Thanks for your feedback. I am very sorry to learn that you are unhappy with the service you received. We understand how disappointing it was to receive trousers that were incorrectly labelled with a 27" inside leg measurement, only to find that they were significantly longer than expected. This is not the standard of service or product quality that we aim to provide our customers. Your comments have been noted and will be shared with the relevant team for investigation to help prevent similar issues from occurring in the future.
Product reviews
Karen
Chums
1 month ago
Thanks for your feedback. We understand that the trousers you received were labelled as having a 27" inside leg, however upon checking they were actually approximately 2-3 inches longer. We appreciate how frustrating this must have been, particularly as you had ordered based on the measurement stated on both the product and packaging. Your feedback is important to us, and we will address your comments with our quality assurance and buying teams for review. We hope that, despite this occasion, you may give us the opportunity to serve you again.
Date of purchase: 08/10/2026
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
1 month ago
👍
Sohith
Chums
1 month ago
Thank you for reviewing your shopping experience with Chums. We look forward to you shopping with Chums again in the near future.
Product reviews
Sohith
Chums
1 month ago
We are delighted to hear that you are happy with your item. We look forward to you shopping with Chums again soon.
Thank you for shopping with Chums, we really appreciate your positive feedback.
Product reviews
Helen
Chums
1 month ago
Thank you for your review. We're pleased to hear that you found the trousers comfortable. We appreciate your feedback regarding the pocket openings being too small and will share your comments with our product team for consideration.
Trusted Customer
1 month ago
I would just like to add that I did not make clear before but I was referring to the SIDE pockets in particular.
Karen
Chums
1 month ago
Thanks for your further comments. I will address your comments with our quality assurance and buying teams for review.
Date of purchase: 08/14/2026
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
1 month ago
As detailed above
Helen
Chums
1 month ago
Thank you for your review. We're delighted to hear that you're pleased with your Pegasus Stretch Waist Jeans and that you were happy with both the service and delivery you received.
We're sorry to learn of your concerns regarding the promotional insert included with your order. We appreciate you taking the time to share your experience and understand how this has impacted your perception of our brand. Customer feedback is extremely important to us, and we will ensure that your comments are passed on to the relevant team for review.
Thank you for bringing this matter to our attention, and we're pleased that you were satisfied with the products you purchased.
Product reviews
Helen
Chums
1 month ago
Thank you for your review. We're delighted to hear that you're pleased with your Pegasus Stretch Waist Jeans and that you were happy with both the service and delivery you received.
We're sorry to learn of your concerns regarding the promotional insert included with your order. We appreciate you taking the time to share your experience and understand how this has impacted your perception of our brand. Customer feedback is extremely important to us, and we will ensure that your comments are passed on to the relevant team for review.
Thank you for bringing this matter to our attention, and we're pleased that you were satisfied with the products you purchased.
Thank you for reviewing your shopping experience with Chums. We look forward to you shopping with Chums again in the near future.
Product reviews
Helen
Chums
1 month ago
Thank you for your review. We're pleased to hear that you found the bra pretty, comfortable and lightweight. We're sorry to learn that the shoulder straps were too long and, as they are non-adjustable, did not provide the level of support you expected. We appreciate your feedback and will ensure your comments are shared with our product team for consideration.
Chums has been offering its customers quality fashion, homeware and lifestyle products for over 35 years. Stocking a range of fashion brands including Farah, Regatta, Double Two and Pegasus, as well as homeware brands such as Silent Night, Christy and Belledorm, Chums are committed to delivering the best service and quality possible at an affordable price.
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
Chums has been offering its customers quality fashion, homeware and lifestyle products for over 35 years. Stocking a range of fashion brands including Farah, Regatta, Double Two and Pegasus, as well as homeware brands such as Silent Night, Christy and Belledorm, Chums are committed to delivering the best service and quality possible at an affordable price.