Lied to me on the phone to try and get more money out of me…
They really need to work on their communication and approach to selling. They honestly seem scammy and dishonest. I got a called on a Sunday evening at 8pm from a guy telling me I had to pay £180...
Přečíst další
Mavyreen
Globehunters
2 years ago
Hello, thank you for your feedback. We apologise for the inconvenience in your reservation. You deserve a smooth and trouble-free experience when you travel with us. We are truly sorry that this booking was an exception. We want to escalate this case internally and in order to do so we need your order number. Could you please share it and we will come back to you within 24 hours. Thank you in advance.
Mavyreen
Globehunters
2 years ago
Hi! We understand your concerns, but it's important to note that some airline fares do not include baggage, and this information is detailed in the "More Information" section on our booking page. We apologize for any confusion and encourage customers to review their booking details carefully to avoid any unexpected charges. We sincerely apologize for any inconvenience caused. If you require additional information, please don't hesitate to reach out to us via email at baggage@globehunters.com.
0
Sdílet
AR
Andrew Rose
Ověřeno Feefo
2 years ago
Co říká Andrew Rose o Globehunters:
Great company, easy to book
Really helpful, they kept me up to date with the booking all the way
Mavyreen
Globehunters
2 years ago
We sincerely appreciate your positive feedback and are delighted to learn that you had an exceptional customer service experience. We will certainly pass along your compliments to our dedicated team. Wishing you a safe and pleasant journey! With warm regards, the Globehunters team.
0
Sdílet
MC
Mr JOAQUIM CASTANHA
Ověřeno Feefo
2 years ago
Co říká Mr JOAQUIM CASTANHA o Globehunters:
Service is very good but I’m 10 years now and yearly 2 times travelling never ask me about lcheick in baggage to pay separately. First time I saw I my life mostly all included . When you shows...
Přečíst další
Mavyreen
Globehunters
2 years ago
Hi! Thanks for the feedback!
We understand your concerns, but it's important to note that certain low-cost and special fare airline tickets may not include baggage allowance. We advise passengers to review the terms and conditions of their booking carefully. We sincerely apologize for any inconvenience caused. If you require additional information, please don't hesitate to reach out to us via email at baggage@globehunters.com.
0
Sdílet
MO
Mr OSAGIE OSAWARU
Ověřeno Feefo
2 years ago
Co říká Mr OSAGIE OSAWARU o Globehunters:
The customer service assistant was very helpful
Mavyreen
Globehunters
2 years ago
Hi! Thank you very much for your feedback and your kind words! We wish you a safe flight! Much love, the Globehunters team!
0
Sdílet
MF
Mr Mathew Fadiora
Ověřeno Feefo
2 years ago
Co říká Mr Mathew Fadiora o Globehunters:
Responsive and good customer service
Mavyreen
Globehunters
2 years ago
Hi! Thank you very much for your feedback and your kind words! We wish you a safe flight! Much love, the Globehunters team!
0
Sdílet
Důvěryhodný zákazník
Ověřeno Feefo
2 years ago
Good Experience!
I've used Globehunters twice now and both times their prices were better than booking directly through for the same flights. Checked Baggage is not included but that's OK for me as they did call to...
Přečíst další
Mavyreen
Globehunters
2 years ago
Thank you very much for your feedback. We are happy to hear that you had a great customer service experience and we will give our compliments to our team. We wish you a safe flight! Much love, the Globehunters team!
0
Sdílet
MT
Mr Mthandazo Thebe
Ověřeno Feefo
2 years ago
Co říká Mr Mthandazo Thebe o Globehunters:
Very poor customer service. Nothing was made clear was left to guess
Mavyreen
Globehunters
2 years ago
Hello, thank you for your feedback. We apologise for the inconvenience in your reservation. You deserve a smooth and trouble-free experience when you travel with us. We are truly sorry that this booking was an exception. We want to escalate this case internally and in order to do so we need your order number. Could you please share it and we will come back to you within 24 hours. Thank you in advance.
Mavyreen
Globehunters
2 years ago
Hi, we investigated your case internally and we understand that you had issues with the luggage fare. We understand your concerns, but it's important to note that some airline fares do not include baggage, and this information is detailed in the "More Information" section on our booking page. We apologize for any confusion and encourage customers to review their booking details carefully to avoid any unexpected charges. We sincerely apologize for any inconvenience caused. If you require additional information, please don't hesitate to reach out to us via email at baggage@globehunters.com.
0
Sdílet
Důvěryhodný zákazník
Ověřeno Feefo
2 years ago
Friendly professional service
Great service, professional and friendly also very quick
Mavyreen
Globehunters
2 years ago
We sincerely appreciate your positive feedback and are delighted to learn that you had an exceptional customer service experience. We will certainly pass along your compliments to our dedicated team. Wishing you a safe and pleasant journey! With warm regards, the Globehunters team.
0
Sdílet
MB
Mr GIUSEPPE BUTTACI
Ověřeno Feefo
2 years ago
Co říká Mr GIUSEPPE BUTTACI o Globehunters:
its very good
Mavyreen
Globehunters
2 years ago
Thank you very much for your fab review! If you need further assistance, please do not hesitate to contact us. Wishing you a safe and happy trip! :-)
0
Sdílet
Důvěryhodný zákazník
Ověřeno Feefo
2 years ago
Said that I needed to book luggage as it was not included and cannot be changed. Even called me asking me to book luggages; I declined.
Turns out luggage was included and they were lying.
Mavyreen
Globehunters
2 years ago
Hi, thanks for the feedback. We understand your concerns, but it's important to note that some airline fares do not include baggage, and this information is detailed in the "More Information" section on our booking page. We apologize for any confusion and encourage customers to review their booking details carefully to avoid any unexpected charges. We sincerely apologize for any inconvenience caused. If you require additional information, please don't hesitate to reach out to us via email at baggage@globehunters.com.
Zpětnou vazbu shromažďujeme nezávisle jménem společností, které s námi spolupracují. Naše platforma oslovuje pouze ověřené kupující, takže si můžete být jisti, že čtete recenze od skutečných zákazníků.
Recenzi na Feefo mohou zanechat pouze zákazníci s dokladem o nákupu. Zajišťujeme to tím, že kupující oslovujeme okamžitě po transakci.
Ověřujeme, zda recenze pocházejí od skutečných zákazníků, a to tak, že je přiřazujeme k prodeji nebo transakci. Lidé jsou vyzváni, aby zanechali recenzi, až po nákupu v daném podniku.
Ověřujeme, zda recenze pocházejí od skutečných zákazníků, a to tak, že je přiřazujeme k prodeji nebo transakci. Lidé jsou vyzváni, aby zanechali recenzi, až po nákupu v daném podniku.