Easy. Purchased tickets, e-ticket received, event enjoyed! This was my first tripster purchase and I will be a repeat customer.
Brianna
Tripster
1 year ago
So glad we've gained you as a life-long customer! We are so excited to hear your experience went as expected and we played a small role in helping you have an enjoyable vacation! Thanks for the great feedback!
0
Share
XL
xin Li
Feefo Verified
1 year ago
What xin Li said about Tripster:
very good experience
very good experience. received the ticket within a minute.
Brianna
Tripster
1 year ago
Thanks for the 5-stars!
0
Share
CC
Charles Carlson
Feefo Verified
1 year ago
Brianna
Tripster
1 year ago
Thanks for the 5-stars!
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
1 year ago
Brianna
Tripster
1 year ago
Thanks for the 5-stars!
0
Share
LW
lisa walsh
Feefo Verified
Oak Forest
1 year ago
What lisa walsh said about Tripster:
Saved money and easy to use
Brianna
Tripster
1 year ago
Glad you were able to save money with ease! Thanks for the 5-stars!
0
Share
SM
Shannon Messenger
Feefo Verified
Springfield, Ohio
1 year ago
Brianna
Tripster
1 year ago
Thanks for the 5-stars!
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
1 year ago
Website was easy to use. Prices were great!
Brianna
Tripster
1 year ago
So glad you were able to navigate the site with ease and save! Thanks for the 5-stars!
0
Share
CP
CHris Paszko
Feefo Verified
1 year ago
What CHris Paszko said about Tripster:
UGH UGH UGH - JUST PAY MORE - SAVING S ARE NOT WORTH IT!
tripster sent me an email confirmation of the order but then my credit card sent me and email that the charge was declined. I called tripster and waited on hold more than 35 minutes and no one picked...
Read more
Brianna
Tripster
1 year ago
We're sorry to hear you had trouble with the payment process. We appreciate you taking the time to provide your feedback. Typically, when an error occurs during the checkout process, the information being provided for your card is incorrect or there is a flag with card being used. We are happy to see you were able to secure tickets! We are available 7 days a week with several agents taking calls from 8am - 5pm central standard time. Did you call between those hours? What number did you call?
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
1 year ago
Did not receive refund since it had rained and did not stay through all the adventures
Brianna
Tripster
1 year ago
Thanks for taking the time to provide feedback. Unfortunately, we're unable to offer refunds on used tickets due to weather conditions. We're sorry you were disappointed.
0
Share
JD
Jerry W Davis
Feefo Verified
Dallas, TX
1 year ago
What Jerry W Davis said about Tripster:
I saved $100 (1/2 price)
It sure was easy to buy tickets through my phone using Tripster at the gate of Sea World, saving myself over $100 .
Brianna
Tripster
1 year ago
Glad you were able to save with ease! Thanks for the 4-stars!
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.