Petite clothing designed exclusively for women 5’3” and under in sizes 6-18.
Услуга
4.5
/5
5
4
3
2
1
570
112
51
15
37
785
рейтинг през последната година
Показване на всички 786 прегледа
MF
Marie Fernandez
Проверено от Feefo
3 days ago
Какво каза Marie Fernandez за PixieGirl:
Delivery was quick but had to pay.
0
Споделете
SS
Salli Scudamore
Проверено от Feefo
GBR
3 days ago
Какво каза Salli Scudamore за PixieGirl:
Quick service. Returns (for a different size) was very quick, refunded promptly, new pair arrived swiftly.
0
Споделете
Доверен клиент
Проверено от Feefo
3 days ago
Great customer service and delivery.
Faster delivery than Amazon - very well done!
0
Споделете
Доверен клиент
Проверено от Feefo
3 days ago
Co ord
Great service
0
Споделете
Доверен клиент
Проверено от Feefo
3 days ago
Easy ordering. Quick delivery.
0
Споделете
CR
Carolina Robuste
Проверено от Feefo
ESP
4 days ago
Какво каза Carolina Robuste за PixieGirl:
Still waiting for answer for change the size
Katie
PixieGirl
4 days ago
We’re sorry you’re still waiting for a response about changing the size. We understand your frustration and apologise for the delay.
0
Споделете
PJ
Paula Jackson
Проверено от Feefo
4 days ago
Какво каза Paula Jackson за PixieGirl:
Latest purchases for autumn
Good service always. Kept on track with orders so efficient and fast delivery
0
Споделете
Доверен клиент
Проверено от Feefo
4 days ago
Petite dress
Very good
0
Споделете
SS
Sarah Stewart
Проверено от Feefo
4 days ago
Какво каза Sarah Stewart за PixieGirl:
Great fit
Quick delivery. Item fits perfect. Would recommend to all petite girlies.
Item wasn’t material I expected but still fits well and would still buy again. I love that I can order from somewhere...
Прочетете повече
0
Споделете
AP
Anielka Parson
Проверено от Feefo
5 days ago
Какво каза Anielka Parson за PixieGirl:
Disappointing Service and Return Policy
Unfortunately, I was disappointed with the service. I feel that customers should not have to pay for returns when the sizes received are incorrect and the product does not meet expectations. I...
Прочетете повече
Katie
PixieGirl
4 days ago
Unfortunately, I was disappointed with the service. I feel that customers should not have to pay for returns when the sizes received are incorrect and the product does not meet expectations. I believe a more customer-friendly returns policy would be fairer.
Ida
PixieGirl
5 hours ago
Thank you for sharing your feedback with us. We’re really sorry for the disappointment and frustration caused by your experience.
We’d like to reassure you that we do not charge for returns when an item received is incorrect, so you should not have been charged the £1.99 return fee. We sincerely apologise for this oversight and have now refunded the £1.99 back to you. Please allow up to 5 working days for the refund to reach you.
We really appreciate you bringing this to our attention and are sorry again for the inconvenience caused. We hope to have the opportunity to provide you with a much more positive experience in the future. 💗
Събираме независимо отзиви от името на фирмите, които работят с нас. Нашата платформа се свързва само с потвърдени купувачи, за да сте сигурни, че четете отзиви от истински клиенти.
Само клиенти с доказателство за покупка могат да оставят отзив във Feefo. Гарантираме това, като се свързваме с купувачите веднага след трансакцията.
Проверяваме дали отзивите са от истински клиенти, като ги съпоставяме с продажба или трансакция. Лицата получават покана да оставят отзив само след като са закупили от фирмата.
Проверяваме дали отзивите са от истински клиенти, като ги съпоставяме с продажба или трансакция. Лицата получават покана да оставят отзив само след като са закупили от фирмата.