Inspiring and empowering customers to read, learn, create and play
Service
3.2
/5
5
4
3
2
1
482
93
70
87
385
1,117
ratings over the past year
The Works is no longer an active Feefo customer
Displaying all 269,282 reviews
SH
Sheree Huckin
Feefo Verified
12 months ago
What Sheree Huckin said about The Works:
Great products
It's very straightforward n easy to use
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
12 months ago
Useless, unresponsive and unreliable order system
My order never arrived for collection, I've emailed three times and still no actual helpful reply. It's now too late and they still have my money.
The one other time I ordered, they couldn't honour...
Read more
Donna Smith
The Works
12 months ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
I'm very sorry to hear that your order was lost in transit.
We are working closely with our couriers to improve the service and appreciate all feedback to help us to look into this further. This will be passed to them to investigate.
Our records show a customer service adviser has issued a refund.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards
The Works.
1
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
12 months ago
Website easy to navigate with a good selection of books to choose from. Delivery was a little slow on this occasion but usually quite good. Overall I’ve always had a good experience when shopping...
Read more
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
12 months ago
EXCELLENT
It was easy to pick what I required out of a good selection. Prices are very reasonable. If there were any problems I was notified or if an item was missing from my order it was dealt with...
Read more
0
Share
AJ
Angela Jones
Feefo Verified
GBR
12 months ago
What Angela Jones said about The Works:
Good service
I have only bought books, but the products are good and reasonably priced. The waiting period has increased since my first delivery.
0
Share
GJ
Gillian Jones
Feefo Verified
12 months ago
0
Share
JS
J.S
Feefo Verified
GBR
12 months ago
What J.S said about The Works:
Awful service
Ordered some items online, was told 10 days delivery, there was no updates, no tracking number. A month later they basically said they had lost the items before they got sent out. Baring in mind I...
Read more
Donna Smith
The Works
12 months ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
As detailed on our website, we have been experiencing unexpected delays due to our warehouse move. We are so sorry you have not received your order. Due to the length of the delay we have cancelled and refunded your order as we are unable to resend.
We are working hard on getting our processes rectified and our despatch times improved.
We would like to offer you the following discount code, which will give you 15% off your next order. Your code is B57M-DWL2-QGPS-69XS.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards
The Works.
3
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
12 months ago
Won't be buying again
Ordered back in September still waiting for books that have supposed to be dispatched . Evri say they are still waiting for them. I am housebound and so bought the books online for the winter months....
Read more
Donna Smith
The Works
12 months ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
I'm very sorry to hear that your order was lost in transit.
We are working closely with our couriers to improve the service and appreciate all feedback to help us to look into this further. This will be passed to them to investigate.
Our records show a customer service adviser has been in touch and has resolved your issues.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards
The Works.
1
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
12 months ago
Lovely things, and lovely people.
Great products, lovely people to talk to, and good service - though at the moment rather slower than I've been used to. I am hoping this is just temporary, and things improve soon, as it does make it...
The Works is one of the UK’s leading multi-channel specialist retailers of value gifts, arts, crafts, toys, books and stationery, with over 530 stores.
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
The Works is one of the UK’s leading multi-channel specialist retailers of value gifts, arts, crafts, toys, books and stationery, with over 530 stores.