Hello, I am sorry that you have not received your order. Over the last couple of weeks we have experienced a shortage of staff because of the Kent strain of Covid. We are running 2-3 days behind schedule and we did send an email to all our customers on the 12th February to let them know. I am sorry if you didn’t receive this information but we are working hard to catch up. I have just tracked your order and can see that it will be delivered tomorrow. If you need any further information please email me at sales@photoframesandart.com Stay safe The PR+A Team x
Product reviews
Date of purchase: 10/02/2021
0
Share
KZ
Karen Zanarotti
Feefo Verified
5 years ago
What Karen Zanarotti said about Photo Frames & Art:
My order from 10th February never arrived . Royal tracking says "This item is on its way to Royal Mail.
The sender has advised they’ve despatched your item to us."
please help.
Sales Team
Photo Frames & Art
5 years ago
Hello, I am sorry that you have not received your order. Over the last couple of weeks we have experienced a shortage of staff because of the Kent strain of Covid. We are running 2-3 days behind schedule and we did send an email to all our customers on the 12th February to let them know. I am sorry if you didn’t receive this information but we are working hard to catch up. I can see that your order was dispatched yesterday and will be delivered within 2-3 days. Once again I apologise for the delay you have experienced at this time. If you need any further information please email me at sales@photoframesandart.com Stay safe The PR+A Team x
I haven’t received my purchase yet order made on Feb 10th. So can’t really review the product
Sales Team
Photo Frames & Art
5 years ago
Hello, I am sorry that you have not received your order. Over the last couple of weeks we have experienced a shortage of staff because of the Kent strain of Covid. We are running 2-3 days behind schedule and we did send an email to all our customers on the 12th February to let them know. I am sorry if you didn’t receive this information but we are working hard to catch up. I have just tracked your order and can see that it will be delivered tomorrow. If you need any further information please email me at sales@photoframesandart.com. Once again I apologise for the delay you have experienced with your order. Stay safe The PR+A Team x
Product reviews
Date of purchase: 10/02/2021
0
Share
TW
Tina Welch
Feefo Verified
Worthing
5 years ago
What Tina Welch said about Photo Frames & Art:
Excellent service, excellent packaging, fast delivery. Frame was bought for my daughter and it was perfect for the photos she had in mind. Will definitely use again...
Sales Team
Photo Frames & Art
5 years ago
Hello, thank you for taking the time to leave feedback. We really do appreciate this and are pleased that your frame was perfect. Stay safe, The PF+A Team x
Hello, I am sorry that you have not received your order. Over the last couple of weeks we have experienced a shortage of staff because of the Kent strain of Covid. We are running 2-3 days behind schedule and we did send an email to all our customers on the 12th February to let them know. I am sorry if you didn’t receive this information but we are working hard to catch up. I can confirm that your order was dispatched yesterday and will be with you in 2-3 days. If you need any further information please email me at sales@photoframesandart.com. Once again I apologise for the delay you have experienced with your order at this time. Stay safe The PF+A Team x
Date of purchase: 10/02/2021
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
5 years ago
I received my frame but it has a scratch in the middle of the glass and I offered photos if needed. I also queried why the frame was described as a 9x7 frame but that was the internal size not the...
Read more
Sales Team
Photo Frames & Art
5 years ago
Hello, I am sorry that you have had some issues with your order. I have emailed you personally regarding this. Stay safe, The PF+A Team x
Product reviews
Date of purchase: 26/01/2021
0
Share
SD
Sam Dobson
Feefo Verified
5 years ago
What Sam Dobson said about Photo Frames & Art:
Good quality would recommend
Sales Team
Photo Frames & Art
5 years ago
Hello, thank you for the lovely feedback. We really appreciate do appreciate it. Stay safe, The PF+A Team x
The frames are a great price and look fantastic. There was a slight delay in shipping which is understandable due to lockdown restrictions but communication from the seller was timely so this wasn't...
Our design team are constantly researching upcoming interior trends, releasing new collections throughout the year based upon their finds.We aim to update our website regularly with new items so we always have something on-trend for you.
We take packaging very seriously here at Photo frames & art. After a huge amount of research, we have come up with the perfect packaging to protect your photo frame whilst it's in transit.
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
Our design team are constantly researching upcoming interior trends, releasing new collections throughout the year based upon their finds.We aim to update our website regularly with new items so we always have something on-trend for you.
We take packaging very seriously here at Photo frames & art. After a huge amount of research, we have come up with the perfect packaging to protect your photo frame whilst it's in transit.