Booked for a Saturday delivery but the order was messed up in the office. Was…
Booked for a Saturday delivery but the order was messed up in the office. Was told it would arrive on Monday. Asked for the order to be cancelled and a refund and was told not possible. The product...
Mehr Info
Grass 247
Grass247
11 years ago
Please accept our apologies for the delay you experienced with your order.
We can see the order was initially scheduled for delivery on the Saturday, however due to an administration error the delivery was booked for the Monday. As the order was already with the courier for delivery to yourself and we were unable to contact the courier until 8.30 on the Monday we would not have been able to cancel the order at that stage. As we were unable to cancel the order we were unable to refund the order in case the delivery had been completed prior to us contacting the courier. We can see the delivery was completed at 8.29 on the Monday, which is before the couriers office opened for us to speak to them.
We do not like to see any customer go away having had a poor experience and have emailed you to try and resolve the concern you have raised.
We hope to be able to resolve your concern,should you have any questions or wish to discuss your order further please do not hesitate to call us on 08000 599 247 and we will do all we can to help.
Regards,
Grass247.co.uk
Your Artificial Grass Specialist
Vertrauenswürdiger Kunde
11 years ago
Had initial delivery problem but Grass 247 resolved it professionally and promptly.
The product I would totally recommend.
0
Teilen
Vertrauenswürdiger Kunde
11 years ago
Friendly service easy to order thanks
0
Teilen
Vertrauenswürdiger Kunde
11 years ago
excellent service
0
Teilen
Vertrauenswürdiger Kunde
11 years ago
not very helpful when I rang for advice, no choice of delivery when ordering on…
not very helpful when I rang for advice, no choice of delivery when ordering on line, so I sent an email request which was ignored and we had to cut our holiday short to be here for delivery, only a...
Mehr Info
Grass 247
Grass247
11 years ago
We are sorry to see you are unhappy with the delivery service or the Wet Fix Adhesive. We have looked into the issue raised in your feedback.
We are unable to find an email from either the email address on your order or the email address linked to your Paypal account. As we do not appear to have received the email we would be unaware you required a later delivery time-scale to that advised on our site. We can see your order was dispatched for delivery on Wednesday 8th April, but after your conversation with one of our representatives that morning we rearranged the delivery for Friday 10th April. If this new date was unsuitable and meant you had to cut short your holiday we would of been happy to arrange the delivery for the following week.
We agree the Wet Fix Adhesive is not the easiest adhesive to use as the adhesive has to be mixed with the hardener, however it does give the strongest join. We do offer alternative products such as the Aqua Bond adhesive that are easier to use, however the join is not as strong when using this product.
We do not like to see any customer go away having had a poor experience and have emailed you to try and resolve the concern you have raised.
We hope to be able to resolve your concern,should you have any questions or wish to discuss your order further please do not hesitate to call us on 08000 599 247 and we will do all we can to help.
Regards,
Grass247.co.uk
Your Artificial Grass Specialist
Vertrauenswürdiger Kunde
11 years ago
very pleased with my knightsbridge grass and have recommended it to friends
0
Teilen
Vertrauenswürdiger Kunde
11 years ago
Very quick delivery, great service.
0
Teilen
Vertrauenswürdiger Kunde
11 years ago
I was going to get in touch today as the order I placed for th3 external…
I was going to get in touch today as the order I placed for th3 external grey carpet 7meters x 4 meters was delivered and cut short it has come at 6.8 meters ,this carpet will not stretch that much,...
Mehr Info
Grass 247
Grass247
11 years ago
We are sorry for the issue you experienced with the piece arriving under sized. We can see you spoke to one of our members of staff who called back and left a voicemail offering a resolution to this issue. As we have not received a response from this message we have assumed you have been able to work around the shortage.
We do not like to see any customer go away having had a poor experience and have emailed you to try and resolve the concern you have raised.
We hope to be able to resolve your concern,should you have any questions or wish to discuss your order further please do not hesitate to call us on 08000 599 247 and we will do all we can to help.
Regards,
Grass247.co.uk
Your Artificial Grass Specialist
product delivered next day as promised and good communications.only thing i would say is we…
product delivered next day as promised and good communications.only thing i would say is we rang to ask what side down the joining tape goes as no instructions and the guy who answered phone said...
Unsere unabhängige Auszeichnung würdigt die besten Marken im Kundenservice. Die Gewinner werden auf der Grundlage der von ihren Kunden erhaltenen Bewertungen ermittelt.
Wir sammeln unabhängig Bewertungen im Namen der Unternehmen, die mit uns zusammenarbeiten. Unsere Plattform wendet sich nur an verifizierte Käufer, so dass Sie sicher sein können, dass Sie Bewertungen von echten Kunden lesen.
Nur Kunden mit Kaufnachweis können eine Feefo-Bewertung abgeben. Dies stellen wir sicher, indem wir uns direkt nach der Transaktion mit den Käufern in Verbindung setzen.
Wir überprüfen, ob die Bewertungen von echten Kunden stammen, indem wir sie mit einem Verkauf oder einer Transaktion abgleichen. Kunden werden erst dann aufgefordert, eine Bewertung abzugeben, wenn sie bei dem Unternehmen gekauft haben.
Wir überprüfen, ob die Bewertungen von echten Kunden stammen, indem wir sie mit einem Verkauf oder einer Transaktion abgleichen. Kunden werden erst dann aufgefordert, eine Bewertung abzugeben, wenn sie bei dem Unternehmen gekauft haben.