Was not that good quality and when the link to clip the bracelet together got wet it has changed colour from silver to white.Also it said chunk bracelet so I thought it was going to be and when it...
Διαβάστε περισσότερα
Carolina
Chains of Gold
8 years ago
Hi
I am sorry to hear you had a problem with the bracelet.
We understand how difficult it can be to purchase jewellery online so we offer as much information about our products as possible.
The product page has the measurements of the links, the total bracelet weight as well as pictures taken in natural light.
If you think there is any other information we could have offered to help buyers, your opinion is valuable to our service.
We offer a no quibble, FREE returns service so you could have returned your jewellery for a refund if you found it not as expected.
Having only just bought your bracelet, this shouldn't have discolored with water. Would you like to contact our customer services team on info@chainsofgold.co.uk so we can investigate it for you?
We offer a manufacturer's guarantee which will cover this problem for certain :)
I look forward to hearing from you.
With Regards
Carolina Chains of Gold
Κριτικές προϊόντων
Ημερομηνία αγοράς: 10/01/2018
0
Κοινοποίηση
Αξιόπιστος πελάτης
8 years ago
Excellent communication, speedy delivery and quality product 10/10
Κριτικές προϊόντων
Ημερομηνία αγοράς: 18/11/2017
0
Κοινοποίηση
TC
Trusted Customer
8 years ago
Τι είπε ο Trusted Customer για Chains of Gold:
Speedy and efficient
Κριτικές προϊόντων
Carolina
Chains of Gold
8 years ago
Hi
Thank you for taking the time to leave your comments about your purchase. I am glad to hear you were happy with the service but I am sorry to hear about the engraving.
We take great pride of our personalised service which we do in-house. It's a shame you never contacted us about it as we would have investigated and rectified it for you.
If you contact our customer services team directly, we will be happy to investigate and consider a replacement. Our email is info@chainsofgold.co.uk
We look forward to hearing from you.
Carolina Chains of Gold
Ημερομηνία αγοράς: 03/10/2017
0
Κοινοποίηση
TC
Trusted Customer
8 years ago
Τι είπε ο Trusted Customer για Chains of Gold:
Item as described speedy delivery can't fault the experience
I bought this gold bracelet some time ago and wear it quite frequently and have had many compliments on it. I just love it !! It arrived in a timely manner and was packaged beautifully. This was a...
Διαβάστε περισσότερα
Carolina
Chains of Gold
8 years ago
Hi
Thank you so much for your custom and also for always taking the time to let us know your comments.
It's always a delight to assist you and we are here whenever you need help choosing your next jewellery gift for a loved one or a well deserved treat for yourself :)
Συλλέγουμε ανεξάρτητα τα σχόλια για λογαριασμό των επιχειρήσεων που συνεργάζονται μαζί μας. Η πλατφόρμα μας απευθύνεται μόνο σε εξακριβωμένους αγοραστές, ώστε να είστε σίγουροι ότι διαβάζετε κριτικές από πραγματικούς πελάτες.
Μόνο οι πελάτες με απόδειξη αγοράς μπορούν να αφήσουν μια κριτική στη Feefo. Το εξασφαλίζουμε αυτό επικοινωνώντας με τους αγοραστές αμέσως μετά τη συναλλαγή τους.
Ελέγχουμε αν οι κριτικές προέρχονται από πραγματικούς πελάτες, αντιστοιχίζοντάς τες με μια πώληση ή συναλλαγή. Οι πελάτες καλούνται να αφήσουν μια κριτική μόνο αφού αγοράσουν από την επιχείρηση.
Ελέγχουμε αν οι κριτικές προέρχονται από πραγματικούς πελάτες, αντιστοιχίζοντάς τες με μια πώληση ή συναλλαγή. Οι πελάτες καλούνται να αφήσουν μια κριτική μόνο αφού αγοράσουν από την επιχείρηση.
I am sorry to hear you had a problem with the bracelet.
We understand how difficult it can be to purchase jewellery online so we offer as much information about our products as possible.
The product page has the measurements of the links, the total bracelet weight as well as pictures taken in natural light.
If you think there is any other information we could have offered to help buyers, your opinion is valuable to our service.
We offer a no quibble, FREE returns service so you could have returned your jewellery for a refund if you found it not as expected.
Having only just bought your bracelet, this shouldn't have discolored with water. Would you like to contact our customer services team on info@chainsofgold.co.uk so we can investigate it for you?
We offer a manufacturer's guarantee which will cover this problem for certain :)
I look forward to hearing from you.
With Regards
Carolina
Chains of Gold