Very disappointed. We paid $400 when it was all said and done between parking and tickets and a lot of the rides were closed. We contacted tripster and were told to talk to the park who told us to...
Přečíst další
Brianna
Tripster
6 months ago
We are sorry that we were unable to refund your tickets as the park advised us that nothing was closed on the date of your visit and has denied a refund. We sent you an email informing you that no refund would be issued as advised when you chatted in. We do apologize for any inconvenience!
0
Sdílet
MI
Michelle
Ověřeno Feefo
GBR
6 months ago
Co říká Michelle o Tripster:
Excellent discount and easier to purchase from than the theme park itself!
Fantastic! Saved over $40 on same day Busch Gardens tickets ☺️
Brianna
Tripster
6 months ago
Glad you were able to save booking with us! Thanks for the 5-stars!
1
Sdílet
Důvěryhodný zákazník
Ověřeno Feefo
6 months ago
Very easy to use
Brianna
Tripster
6 months ago
So glad you were able to navigate the site with ease! Thanks for the 5-stars!
0
Sdílet
GA
Gana
Ověřeno Feefo
USA
6 months ago
Co říká Gana o Tripster:
Great website to checkout!
Easy to use and customer service was friendly.
Brianna
Tripster
6 months ago
So glad you were able to navigate the site with ease and our Customer Service Team met you with friendliness!
1
Sdílet
WR
Walter Ramos
Ověřeno Feefo
USA
6 months ago
Brianna
Tripster
6 months ago
Thanks for the 5-stars!
0
Sdílet
MD
Maria Diaz
Ověřeno Feefo
6 months ago
Co říká Maria Diaz o Tripster:
Savings
Found great tickets at low price. Worth every penny, and those are precious now, 😆
Brianna
Tripster
6 months ago
Thanks for the 5-stars! We're so happy to hear you were able to take advantage of our savings!
1
Sdílet
LV
Lisa Vestal
Ověřeno Feefo
6 months ago
Brianna
Tripster
6 months ago
Thanks for the 5-stars!
0
Sdílet
JG
Johan G
Ověřeno Feefo
USA
6 months ago
Co říká Johan G o Tripster:
Great option
The Tripster portal is really good. There is a lot of helpful information, and obviously it's a great option to buy tickets a bit cheap. Recommended.
Brianna
Tripster
6 months ago
Thanks for the 5-stars! We are glad you were able to take advantage of our savings with ease!
1
Sdílet
Důvěryhodný zákazník
Ověřeno Feefo
6 months ago
Overcharging
I was charged 536 dollars I only ordered the micro wrestling and it added Ripley’s tickets then charged again for 133 for two more Ripley’s tickets I did not purchase them we’ve already went to...
Přečíst další
Brianna
Tripster
6 months ago
We are sorry for any confusion. We show that you made this purchase online yourself. Our system requires you to select which tickets you would like for each individual attraction, lists the policies of each product you're purchasing, and makes you note that you read such policies before ever inputting your credit card information. You would have had to add the Ripley's tickets to your cart for the second purchase and agreed to all of the terms. We don't keep your credit card information on file for your protection and there is no way for us to charge a card without the details. We're sorry for any confusion in regard to what you purchased. We appreciate your feedback.
Naše nezávislá ocenění oceňují nejlepší značky v oblasti služeb zákazníkům. O vítězích se rozhoduje na základě hodnocení, které obdrží od svých zákazníků.
Zpětnou vazbu shromažďujeme nezávisle jménem společností, které s námi spolupracují. Naše platforma oslovuje pouze ověřené kupující, takže si můžete být jisti, že čtete recenze od skutečných zákazníků.
Recenzi na Feefo mohou zanechat pouze zákazníci s dokladem o nákupu. Zajišťujeme to tím, že kupující oslovujeme okamžitě po transakci.
Ověřujeme, zda recenze pocházejí od skutečných zákazníků, a to tak, že je přiřazujeme k prodeji nebo transakci. Lidé jsou vyzváni, aby zanechali recenzi, až po nákupu v daném podniku.
Ověřujeme, zda recenze pocházejí od skutečných zákazníků, a to tak, že je přiřazujeme k prodeji nebo transakci. Lidé jsou vyzváni, aby zanechali recenzi, až po nákupu v daném podniku.