What Trusted Customer said about BUILD PLUMB PLASTICS LTD:
Very pleased and great pricing.
I have used the site more than once for sourcing 6" soil pipe parts (clay joint adaptor, plug, screw top cover and pipe) as my local DIY centres don't stock this size.
Product reviews
Dyddiad y pryniant: 11/01/2016
0
Rhannwch
TC
Trusted Customer
10 years ago
What Trusted Customer said about BUILD PLUMB PLASTICS LTD:
This is perhaps the worst online company that I have ever dealt with. Their approach to customer service is unbelievable and would never buy from them again. Firstly they failed to deliver the...
Read more
Martin
BUILD PLUMB PLASTICS LTD
10 years ago
Thank you for your feedback, however we are somewhat surprised with the tone of your comments as we understood that this matter was resolved to your satisfaction.
We completed multiple deliveries to you successfully, however the last delivery included a length of channel drain that was damaged in transit. We offered to replace this free-of-charge or refund you in full for the damaged item. You requested a refund which we duly issued. 5 weeks later you contacted us by email to inquire about 1 more length of channel drain as you needed it to finish the job. We quoted you our standard terms for this new order, however this did not meet with your approval as you expected this length to be delivered carriage-paid. This of course was not economically viable given that we had already refunded the damaged item in full.
The vast majority of our customers accept that occasionally issues beyond our control can occur and we do our very best to resolve these as quickly as possible.
Cwsmer Dibynadwy
10 years ago
Why am I not surprised that you are surprised. Lets discuss the issue in full and then advise is you think I should be satisfied.
1. Was the order delivered in line with you policy timescale.
2. Were all the goods in an acceptable condition.
3. How long after the notification of damaged goods was a replace/refund provided.
4. What triggered your action to provide a refund.
5. Do you consider your action with respect to the replacement was appropriate given your previous email on how you considered I had been treated.
good service an d prompt delivery fair price. Geotextile poor quality.
Product reviews
Martin
BUILD PLUMB PLASTICS LTD
10 years ago
Thank you for your feedback David. Our non-woven geotextile is supplied by a leading UK manufacturer and meets all the necessary standards for it's application. However geo-textile is available in different grades, so should you require a higher grade in future we can quote for this accordingly. Alternatively perhaps look at our Land Drain Filter Sock designed specifically for use with Perforated Land Drain Coils.
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.