Only just booked the tickets have not yet travelled yet to enable a full experience
Mavyreen
Globehunters
2 years ago
Hi! Thank you very much for your feedback and your kind words! We wish you a safe flight! Much love, the Globehunters team!
0
Κοινοποίηση
MK
Mr Amit Kohli
Επαληθευμένη από το Feefo
2 years ago
Τι είπε ο Mr Amit Kohli για Globehunters:
Excellent Customer Service
After my flight booking, I might have called Globe Hunter customer service 4-5 times, to confirm the booking details, get e-ticket issued again, insurance doc, check some flight specific info,
...
Διαβάστε περισσότερα
Mavyreen
Globehunters
2 years ago
We sincerely appreciate your positive feedback and are delighted to learn that you had an exceptional customer service experience. We will certainly pass along your compliments to our dedicated team. Wishing you a safe and pleasant journey! With warm regards, the Globehunters team.
0
Κοινοποίηση
Αξιόπιστος πελάτης
Επαληθευμένη από το Feefo
2 years ago
Great priced flights
Great priced flights. Ease of booking online.
Mavyreen
Globehunters
2 years ago
Hi! Thank you very much for your feedback and your kind words! We wish you a safe flight! Much love, the Globehunters team!
0
Κοινοποίηση
MM
Mr Michael Michael
Επαληθευμένη από το Feefo
Durham
2 years ago
Τι είπε ο Mr Michael Michael για Globehunters:
Probably one of the worst experiences of my life.
I encountered an issue with a booking that required a correction to the name. Despite making three calls to address this matter, each interaction yielded different advice.
During my first call,...
Διαβάστε περισσότερα
Mavyreen
Globehunters
2 years ago
Hello, thank you for your feedback. We apologise for the inconvenience in your reservation. You deserve a smooth and trouble-free experience when you travel with us. We are truly sorry that this booking was an exception. We want to escalate this case internally and in order to do so we need your order number. Could you please share it and we will come back to you within 24 hours. Thank you in advance.
Mavyreen
Globehunters
2 years ago
Hi! Thank you for your feedback. We have been investigating your case internally and as we have been informed from our customer service team, thatyou initially entered incorrect name while booking online. We tried to help by contacting the supplier to get the name corrected - but since there are two airlines involved and its a change of complete surname - they have refused to do that. We are really sorry that you didn't have the expected experience with us. Best regards, The Globehunters team.
0
Κοινοποίηση
Αξιόπιστος πελάτης
Επαληθευμένη από το Feefo
2 years ago
Terrible service. Took money for flights that wasn’t available and took far
By having flights available that they take money for and issuing refund faster when ones issued due to there negligence
Mavyreen
Globehunters
2 years ago
Hello, thank you for your feedback. We apologise for the inconvenience in your reservation. You deserve a smooth and trouble-free experience when you travel with us. We are truly sorry that this booking was an exception. We want to escalate this case internally and in order to do so we need your order number. Could you please share it and we will come back to you within 24 hours. Thank you in advance.
Mavyreen
Globehunters
2 years ago
Hi! We have been investigating your case internally and as we have been informed from our customer service team, thatyou booking with KLM to Bangkok failed and the available flight was with loss of approx 3k. We offered alternative date at no extra cost but you requested to book one way flight with Emirates. We took confirmation from you and refunded the difference in the prise within 2 days. We are sorry that your experience is not the one expected. All the best!
0
Κοινοποίηση
Αξιόπιστος πελάτης
Επαληθευμένη από το Feefo
2 years ago
Easy to use and the price for the flight was what I was expecting. The only problem I have is that lack of instructions for how to connect with the airline I have the ticket with! Chinese!!!
Mavyreen
Globehunters
2 years ago
Thank you very much for your feedback. We are sorry to hear that you you didn't get all the help you needed. We are confident that if you call our customer service they will be happy to assist you more. We wish you a safe flight! Much love, the Globehunters team!
0
Κοινοποίηση
MT
Mr Manav Tyagi
Επαληθευμένη από το Feefo
2 years ago
Τι είπε ο Mr Manav Tyagi για Globehunters:
Brilliant Service
Mavyreen
Globehunters
2 years ago
Thank you very much for your feedback. We are happy to hear that you had a great customer service experience and we will give our compliments to our team. We wish you a safe flight! Much love, the Globehunters team!
1
Κοινοποίηση
MW
Mrs Wai Wong
Επαληθευμένη από το Feefo
2 years ago
Τι είπε ο Mrs Wai Wong για Globehunters:
Service’s wasn’t great. No luggage check in wasn’t be clearly published. Until my transaction was completed then I realised that.
On top of that I was given NO CHOICE if l cancelled the booking I...
Διαβάστε περισσότερα
Mavyreen
Globehunters
2 years ago
Hi! Thanks for the feedback. We understand your concerns, but it's important to note that some airline fares do not include baggage, and this information is detailed in the "More Information" section on our booking page. We apologize for any confusion and encourage customers to review their booking details carefully to avoid any unexpected charges. We sincerely apologize for any inconvenience caused. If you require additional information, please don't hesitate to reach out to us via email at baggage@globehunters.com.
0
Κοινοποίηση
MN
Miss ELESIA NAMUNTILI
Επαληθευμένη από το Feefo
2 years ago
Τι είπε ο Miss ELESIA NAMUNTILI για Globehunters:
NANKOLONGO
NOT VERY HAPPY ,HOW I WAS TREATED
Mavyreen
Globehunters
2 years ago
Hi! Thank you for your feedback. We have been investigating your case internally and as we have been informed from our customer service team, that you initially made a booking with Incorrect name and we couln't reach you on the phone or email. At the end we had to charge a cancellation fee as per your request and you are geting a full refund for the rest. We are sorry we couldn't; meet your expectations.
MN
Miss ELESIA NAMUNTILI
2 years ago
HI Mavyreen ,yes only the surname was not included , and due that I was asked to pay 150 pounds for the addition ,which i couldn't afford so i had no choice .but to re request for a cancellation ,and for a cancellation so i had to pay 45 pounds .Which i was very disappointed
0
Κοινοποίηση
Αξιόπιστος πελάτης
Επαληθευμένη από το Feefo
2 years ago
Great customer service
Mavyreen
Globehunters
2 years ago
Hi! Thank you very much for your feedback and your kind words! We wish you a safe flight! Much love, the Globehunters team!
Συλλέγουμε ανεξάρτητα τα σχόλια για λογαριασμό των επιχειρήσεων που συνεργάζονται μαζί μας. Η πλατφόρμα μας απευθύνεται μόνο σε εξακριβωμένους αγοραστές, ώστε να είστε σίγουροι ότι διαβάζετε κριτικές από πραγματικούς πελάτες.
Μόνο οι πελάτες με απόδειξη αγοράς μπορούν να αφήσουν μια κριτική στη Feefo. Το εξασφαλίζουμε αυτό επικοινωνώντας με τους αγοραστές αμέσως μετά τη συναλλαγή τους.
Ελέγχουμε αν οι κριτικές προέρχονται από πραγματικούς πελάτες, αντιστοιχίζοντάς τες με μια πώληση ή συναλλαγή. Οι πελάτες καλούνται να αφήσουν μια κριτική μόνο αφού αγοράσουν από την επιχείρηση.
Ελέγχουμε αν οι κριτικές προέρχονται από πραγματικούς πελάτες, αντιστοιχίζοντάς τες με μια πώληση ή συναλλαγή. Οι πελάτες καλούνται να αφήσουν μια κριτική μόνο αφού αγοράσουν από την επιχείρηση.