I ordered a tree a week ago and paid for two day delivery. I am still awaiting delivery. On their website they are still advertising two day delivery. I would most definitely not recommend ordering...
Прочетете повече
Xmas Direct
XmasDirect
2 years ago
Hi Gillian
Thank you for sharing your feedback with us. We apologise for the delay in the delivery of your tree. Following your email yesterday, we have already escalated the matter to a high priority with the courier.
Unfortunately, unforeseen circumstances at the depot have led to delays in some deliveries. The courier is working diligently to dispatch any delayed orders, and are committed to ensuring your tree reaches you as soon as possible. The depot extends their sincere apologies for any inconvenience caused by the delay.
Best Wishes,
Christmas Direct
Not all 60 buns present in the package. The cabling and other bulbs work well. Asked for 2 missing bulbs to be sent and had no response
Xmas Direct
XmasDirect
2 years ago
Hello,
Thank you for taking the time to leave us feedback.
We are sorry to hear that two bulbs were missing from your order. After reviewing our records, it appears that you contacted us on Monday, December 4th, at 08:48. In a timely response that same morning at 10:16, we acknowledged your message and assured you that we would promptly dispatch 2 replacement bulbs to you.
The replacement bulbs were dispatched from our warehouse on Monday evening, and we anticipate that they will reach you within the next couple of days.
Best wishes,
Christmas Direct
Hello George
Thank you for taking the time to leave us feedback. We are so pleased to hear you are happy with your garland.
Best wishes,
Christmas Direct
Отзиви за продукти
Дата на покупка: 27/11/2023
0
Споделете
CK
Collette Kiernan
Проверено от Feefo
2 years ago
Какво каза Collette Kiernan за XmasDirect:
Excellent service, swift delivery, good price and as described.
Xmas Direct
XmasDirect
2 years ago
Hello Collette
Thank you for taking the time to leave us a review. We are pleased to hear you are happy with our service and quick delivery. We hope you love your Christmas tree.
Best wishes,
Christmas Direct
Hello,
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry to hear you are unhappy with the baubles. Your review has caught us by surprise, as we haven't received any prior communication from yourself regarding the baubles in question.
If you find the baubles do not meet your expectations and remain in unused condition, you are certainly welcome to return them to us in an unused condition.
Our baubles are among our top-selling and most beloved products, and we are keen to gain insights into why you perceive them as poor quality. To better understand your perspective, please could you email us at info@xmasdirect.co.uk. Feel free to include any relevant concerns or photos that might help us assess and resolve the issue more effectively.
Best wishes,
Christmas Direct
Hello Philip
Thank you for taking the time to leave us feedback. We are so pleased to hear you are happy with the quality of our lights and our speedy delivery.
Best wishes,
Christmas Direct
I’m pleased that they are still selling their product of traditional lights and bulbs. A quick and efficient service.
Xmas Direct
XmasDirect
2 years ago
Hello Charles
Thank you for taking the time to leave us a review. We are so pleased to hear you are happy with the spare bulbs.
Best wishes,
Christmas Direct
Hello
Thank you for taking the time to leave us a review. We are so pleased to hear you are happy with our quick delivery. We hope you love your wreath!
Best wishes,
Christmas Direct
Отзиви за продукти
Дата на покупка: 27/11/2023
0
Споделете
RC
Richard Clowes
Проверено от Feefo
2 years ago
Какво каза Richard Clowes за XmasDirect:
Replaced festoons when became faulty after just a few hours of use. However we are sad with the quality and reliability of the product as we have purchased many sets and they all fail v quickly. We...
Прочетете повече
Xmas Direct
XmasDirect
2 years ago
Hi Richard,
Thank you for sharing your experience with our festoon lights, and we sincerely apologise for the inconvenience you've faced. We appreciate your loyalty to our brand and understand how frustrating it can be when a product does not meet expectations.
We would like to discuss your specific concerns in more detail and explore potential solutions to ensure your future experiences with our products are positive. Please send us an email at info@xmasdirect.co.uk.
Again, we apologise for any inconvenience you've experienced, and we appreciate your feedback as it helps us make necessary improvements. Thank you for your continued support, and we look forward to assisting you further.
Best wishes,
Christmas Direct
Дата на покупка: 27/11/2023
0
Споделете
Доверен клиент
Проверено от Feefo
2 years ago
Easy ordering, prompt delivery.
Xmas Direct
XmasDirect
2 years ago
Hello
Thank you for taking the time to leave us a review. We are so pleased to hear you are happy with our quick delivery and ease of ordering. We hope you love your new garland.
Best wishes,
Christmas Direct
Нашите независими награди отличават най-добрите марки по обслужването на клиенти. Победителите се определят въз основа на рейтингите, които получават от своите клиенти.
Събираме независимо отзиви от името на фирмите, които работят с нас. Нашата платформа се свързва само с потвърдени купувачи, за да сте сигурни, че четете отзиви от истински клиенти.
Само клиенти с доказателство за покупка могат да оставят отзив във Feefo. Гарантираме това, като се свързваме с купувачите веднага след трансакцията.
Проверяваме дали отзивите са от истински клиенти, като ги съпоставяме с продажба или трансакция. Лицата получават покана да оставят отзив само след като са закупили от фирмата.
Проверяваме дали отзивите са от истински клиенти, като ги съпоставяме с продажба или трансакция. Лицата получават покана да оставят отзив само след като са закупили от фирмата.