Inspiring and empowering customers to read, learn, create and play
Service
3.2
/5
5
4
3
2
1
482
93
70
87
385
1,117
ratings over the past year
The Works is no longer an active Feefo customer
Displaying all 269,282 reviews
Trusted Customer
Feefo Verified
11 months ago
Slow coach
Slow, incomplete and refund had to be chased due to the fact it was incorrect, received £1.50 when it was more than that.
Still waiting for communication.
Donna Smith
The Works
11 months ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
We are extremely sorry that your order has arrived with items missing.
Our records show a customer service adviser has issued a refund of £11.50 for the missing items from your order.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards,
The Works.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
11 months ago
Value for money and choice
Was kept informed re possible delivery time etc. Delivery appears to take longer at the moment but within stated info given.
0
Share
AA
Amber Ardern
Feefo Verified
11 months ago
0
Share
TC
TRACIE CHAPPELL
Feefo Verified
GBR
11 months ago
What TRACIE CHAPPELL said about The Works:
Terrible experience never buy from them
Absolutely terrible took them about a week to process my order, then one item wasn’t available. It took 11 days to get to the shop, then another 2 days to send an email to let me know. When I get to...
Read more
Donna Smith
The Works
11 months ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
We are extremely sorry that your order has arrived with items missing.
Our records show a customer service adviser has been in touch and has issued a refund.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards,
The Works.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
11 months ago
Quick delivery top product highly recommended..
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
11 months ago
Staff we very welcoming, service was fast.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
11 months ago
Not the best
Very lengthy delivery time with sketchy updates and when the order arrived it was jncomplete. Raised a support case which although a refund was processed it still took too long for updates.
Donna Smith
The Works
11 months ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
I'm very sorry to hear that your order was delayed with items missing due the relocation of our warehouse.
We are working closely with our warehouse team to improve the service and appreciate all feedback to help us to look into this further. This will be passed to them to investigate.
Our records show a customer service adviser has been in touch and has issued a refund for the missing items.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards,
The Works.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
11 months ago
Useless
I had to get in contact after several.weeks as my order was still.not dispatched. To be told on the phone 'oh looks like we will have to cancel the order as it's not moved'. Great. Really helpful....
Read more
Donna Smith
The Works
11 months ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
I'm very sorry to hear that your order was not delivered to you, unfortunately due to the relocation of our warehouse this caused an issue with some of the orders on our system.
We are working closely with our warehouse team to improve the service and appreciate all feedback to help us to look into this further. This will be passed to them to investigate.
Our records show a customer service adviser has been in touch and has issued a refund.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards,
The Works.
1
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
11 months ago
Do not recommend online shop
Was waiting over a month for a delivery for them to just tell me constantly it’s delayed. I made them investigate it and turns out it was damaged in transit over a month ago and they didn’t think to...
Read more
Donna Smith
The Works
11 months ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
I'm very sorry to hear that your order was damaged in transit.
We are working closely with our couriers to improve the service and appreciate all feedback to help us to look into this further. This will be passed to them to investigate.
Our records show a customer service adviser has issued a refund.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards,
The Works.
1
Share
MF
Megan France
Feefo Verified
GBR
11 months ago
What Megan France said about The Works:
Love!!
Love the works, always helpful and have amazing books with sprayed edges
The Works is one of the UK’s leading multi-channel specialist retailers of value gifts, arts, crafts, toys, books and stationery, with over 530 stores.
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
The Works is one of the UK’s leading multi-channel specialist retailers of value gifts, arts, crafts, toys, books and stationery, with over 530 stores.