Dreadful service. Had call to say order was being delivered next day but it never came. Just carried on waiting for a few days and it eventually arrived. Not the first time this has happened but...
Llegeix més
emma.mellor@cplindustries.co.uk
Coals2U
10 years ago
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that you had a bad experience on this occasion. We’re currently working hard to improve our service, and I will pass on your feedback to our delivery team. Please accept our apologies that your order arrived over the stated lead time of 5-7 working days. We hope that you’ll see fit to give us another chance in future.
Ressenyes sobre un producte
emma.mellor@cplindustries.co.uk
Coals2U
10 years ago
Thank you for your positive review of our product Homefire (25kg)
emma.mellor@cplindustries.co.uk
Coals2U
10 years ago
Thank you for your positive review of our product Kiln Dried Hardwood Logs
emma.mellor@cplindustries.co.uk
Coals2U
10 years ago
Thank you for your positive review of our product Supapak Kindling
Thanks for taking the time to leave your review of Coals2U. We're so pleased that you're happy with our service and look forward to serving you again in the future.
Ressenyes sobre un producte
emma.mellor@cplindustries.co.uk
Coals2U
10 years ago
Please accept our apologies for the quality of the fuel you received. Due to coal being a natural product, it’s sometimes hard to exactly control the quality, though all of our coal is strictly screened and washed before being bagged.
The online ordering system is very easy and the prices are good. i had rung first as i had an enquiry, and i didn't find the sales assistant particularly helpful and i found her a bit off hand. i had...
Llegeix més
emma.mellor@cplindustries.co.uk
Coals2U
10 years ago
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that you had a bad experience on this occasion. Please accept our apologies when you first contacted us to enquire and potentially order over the phone, the relevant managers have been notified about this. The Call Day Before service is an added extra that we offer to all customers to confirm that the delivery will be with them the next day. We apologise that these instructions were not completed this time, and we will pass this feedback onto the relevant people who manage this process. For future orders we can add the Call Day Before as a permanent instruction on your account so hopefully this won't happen again. In regards to the delivery instructions that you left on the order, again we are sorry that these weren't followed on this occasion and the driver has been informed of the error. I can see that this issue was then passed through to our Query Resolution Team following the information that you had injured yourself moving the bags to the correct location; and a £25 refunded was authorised following this. We hope to see you again in the future, and thank you for taking the time to leave your feedback.
Ressenyes sobre un producte
emma.mellor@cplindustries.co.uk
Coals2U
10 years ago
Thanks for taking the time to leave your positive review. We're so pleased that you're happy with your Premium Traditional House Coal (25kg)
emma.mellor@cplindustries.co.uk
Coals2U
10 years ago
Thank you for your positive review of our product Supapak Kindling
Very helpful delivery service and driver. The phone call the day before is a big plus and the prices are very competitive. I buy from them regularly and would highly recommend them.
Service is great as normal. Delivery came when I was out. The driver placed all the bags in the shed without been asked to. What more can you ask for. Great Service.
Homefire Group Ltd's network of depots combines the backing of a national company with the friendly, hands-on service that only a local depot can provide.
Recollim comentaris de manera independent en nom de les empreses que treballen amb nosaltres. La nostra plataforma només contacta els compradors verificats, de manera que podeu estar segurs que llegiu ressenyes de clients reals.
Només els clients amb prova de compra poden deixar una revisió de Feefo. Ho assegurem posant-nos en contacte amb els compradors immediatament després de la transacció.
Comprovem que les ressenyes provenen de clients reals fent-les coincidir amb una venda o transacció. Només es convida a les persones a deixar una ressenya després d'haver comprat amb nosaltres.
Comprovem que les ressenyes provenen de clients reals fent-les coincidir amb una venda o transacció. Només es convida a les persones a deixar una ressenya després d'haver comprat amb nosaltres.
Homefire Group Ltd's network of depots combines the backing of a national company with the friendly, hands-on service that only a local depot can provide.