They keep you up to date with delivery times and which courier service they use, arrived well packaged by a helpful driver. I have used Bradshaws Direct for a number of years and can’t fault products...
I used Bradshaws about 30 years ago when I installed 12ft pond. I bought a butyl liner with 10 year guarantee and I have now had to replace. Because the sides of the first pond collapsed I bought...
Hi Marcus, we shipped your order on Monday 2nd June as requested on an overnight service with DHL, unfortunately they believe they have lost this. When you contacted us on a week later on 9th June to say you had not yet received the bulb and wanted a refund, we processed that for you and it should now be showing in your account. If it isn't, please email customer.services@bradshawsdirect.co.uk so we can confirm the account it has been refunded to.
Sometimes things go wrong with the couriers, though thankfully it is rare. We don't know if you haven't received something unless you tell us, and if your next day delivery fails and there is a problem with the couriers we will always resend it for you from our warehouse. However as you requested a refund instead this was processed right away for you. Please accept our apologies for the inconvenience caused.
Ressenyes sobre un producte
Rachel McGuigan
Bradshaws Direct
1 year ago
Hi Marcus, we shipped your order on Monday 2nd June as requested on an overnight service with DHL, unfortunately they believe they have lost this. When you contacted us on a week later on 9th June to say you had not yet received the bulb and wanted a refund, we processed that for you and it should now be showing in your account. If it isn't, please email customer.services@bradshawsdirect.co.uk so we can confirm the account it has been refunded to.
Sometimes things go wrong with the couriers, though thankfully it is rare. We don't know if you haven't received something unless you tell us, and if your next day delivery fails and there is a problem with the couriers we will always resend it for you from our warehouse. However as you requested a refund instead this was processed right away for you. Please accept our apologies for the inconvenience caused.
Data de la compra: 31/05/2025
0
Compartir
DL
Derek Lancaster
Verficada per Feefo
Wirral
1 year ago
Què Derek Lancaster va dir sobre Bradshaws Direct:
Bradshaw's customer service was first class. I was kept up to date at every stage of the delivery. My parcel arrived early which made a very welcomed change. The pond substrate was exactly as...
Els nostres premis independents reconeixen les millors marques pel servei al client. Els guanyadors es decideixen en funció de les valoracions que reben dels seus clients.
Recollim comentaris de manera independent en nom de les empreses que treballen amb nosaltres. La nostra plataforma només contacta els compradors verificats, de manera que podeu estar segurs que llegiu ressenyes de clients reals.
Només els clients amb prova de compra poden deixar una revisió de Feefo. Ho assegurem posant-nos en contacte amb els compradors immediatament després de la transacció.
Comprovem que les ressenyes provenen de clients reals fent-les coincidir amb una venda o transacció. Només es convida a les persones a deixar una ressenya després d'haver comprat amb nosaltres.
Comprovem que les ressenyes provenen de clients reals fent-les coincidir amb una venda o transacció. Només es convida a les persones a deixar una ressenya després d'haver comprat amb nosaltres.