Merchant Logo

William Yeoward Reviews

Rated
Excellent
Product
4.7
/5

5

4

3

2

1

48

0

1

0

3

52

ratings over the past year

Displaying all 92 reviews
AB
Abigail
6 months ago
Date of purchase: 13/11/2023
Ravi - Forest 50x50 Cushion
Delighted with colours and texture of cushion. Delivery service was excellent
Merchant Logo
Kitty Garrett
William Yeoward
6 months ago
Thank you Abigail! We are thrilled you are happy with your latest purchase and appreciate your feedback :)- WY team
RA
Rachael
7 months ago
Date of purchase: 12/10/2023
Black Jade Paint
What an incredible colour! Everyone comments - it’s such an unusual, unique colour. Super service.
Merchant Logo
Kitty Garrett
William Yeoward
7 months ago
Thank you for your review Rachael! We are so glad you've found a colour you like! Love the WY team
JA
Janet
London
7 months ago
Date of purchase: 24/09/2023
Alfie Table Lamp Aurora
A stunning lamp. Unfortunately there was a fault with the bulb holder, but they took the lamp away to fix and redelivered quickly. Great service.
Merchant Logo
Ellie Leach
William Yeoward
7 months ago
Thank you so much for your feedback Janet! We are glad we could get the lamp sorted for you so swiftly! Love Yeoward Team
0
Linen Ivory 20" Empire Lampshade
Shade looks great with my Alfie lamp.
0
Shade Carrier 7 inch BC Fitting
Does the job . What more can you say?
0
Trusted Customer
8 months ago
Date of purchase: 22/09/2023
Alfie Table Lamp Clear
From previous experience, purchase of half priced New William Yeoward lamps are damaged. .it blew up my socket. Thank my Lord Jesus I recalled and rejected delivery. But instead of William Yeoward
...
Read all
Merchant Logo
Ellie Leach
William Yeoward
8 months ago
Thank you for your review and I do apologise for this. I believe this has been handled over email however should you need any further help please contact enquiries@williamyeoward.com
Merchant Logo
Ellie Leach
William Yeoward
7 months ago
We are really very sorry for your experience. We were never informed about the lamps being faulty so we were never given the chance to resolve which of course we would have done given the opportunity. In regards to the return of your second order we did try our best to resolve this with you over email but as you declined our resolution offer, the 25% discount code was deactivated.
Trusted Customer
8 months ago
Date of purchase: 18/09/2023
Allotment Paint - Absolute Matt Sample
We ordered the tester on the 18th October for a client. It is now the 28th October and we still haven't received it. Once again, having to order online has proved hopeless.
Merchant Logo
Ellie Leach
William Yeoward
8 months ago
Hi there, we're sorry that your order hasn't arrived yet. I believe you have already spoken to someone in our customer service team and they have issued a replacement due to the first one being lost with DPD. I do apologise for this and any inconvenience caused, sadly sometimes these delays are completely out of our control. We hope the replacement gets to you swiftly! For anything further please contact enquiries@williamyeoward.com or call 020 7349 7828 and our team will be happy to help. Thanks, Eleanor
AN
Angela
Ludlow
9 months ago
Date of purchase: 24/08/2023
Fiorela - Jade 60x60 Cushion
Thank you for all my recent purchases in your generous sale .Everything is stunning & gorgeous! Angela
Merchant Logo
Ellie Leach
William Yeoward
9 months ago
Thank you for your feedback and lovely message! We are so pleased you like you items Angela. Love Team Yeoward
CH
Chris
9 months ago
Date of purchase: 31/07/2023
Longwood Table Grey Mahogany
A beautiful dining table, delivered very quickly by an excellent team of couriers; very happy. The design and quality of the table is superb although given its historical connections with English 19t
...
Read all
Merchant Logo
Ellie Leach
William Yeoward
9 months ago
Thank you so much for your wonderful review Chris!
VI
Victoria
9 months ago
Date of purchase: 31/07/2023
Corrales Grass 60x60 Outdoor Cushion
Good quality product. Fantastic colours
Merchant Logo
Ellie Leach
William Yeoward
9 months ago
Thank you so much for such lovely feedback and we are so pleased you like them so much!
0
Espanola Grass 60x40 Outdoor Cushion
Good product. Wonderful colours
Merchant Logo
Ellie Leach
William Yeoward
9 months ago
Thank you so much for such lovely feedback! Love Team Yeoward
0
WE
Wendy
10 months ago
Date of purchase: 12/08/2023
Santa Cruz - Citron 250X350 Outdoor Rug
Lovely carpet . Delivered promptly. Excellent service. Thank you.
Merchant Logo
Ellie Leach
William Yeoward
9 months ago
Thank you so much for your lovely feedback! So pleased you are happy with your rug. Love Team Yeoward
Trusted Customer
10 months ago
Date of purchase: 01/08/2023
Cleave Spice 50x35 Cushion
Lovely colours and good quality product as always.
Merchant Logo
Ellie Leach
William Yeoward
9 months ago
Thank you so much for your lovely review! We are so pleased you love the Cleave cushion as much as we do
About William Yeoward
Founded in 1983, the William Yeoward brand enjoys an enviable reputation for its innovation and faultless quality in concept, design and execution in product for the home.
Read all
219A, London, Greater London, SW3 5EJ, United Kingdom
Why trust Feefo reviews?

About William Yeoward
Founded in 1983, the William Yeoward brand enjoys an enviable reputation for its innovation and faultless quality in concept, design and execution in product for the home.