Very Cheap International Flights | Low International Airfare
Služba
0
/5
5
4
3
2
1
0
0
0
0
0
0
hodnocení za poslední rok
FareDepot již není aktivním zákazníkem Feefo
Zobrazení všech 374 recenzí
Důvěryhodný zákazník
9 years ago
Excellent service by Fare Depot
I got what I need it at the right time!
0
Sdílet
Důvěryhodný zákazník
9 years ago
Was charged double! Never got my refund! SCAM
Purchased a flight ticket and was charged double! I was told that i will receive a refund whithin 7 days! Never got my refund. SCAM
Ryan
FareDepot
9 years ago
Hi Engeniu,
We apologize for the inconvenience in your travel booking experience.
Your double charge came through the airline, we have contacted them on this situation and we will look more into it.
According to our system you should have been refunded. If you did not get your refund please email us at sales@faredepot.com
Thank you& Kind Regards,
Michael
Support Manager
0
Sdílet
FC
FareDepot Customer
60016
9 years ago
Co říká FareDepot Customer o FareDepot:
Good service by Fare Depot
nice experience
0
Sdílet
FC
FareDepot Customer
FAIRFAX
9 years ago
Co říká FareDepot Customer o FareDepot:
Excellent service by Fare Depot
Cheaper fares than the airlines website. Easy and quick.
0
Sdílet
Důvěryhodný zákazník
9 years ago
IT IS PERFECT
EXCELLENT
0
Sdílet
Důvěryhodný zákazník
9 years ago
Purchased airfare 2 weeks out at a great price.
The price for the airfare was competitive.
0
Sdílet
Důvěryhodný zákazník
9 years ago
Great deal!
It was easy to make a reservation and the price was better than anyone else for the same airline/reservation!
0
Sdílet
FC
FareDepot Customer
Arlington Va
9 years ago
Co říká FareDepot Customer o FareDepot:
Great Suprise - Trip to Dubai from a great boyfriend
Great customer service !!! They handle everything quickly and fast. Four Stars..
0
Sdílet
Důvěryhodný zákazník
9 years ago
Excellent service by Fare Depot
Excellent service
0
Sdílet
FC
FareDepot Customer
9 years ago
Co říká FareDepot Customer o FareDepot:
Horrible experience
Horrible. Worst experience. Everything took way too long and wasn't given correct information when requested. Couldn't understand the employees. Language barrier. I canceled my reservation! Went...
Přečíst další
Ryan
FareDepot
9 years ago
Hi Steven,
We appreciate your valuable feedback.
We apologize for the inconvenience in your travel booking experience.
Having credit card issues can be a difficult thing to overcome, having to call many people for verification. We attempted to reach you via call and email about your credit card. Continuous credit card problem your booking was automatically cancelled.
If you would like to re-book your ticket please don't hesitate to call or email us at sales@faredepot.com.
Zpětnou vazbu shromažďujeme nezávisle jménem společností, které s námi spolupracují. Naše platforma oslovuje pouze ověřené kupující, takže si můžete být jisti, že čtete recenze od skutečných zákazníků.
Recenzi na Feefo mohou zanechat pouze zákazníci s dokladem o nákupu. Zajišťujeme to tím, že kupující oslovujeme okamžitě po transakci.
Ověřujeme, zda recenze pocházejí od skutečných zákazníků, a to tak, že je přiřazujeme k prodeji nebo transakci. Lidé jsou vyzváni, aby zanechali recenzi, až po nákupu v daném podniku.
Ověřujeme, zda recenze pocházejí od skutečných zákazníků, a to tak, že je přiřazujeme k prodeji nebo transakci. Lidé jsou vyzváni, aby zanechali recenzi, až po nákupu v daném podniku.