Excellent service with fast delivery and everything is delivered well packaged. I brought quite a few items now and I’ve been very very pleased with them all.
I would highly recommend Lisa Angels...
Read more
Rachael
Lisa Angel
2 days ago
Hi there, thank you for your review! I am pleased to hear you are happy with our service and your order! This feedback means a lot to us! Rachael @ Lisa Angel
LC
Lynda Cook
2 days ago
Brilliant, thank you Rachael 😁
Product reviews
Rachael
Lisa Angel
2 days ago
Hi there, thank you for your review! I am pleased you are happy with the rainbow brights posy! Rachael @ Lisa Angel
Rachael
Lisa Angel
2 days ago
Hi there, thank you for your review! I am pleased you are happy with the vase! Rachael @ Lisa Angel
Excellent communication from this company and great value. I would recommend them. Company has lovely products and they are great quality.
Rachael
Lisa Angel
2 days ago
Hi there, thank you for your review! I am pleased to hear you are happy with our service and products! Rachael @ Lisa Angel
Product reviews
Rachael
Lisa Angel
2 days ago
Hi there, thank you for your review! I am pleased you are happy with the Capybara Salt & Pepper Shakers and I hope your friend loves them! Rachael @ Lisa Angel
Hi there, thank you for your feedback and I am sorry to hear this. I have had a look on our system and I can see that a member of the team emailed you on Thu, 30 Apr 2026 at 3:40 PM when we received your return enquiring if a refund or exchange was desired. However, I can now see that you have been refunded. I apologise for any inconvenience caused.
AW
Alan Winsley
3 days ago
I appreciate you are sending me a refund thank you, I did not receive this email that was sent on 30/04/2026 if I had a would have relied straight away!
Product reviews
Charlotte
Lisa Angel
3 days ago
Hi there, thank you for your feedback and I am sorry to hear this. I have had a look on our system and I can see that a member of the team emailed you on Thu, 30 Apr 2026 at 3:40 PM when we received your return enquiring if a refund or exchange was desired. However, I can now see that you have been refunded. I apologise for any inconvenience caused.
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.