Excellent service, sent straight out and at your door in a matter of days
Arianne Hopkins
Supplement Centre
6 years ago
Good to hear! Thank you for the feedback.
Product reviews
Arianne Hopkins
Supplement Centre
6 years ago
Excellent, thank you.
Arianne Hopkins
Supplement Centre
6 years ago
Thank you
Arianne Hopkins
Supplement Centre
6 years ago
Thank you
Arianne Hopkins
Supplement Centre
6 years ago
Thank you
Arianne Hopkins
Supplement Centre
6 years ago
Great!
Dyddiad y pryniant: 29/12/2019
0
Rhannwch
Cwsmer Dibynadwy
Dilyswyd gan Feefo
6 years ago
Great service Delivery always on time last time they missed something but was given a missing product straight away without any question really recommended 👍
Arianne Hopkins
Supplement Centre
6 years ago
Great to hear our customer service team were able to resolve this so quickly for you!
Product reviews
Arianne Hopkins
Supplement Centre
6 years ago
Thank you!
Dyddiad y pryniant: 05/01/2020
0
Rhannwch
TC
Trusted Customer
Dilyswyd gan Feefo
6 years ago
What Trusted Customer said about Supplement Centre:
I made a order, and received a email to say the flavour of protein wasnt available so could I pick another, so i did picked another. Then two days later when my order was due I received a email...
Read more
Derek
Supplement Centre
6 years ago
Unfortunately it appears that the alternative you also requested was out of stock, and a refund was generated on the second occasion. Please accept our apologies for the trouble caused.
Product reviews
Derek
Supplement Centre
6 years ago
That's what we like to hear, thank you.
Derek
Supplement Centre
6 years ago
That's what we like to hear, thank you.
Dyddiad y pryniant: 04/01/2020
0
Rhannwch
TC
Trusted Customer
Dilyswyd gan Feefo
6 years ago
What Trusted Customer said about Supplement Centre:
Very bad service
I didn’t receive the item
They left it in front of the door
Not safe place as they suppose
I didn’t get any refund and also no answer to my complaint
Derek
Supplement Centre
6 years ago
The courier advised that the parcel was left inside the building in a secure location. Please do check this again.
Dyddiad y pryniant: 27/12/2019
0
Rhannwch
TC
Trusted Customer
Dilyswyd gan Feefo
6 years ago
What Trusted Customer said about Supplement Centre:
Product is good, didn’t receive everything ordered and one item was wrong
Derek
Supplement Centre
6 years ago
We are sorry to hear of the trouble you have had with the delivery. This is not the service that you should expect from us, and we sincerely apologise for the way in which you have been let down. I can assure you that should you order with us again you will experience our usual efficient and hassle free service.
Product reviews
Derek
Supplement Centre
6 years ago
Much appreciated - thank you!
Derek
Supplement Centre
6 years ago
We are sorry that a different T shirt was delivered to that advertised with the bundle. Some of the items that make up the bundle are dependent on availability but you will receive a like for like alternative.
Dyddiad y pryniant: 16/12/2019
0
Rhannwch
TC
Trusted Customer
Dilyswyd gan Feefo
6 years ago
What Trusted Customer said about Supplement Centre:
We are sorry to hear of the trouble you have had with the delivery. This is not the service that you should expect from us, and we sincerely apologise for the way in which you have been let down. I can assure you that should you order with us again you will experience our usual efficient and hassle free service.
Product reviews
Derek
Supplement Centre
6 years ago
We are sorry to hear of the trouble you have had with the delivery. This is not the service that you should expect from us, and we sincerely apologise for the way in which you have been let down. I can assure you that should you order with us again you will experience our usual efficient and hassle free service.
Dyddiad y pryniant: 29/12/2019
0
Rhannwch
Cwsmer Dibynadwy
Dilyswyd gan Feefo
6 years ago
Straight forward no nonsense. Received in good time in perfect condition
Derek
Supplement Centre
6 years ago
Good to hear, thank you for the feedback.
Product reviews
Derek
Supplement Centre
6 years ago
Good to hear, thank you for the feedback.
Dyddiad y pryniant: 29/12/2019
0
Rhannwch
Cwsmer Dibynadwy
Dilyswyd gan Feefo
6 years ago
Quick and reasonably priced 👍
Derek
Supplement Centre
6 years ago
Good to hear – thank you for taking the time to leave this feedback
Product reviews
Derek
Supplement Centre
6 years ago
Good to hear – thank you for taking the time to leave this feedback
Dyddiad y pryniant: 29/12/2019
0
Rhannwch
TC
Trusted Customer
Dilyswyd gan Feefo
6 years ago
What Trusted Customer said about Supplement Centre:
Fast brilliant
Derek
Supplement Centre
6 years ago
Thank you for the feedback. We look forward to being of service in the future.
Product reviews
Derek
Supplement Centre
6 years ago
Thank you for the feedback. We look forward to being of service in the future.
Dyddiad y pryniant: 27/12/2019
0
Rhannwch
TC
Trusted Customer
Dilyswyd gan Feefo
Bishop Auckland County Durham
6 years ago
What Trusted Customer said about Supplement Centre:
Thank you for your feedback, We are happy to hear our services and products are of a high standard and we look forward to hearing from you in the future
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.