Send all the items which are ordered and actually send orders even waiting 2 months
Derek
Supplement Centre
6 years ago
We are sorry about this. It does appear that there was a mishandling of the paperwork in our warehouse which resulted in the order failing to leave us. This really isn't good enough, and we do apologise once again. Things have been difficult this last few months but that's no excuse for the service you have received on this occasion. I will ensure that this is reported to the warehouse manager so that they have investigate what has gone wrong, and we will be in touch directly regarding this.
Date of purchase: 09/07/2020
0
Share
TC
Trusted Customer
Feefo Verified
6 years ago
What Trusted Customer said about Supplement Centre:
Order not received placed 5 weeks ago called customer services twice so spent over £10 on calls and still not arrived
Derek
Supplement Centre
6 years ago
We are sorry about this. I can see that we have twice tried to send the order, but for some reason the orders do not appear to have been dispatched. We will get on to our warehouse manager regarding this, and we are sincerely sorry for the trouble you have had. I can see that a full refund has been issued, but we will be in touch regarding the cost of the calls.
TC
Trusted Customer
6 years ago
Placed order a 2nd time now same again items never arrived still waiting for the refund for the 2nd order and now £15 in calls never been contacted by your company I have to do all the chasing and when you speak to the call centre they are rude still and act as though this is all my fault
Date of purchase: 28/05/2020
0
Share
TC
Trusted Customer
Feefo Verified
6 years ago
What Trusted Customer said about Supplement Centre:
Although in stock on ordering apparently the sauce wasn’t in stock and the order never arrived. I had to chase this up and wasn’t notified. My next item, a pot of jam arrived in pieces. Both were...
Read more
Derek
Supplement Centre
6 years ago
I am sorry to hear that on this occasion the item has not met your expectations. We have had very good reports on the product previously however, and we hope this has not dissuaded you from ordering in future.
Product reviews
Derek
Supplement Centre
6 years ago
We are sorry to hear this. We will report that packaging issue to our warehouse manager. We have refunded you accordingly, and please accept our apologies once again.
Derek
Supplement Centre
6 years ago
Please accept our apologies once again for the poor service you have received on this occasion. These items never left us and you were refunded straight away. We are sorry that we were unable to fulfil your order, and we hope that we can still be of service in future.
Employ customer friendlier staff. Ordered item with a free gift,item I ordered wasnt in stock so sent me the free gift and charged me for it!!. Phoned to ask what was happening and basically was told...
Read more
Derek
Supplement Centre
6 years ago
I do apologise for the poor experience, but that's not what happened. You ordered a bundle deal, part of it was out of stock when your order was processed so really the whole order should have been held and an alternative offered. However, what happened was that the in stock item was sent on to you and the out of stock item was refunded. You were never charged for a free item. I don;t know what you were told when you called in unfortunately, but I can see that you have since been refunded in full for the order.
Trusted Customer
6 years ago
Lies!!! I did get charged for the free gift I did get refunded only after numerous phone calls. Your staff are rude and incompetent. Still the worst company I have ever used. Shocking!!!
Derek
Supplement Centre
6 years ago
There was no free gift, the order was for a bundle made up of a tub protein powder and tub of creatine, not an order for a tub or protein with a free tub of creatine.
Date of purchase: 12/06/2020
0
Share
TC
Trusted Customer
Feefo Verified
6 years ago
What Trusted Customer said about Supplement Centre:
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.