Thank you very much for taking the time to share your feedback. It is genuinely rewarding to learn that you valued the opportunity to meet such congenial people, and that you found the tour so well organised, with a sensible degree of choice built into the itinerary. We are also pleased that you regard it as a worthwhile way to travel on a more modest budget, and we would warmly welcome the opportunity to host you again in the future.
Terrific tour.great itinerary. Fabulous tour director. Great coach driver. Clean comfortable accomodations
Product reviews
Mantombi
Costsaver
8 hours ago
Thank you very much for taking the time to share your feedback. It is genuinely rewarding to learn that you found the tour terrific, and that the itinerary, your Travel Director and your Coach Driver all made such a positive contribution to your journey. We are also pleased that you found the accommodation clean and comfortable, and that the cities and scenery made such a strong impression. We shall be sure to pass on your kind words to the team members concerned, and we would warmly welcome the opportunity to host you again in the future.
Thank you very much for taking the time to share your feedback. It is genuinely rewarding to learn that you found the itinerary good and that the Great Wall made such a strong impression as the highlight of your journey. Visiting such an iconic landmark is often among the most memorable moments of a tour of China, so it is encouraging to know that this was your experience. We would warmly welcome the opportunity to host you again in the future.
This was an ambitious tour for sure….. worthwhile for experiences offered and for cost. The coach & driver excellent. The director & agent excellent.
Just 2 question……did the original list of hotel...
Read more
Product reviews
Mantombi
Costsaver
7 hours ago
Thank you very much for taking the time to share such a thorough and thoughtful account of your tour. It is genuinely rewarding to learn that you found the journey worthwhile in terms of both the experiences offered and the cost, and that your Coach Driver, Travel Director and Travel Agent were all excellent.
We appreciate your questions regarding the hotel locations. Itineraries can occasionally be adjusted between the time of deposit and final documentation, owing to availability and operational considerations, and we recognise that this can be inconvenient when other arrangements, such as a car hire, have already been made. We are sorry that this affected your plans.
Your comments regarding gratuities are also well taken. We understand that reminders about tipping can be uncomfortable for both guests and Travel Directors, and your suggestion that gratuities be invoiced in advance is a constructive one which we shall share with the Operations Department. We also appreciate your observations about the Sun Peaks stop, where the limited dining options and remoteness of the village made it less convenient for guests, and we shall pass this on to our Operations Department for review.
Thank you again for your candour, and we would warmly welcome the opportunity to host you again in the future.
*Personal information removed by Feefo*, the travel director was brilliant and helpful. Both the included and optional activities were enjoyable and interesting.
Product reviews
Mantombi
Costsaver
3 days ago
Thank you very much for taking the time to share your review. We are pleased to learn that you found the holiday both interesting and brilliant, and that the included and Optional Excursions were so enjoyable. It is encouraging that the Grand Ole Opry, the Rock and Roll Hall of Fame, Graceland and the swamp tour each left such a favourable impression.
We are also delighted that your Travel Director proved so helpful, and that the coach was comfortable and the Coach Driver reliable throughout the journey. We shall be sure to pass on your kind words to them both, and we hope that we may have the opportunity to welcome you on another journey in the future.
Excellent tour director during the Explore Peru-*Personal information removed by Feefo* guided our group with professionalism!
Product reviews
Uploaded media
View all media (5)
Mantombi
Costsaver
3 days ago
Thank you very much for taking the time to share such a thoughtful and appreciative review. We are delighted to learn that your Travel Director guided the group with such professionalism and evident care, and that his knowledge and explanations, particularly at Sacsayhuaman, were so valued. We shall be sure to pass on your kind words to him.
We are also pleased that you found the itinerary excellent, and that the sequence of arriving in Lima before the more demanding days at altitude allowed for a comfortable period of acclimatisation. Your suggestion that more time be allowed at Sacsayhuaman, in place of the stop at the empanada shop, is a helpful one, and we shall share it with the Operations Department so that the balance of the schedule may be given careful consideration. We hope that we may have the opportunity to welcome you on another journey in the future.
Thank you very much for taking the time to share such a thoughtful and appreciative review. We are delighted to learn that your Travel Director guided the group with such professionalism and evident care, and that his knowledge and explanations, particularly at Sacsayhuaman, were so valued. We shall be sure to pass on your kind words to him.
We are also pleased that you found the itinerary excellent, and that the sequence of arriving in Lima before the more demanding days at altitude allowed for a comfortable period of acclimatisation. Your suggestion that more time be allowed at Sacsayhuaman, in place of the stop at the empanada shop, is a helpful one, and we shall share it with the Operations Department so that the balance of the schedule may be given careful consideration. We hope that we may have the opportunity to welcome you on another journey in the future.
Tour was fantastic. 10 out of 10. *Personal information removed by Feefo* our travel director was amazing and really nice person. Bus driver *Personal information removed by Feefo* was great too....
Read more
Product reviews
Mantombi
Costsaver
3 days ago
Thank you very much for taking the time to share such a positive review. We are delighted to learn that you rated the tour ten out of ten, and that you felt well looked after throughout, with hotels that were both very good and clean. It is also encouraging that you found the itinerary excellent.
We are pleased that your Travel Director and Coach Driver made such a favourable impression, and we shall be sure to pass on your kind words to them both. We are grateful for your recommendation, and we hope that we may have the opportunity to welcome you on another journey in the future.
Costsaver can do better. I have lodged a complaint and so far I have heard nothing back from them.
It felt like there was no thought or care for the tour members. Rookie director, elderly bus...
Read more
Product reviews
Mantombi
Costsaver
7 hours ago
Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to learn that this tour fell so far short of your expectations, particularly as a guest who has travelled with us on several previous occasions. We regret that you felt a lack of care was shown towards the group, and that you were disappointed by the experience of your Travel Director and Coach Driver, and by hotels that you found to be in unsuitable areas and a considerable distance from the destinations you had chosen to visit.
We also regret that you have not yet received a reply to your complaint. We can confirm that we have received your email, and we will respond in due course.
Thank you again for your candour, and we hope to have the opportunity to restore your confidence in us in the future.
Director was wonderful! Provided great information about England, Ireland, Whales, and Scotland! Could not have asked for a better tour guide! Aileen deserves a good bonus for representing your...
Read more
Mantombi
Costsaver
7 hours ago
Thank you very much for taking the time to share such generous feedback. It is genuinely rewarding to learn that you found your Travel Director so wonderful, and that the quality and range of information provided about England, Ireland, Wales and Scotland made such a strong impression. We are also pleased that you felt so well represented throughout the journey, and we appreciate your kind recognition of the dedication shown. We would warmly welcome the opportunity to host you again in the future.
As a 86 year old female I would suggest that this tour was for younger adults. I thought I was in good shape but this tour was almost too much for me.
Mantombi
Costsaver
7 hours ago
Thank you very much for taking the time to share your feedback. It is genuinely rewarding to learn that you found your Travel Director so good, and we appreciate your candour in explaining how demanding you found the tour.
We are sorry that the pace and physical demands of the itinerary proved almost too much for you. Your comments are a helpful reminder of the importance of giving guests clear information about the level of activity involved before they book, so that each person can judge whether a tour suits their own stamina and mobility. We shall share your observations with our Operations Department.
Thank you again for your feedback, and we hope to have the opportunity to offer you a more comfortable experience in the future.
Lasting travel memories don’t have to cost the earth. Our value tours cover all the essentials, while providing you the building blocks to tailor your dream holiday.
With quality transport, accommodation, city tours and plenty of meals included, you’re then able to tailor your trip with our selection of hand-crafted Optional Experiences – or simply uncover each destination your way.
That’s the Costsaver way.
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
Lasting travel memories don’t have to cost the earth. Our value tours cover all the essentials, while providing you the building blocks to tailor your dream holiday.
With quality transport, accommodation, city tours and plenty of meals included, you’re then able to tailor your trip with our selection of hand-crafted Optional Experiences – or simply uncover each destination your way.
That’s the Costsaver way.