Inspiring and empowering customers to read, learn, create and play
Service
3.2
/5
5
4
3
2
1
457
84
69
82
366
1,058
ratings over the past year
The Works is no longer an active Feefo customer
Displaying all 269,282 reviews
Trusted Customer
Feefo Verified
1 year ago
On line orders
The items I bought on line 3 were subsequently withdrawn, and the remaining one took an agent to be delivered to the store.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
1 year ago
Never again
I won't be shopping online ever again. I wasn't made aware before purchasing that they were going through a location change which brought a lot of understandable chaos. However what was not ok, was...
Read more
Donna Smith
The Works
1 year ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
I'm very sorry to hear that your order was delayed .
Our records show a customer service adviser emailed you on the 13th of September and advised:
Thank you for your email.
We can confirm your parcel is out for delivery today.
Please find below your parcels tracking number:
H006JA0039565770
You can track your parcel below at:
https://www.evri.com/track-a-parcel.
If you have any damaged items or missing items from your order please email customer service or call 0121 313 6050.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards,
The Works.
0
Share
KF
Keith Frodin
Feefo Verified
GBR
1 year ago
What Keith Frodin said about The Works:
Poor
Goods ordered in August and still not received. Contacted twice and still nothing.
Donna Smith
The Works
1 year ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
I am sorry to hear that you have not received your order.
We can confirm that due to our warehouse move, we currently have unexpected delays with the orders being despatched. This is advised on our website. Unfortunately we are unable to give a guaranteed day that your order will be despatched.
If you would like us to, we can cancel the order and issue a refund, or we can wait a few more days for the order to be delivered.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards,
The Works.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
1 year ago
Don’t bother
I wish I hadn’t bothered making an online order and won’t make that mistake again. No notification that there were warehouse issues causing delays until weeks later, by which time I’d already...
Read more
Donna Smith
The Works
1 year ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
I'm very sorry to hear that your order was delayed.
We can confirm that due to our warehouse move, we currently have unexpected delays with the orders being despatched. This is advised on our website.
We can confirm that a refund has been issued for the missing items from your order.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards,
The Works.
0
Share
JS
Jacqueline Smith
Feefo Verified
KINGSBRIDGE
1 year ago
What Jacqueline Smith said about The Works:
Books
Very good price. Delivery good
0
Share
TK
Tom King
Feefo Verified
1 year ago
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
1 year ago
Great service
Efficient would definitely use again
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
1 year ago
Huge Variety Toys, books and stationary
Excellent value toys and books
Huge selection to choose from
Prompt delivery packed well
Age related prompt before purchase
0
Share
JD
Julie Dudley
Feefo Verified
1 year ago
What Julie Dudley said about The Works:
Great deals
I always get great deals on the works website, both for my crafting hobbies and for gifts. Delivery is always in great time, and I have never had any issues whatsoever.
The Works is one of the UK’s leading multi-channel specialist retailers of value gifts, arts, crafts, toys, books and stationery, with over 530 stores.
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
The Works is one of the UK’s leading multi-channel specialist retailers of value gifts, arts, crafts, toys, books and stationery, with over 530 stores.