Goodtogoinsurance.com is no longer an active Feefo customer
Displaying all 14,690 reviews
Trusted Customer
13 years ago
The person I spoke to was very efficient and helpful. She explained exactly what was…
The person I spoke to was very efficient and helpful. She explained exactly what was covered and what restrictions would be applied. This was very helpful as we were dealing with existing medical...
Read more
0
Share
Trusted Customer
13 years ago
I've used goodtogo for several years because both my wife and I have pre-existing medical…
I've used goodtogo for several years because both my wife and I have pre-existing medical conditions and the cost is very competitive compared to the loading imposed by other insurers.
0
Share
Trusted Customer
13 years ago
They charged me twice for the insurance and didn't even apologise when I rang up…
They charged me twice for the insurance and didn't even apologise when I rang up to try and arrange a refund.
Goodtogoinsurance.com
Goodtogoinsurance.com
13 years ago
I'm very sorry to hear that your card was debited twice for your insurance. I understand from looking at our records that you called to report the error on 15 May and our agent refunded the double payment immediately.
I have listened to our recording of this phone call and noted that our agent did not apologise for the error, which he should have done. Therefore, I would like to take the opportunity to apologise now for any inconvenience that this may have caused you.
Despite the lack of apology, I was however pleased that the matter was dealt with quickly and your card refunded immediately.
Goodtogoinsurance.com Customer Services
0
Share
Trusted Customer
13 years ago
Easy to use programme and no phone calls required, and best of all it doesn't…
Easy to use programme and no phone calls required, and best of all it doesn't cost a fortune.
0
Share
Trusted Customer
13 years ago
It was excellent- I hope it is as good if I ever have to claim!
0
Share
Trusted Customer
13 years ago
Not much to report, as done on line, personal choice with cost factor being involved…
Not much to report, as done on line, personal choice with cost factor being involved and services offered.
Received hard copy direct to my home within 24 hours which was good
0
Share
Trusted Customer
13 years ago
The person to whom I spoke was professional and attentive, she had to give a…
The person to whom I spoke was professional and attentive, she had to give a new quote and deal with the medical conditions etc. She was great. Thanks must go to her.
Peter
0
Share
Trusted Customer
13 years ago
The service I and my partner received was brilliant. Although we did not have to…
The service I and my partner received was brilliant. Although we did not have to make a claim, all the options were clearly explained and the lady on the phone told us about the different packages...
Read more
0
Share
Trusted Customer
13 years ago
easy to use and get quotes, price for cover is very competitive.
have used before and…
easy to use and get quotes, price for cover is very competitive.
have used before and will again
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.