Wonderful product. The shirt looks and feels perfect. Incredibly quick shipment to me in the US! Had my order in 48 hours.
Kate
Sunspel
7 years ago
Thank you for your kind reviews on both our service and your Sunspel products. We’re always grateful to hear from happy customers and appreciate you taking the time to let us know.
Κριτικές προϊόντων
Ημερομηνία αγοράς: 05/05/2019
0
Κοινοποίηση
TC
Trusted Customer
Επαληθευμένη από το Feefo
7 years ago
Τι είπε ο Trusted Customer για Sunspel:
good quality
Kate
Sunspel
7 years ago
Thank you for taking the time to review your recent Sunspel purchase, we are always grateful to hear from happy customers.
Κριτικές προϊόντων
Ημερομηνία αγοράς: 07/05/2019
0
Κοινοποίηση
Αξιόπιστος πελάτης
Επαληθευμένη από το Feefo
7 years ago
good service for the website easy to navigate -
the return policy could do with sharpening up - having to pay for your returns is not ideal
Kate
Sunspel
7 years ago
Hi, thank you for your feedback on our service and the products you purchased. I'm sorry to hear that you are unhappy with our current returns policy. Sadly, we aren't able to provide a free returns service at the moment, however this is something we are reviewing as a company and hope to provide in the future. In regard to your item that arrived in a poor condition, I can only sincerely apologise for this as we do have a quality control team at the warehouse, who should of spotted any issues with the item before it was sent. I can see that you have received a refund for this now, but if we can help you any further please contact us at customerservice@sunspel.com
Thank you for your review of our service and the recent Sunspel products you purchased from us. We appreciate you taking the time to let us know your feedback and hope you continue to enjoy shopping with us.
I have returned 2 items for exchange/refund and as yet have received no email to acknowledge the returns.
Kate
Sunspel
7 years ago
Hello, thank you for your feedback on our service and the products you purchased from us. I sincerely apologise for the delay in getting your return processed. Unfortunately, we don't currently have the technology in place to notify customers when we receive a return, but this is something we are looking into as a company and hope to do in the future. I'm also sorry that you were unhappy with both the garments you ordered and the size guides provided. Any issue relating to the quality of our products is important to us, as we feel that any concerns relating to the fabric or manufacturing of our garments are a principal aspect of our business. Our aim is to ensure that our customers are completely happy with their purchase so your comments have been passed onto the relevant departments for review. If we can help you with anything further please don't hesitate to contact us at customerservice@sunspel.com
Thank you for your kind reviews on both our service and your Sunspel products. We’re always grateful to hear from happy customers and appreciate you taking the time to let us know.
Κριτικές προϊόντων
Ημερομηνία αγοράς: 05/05/2019
0
Κοινοποίηση
Αξιόπιστος πελάτης
Επαληθευμένη από το Feefo
7 years ago
Overall great, but the shipping service text messages were unclear re who they were coming from/whether my package would require a signature upon delivery.
Kate
Sunspel
7 years ago
Hi, thank you for your feedback. I'm sorry to hear that you felt disappointed with the courier service that was used for your delivery. If you would prefer us to use an alternative courier service in the future, then please just contact us as soon as possible after placing your order and we will request this for you. I'm glad to hear that you feel happy with your product and hope you continue to enjoy shopping with us. Please don't hesitate to contact us at customerservice@sunspel.com if we can help you any further at all.
Κριτικές προϊόντων
Ημερομηνία αγοράς: 05/05/2019
0
Κοινοποίηση
TC
Trusted Customer
Επαληθευμένη από το Feefo
7 years ago
Τι είπε ο Trusted Customer για Sunspel:
Extremely fast & inexpensive
Kate
Sunspel
7 years ago
Thank you for your review of our service and the recent Sunspel products you purchased from us. We appreciate you taking the time to let us know your feedback and hope you continue to enjoy shopping with us.
Συλλέγουμε ανεξάρτητα τα σχόλια για λογαριασμό των επιχειρήσεων που συνεργάζονται μαζί μας. Η πλατφόρμα μας απευθύνεται μόνο σε εξακριβωμένους αγοραστές, ώστε να είστε σίγουροι ότι διαβάζετε κριτικές από πραγματικούς πελάτες.
Μόνο οι πελάτες με απόδειξη αγοράς μπορούν να αφήσουν μια κριτική στη Feefo. Το εξασφαλίζουμε αυτό επικοινωνώντας με τους αγοραστές αμέσως μετά τη συναλλαγή τους.
Ελέγχουμε αν οι κριτικές προέρχονται από πραγματικούς πελάτες, αντιστοιχίζοντάς τες με μια πώληση ή συναλλαγή. Οι πελάτες καλούνται να αφήσουν μια κριτική μόνο αφού αγοράσουν από την επιχείρηση.
Ελέγχουμε αν οι κριτικές προέρχονται από πραγματικούς πελάτες, αντιστοιχίζοντάς τες με μια πώληση ή συναλλαγή. Οι πελάτες καλούνται να αφήσουν μια κριτική μόνο αφού αγοράσουν από την επιχείρηση.