs. It's especially great to hear your kind comments about Ahsaan, and we will be sure to share your feedback with him.
Thank you for choosing Plumbs and for recommending us. We hope you enjoy your newly refreshed furniture for many years to come.
We appreciate you taking the time to provide us with your feedback. It's great to hear that you have received a fantastic service and that you will continue to recommend us.
MT
Mr Thomas
18 days ago
I have posted my satisfaction with Plumbs services but i forgot to mention the person that took the measurements and completed the fitting of the cushions . This guy's name is Terry. He was very friendly and very professional,and after posting my comment ,i thought that was missing and needed to be mention.
Product reviews
Tara
Plumbs
18 days ago
We're really pleased to hear that you have received excellent service and quality products, which has met your expectations.
Thank you for your feedback. We're really pleased to hear that you have received a professional and efficient service.
Product reviews
Tara
Plumbs
18 days ago
It's great to hear how delighted you are with the overall service and quality products.
Date of purchase: 21/08/2026
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
22 days ago
Poor customer service
Product reviews
Tara
Plumbs
19 days ago
We appreciate you taking the time to provide us with your feedback and it's great to hear that you are delighted with your recently fitted covers. We'd like to apologise for the delay in you receiving your M&S voucher, we have experienced a technical issue which, has caused a slight delay.
Bad customer services, took 4/5 emails before anyone came back to us. We were told it would have been ready by a certain time but it only arrived back to us on the day after my final email. I phoned...
Read more
Tara
Plumbs
19 days ago
We appreciate you taking the time to provide us with your feedback. We take great pride in the service we have to offer, and it is disappointing to hear that you feel that your expectations have not been met. I will pass on your feedback, to the Customer Service Management Team and would like to apologise that we have experienced a technical difficulty with our telephone system. Should you require any further assistance, please do not hesitate to contact us on 01772 838363.
Product reviews
Tara
Plumbs
19 days ago
I am sorry to hear that your experience feel short. Once again, your feedback is really important to us, and we will carry out a thorough investigation internally.
Thank you so much for your lovely feedback. We’re delighted to hear that you were happy with the service you received and, most importantly, with the finished result of your loose covers. Thank you for choosing Plumbs.
Product reviews
Tara
Plumbs
1 month ago
Thank you so much for your lovely feedback. We’re delighted to hear that you were happy with the service you received and, most importantly, with the finished result of your loose covers. Thank you for choosing Plumbs.
Service was excellent. Gentleman who did the measuring and fitting was excellent. Time scales given were kept to.
Tara
Plumbs
1 month ago
Thank you very much for your lovely feedback. We’re delighted to hear that you were pleased with the service you received and that your new loose covers are a perfect fit.
We really appreciate you taking the time to share your experience and hope you enjoy your new covers for many years to come.
Product reviews
Tara
Plumbs
1 month ago
Thank you very much for your lovely feedback. We’re delighted to hear that you were pleased with the service you received and that your new loose covers are a perfect fit.
We really appreciate you taking the time to share your experience and hope you enjoy your new covers for many years to come.
Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We're really pleased to hear that your delighted with your order. Thank you for choosing Plumbs!
Product reviews
Tara
Plumbs
1 month ago
Thank you for taking the time to provide us with your feedback.
Plumbs have been established for over 60 years and specialise in producing quality made-to-measure sofa covers, curtains and reupholstery. We offer a unique in-home service and turn around over 1000 made-to-measure orders per week.
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
Plumbs have been established for over 60 years and specialise in producing quality made-to-measure sofa covers, curtains and reupholstery. We offer a unique in-home service and turn around over 1000 made-to-measure orders per week.