Thank you for your feedback. I am sorry you feel that it took a long time to get your products. Your purchase following a in depth consultation with our skin expert for medical grade products was made during our popular summer sale. We advised you via email about the expected delays due to the surge in demand of the products. In addition, you were sent regular communication via emails regarding your order before it was dispatched. We do hope this has not put you off and welcome you to reorder and be reassured that outside a sale period your products will arrive sooner.
Kind regards,
Skinora Customer Care
Bad communication with the rep and customer service team. Ordered 2 weeks ago and still no product. Was not told it was out of stock when ordered.
Skinora
Skinora
2 years ago
Thank you for your feedback. I am sorry you feel let down by communication from our customer service team. You were regularly updated via email and other communication platforms about one item out of 3 which was still outstanding from our supplier. You were sent regular communication via emails regarding your order before it was dispatched. We sent the items to you that were ready and informed you that the last item would arrive in a separate parcel. We also compensated you for the product that was delayed. I hope you are enjoying your skin routine and continue to liaise with our skin expert to achieve your skin goals.
Kind regards,
Skinora Customer Care
Great service,no charge for delivery,quick response when asking questions,very helpful and 10% off when reordering 😊
Ressenyes sobre un producte
Data de la compra: 15/04/2023
0
Compartir
Client de confiança
3 years ago
Great service!
Ressenyes sobre un producte
Data de la compra: 20/03/2023
0
Compartir
LA
Lisa Anderson
3 years ago
Què Lisa Anderson va dir sobre Skinora:
Awful. 2 weeks after ordering a ZO face cream costing £100, I have still not received the product. Received an email today saying it was delivered but it wasn't! I have emailed asking for a refund...
Llegeix més
Skinora
Skinora
3 years ago
Thank you for your feedback. I am sorry you feel unhappy about your order. You were regularly updated regarding the delay via emails as the supplier in the States had shipment delays which had affected clinics Nationwide in the UK. Your order was delivered and signed by you as seen on the courier documentation but you have mentioned your item was not delivered. We have not have any further updates from you to say you have not received your item. If you would like to discuss further please do not hesitate to contact us via orders@skinora.co.uk
After a virtual consultation I purchased ZO products. I recieved an extensive plan to follow dor the routine. The products are great and posted swiftly. Well packaged.
Recollim comentaris de manera independent en nom de les empreses que treballen amb nosaltres. La nostra plataforma només contacta els compradors verificats, de manera que podeu estar segurs que llegiu ressenyes de clients reals.
Només els clients amb prova de compra poden deixar una revisió de Feefo. Ho assegurem posant-nos en contacte amb els compradors immediatament després de la transacció.
Comprovem que les ressenyes provenen de clients reals fent-les coincidir amb una venda o transacció. Només es convida a les persones a deixar una ressenya després d'haver comprat amb nosaltres.
Comprovem que les ressenyes provenen de clients reals fent-les coincidir amb una venda o transacció. Només es convida a les persones a deixar una ressenya després d'haver comprat amb nosaltres.