service was good and prompt, informative but i wish i was aware that the credit card was going to be charged twice when you supplied the wrong product and it had to be replaced, this normally is not...
阅读更多
Safetyshop
Safetyshop
14 years ago
Thank you for your comments, all feedback is essential for us in improving our customer service and satisfaction
Angela
order not complete, had to phone 2 times. Lots of confusing e-mails/delivery notes that didn't make sense. No refence on any of the paperwork made about the missing items. V. poor
Safetyshop
Safetyshop
14 years ago
Thank you for taking time to sending us you’re feedback.
Apologies for the issue on your order. Our service is something we pride ourselves on and this order has fallen well below our high expectations.
It seems on this occasion there was a picking error in our warehouse and your comments have been passed on the relevant department. Your comments have been taken very seriously and we will strive to improve on any issues are customers have had in the past to make ordering with PureSafety as easy and hassle free as possible.
Angela
产品评价
购买日期:13/03/2012
0
分享
受信赖的顾客
经 Feefo 确认
14 years ago
Joanne Broadbet gave excellent service
产品评价
购买日期:14/03/2012
0
分享
受信赖的顾客
经 Feefo 确认
14 years ago
Took over two 2weeks for order to be delivered.
受信赖的顾客
14 years ago
Good
产品评价
Safetyshop
Safetyshop
14 years ago
Thank you for your feedback. Please accept my apologies that you waited 2 weeks to receive this item off your order. We were awaiting supplies from our vendor. Upon checking your order I can't see that you have informed us of the leakage problem previously. Please can you advise how many of the bottles you received are affected. I hope it's only one of the bottles received that you have experienced a problem with, if not it may be a faulty batch. If you can let me know I can arrange a replacement for the faulty item.
Regards
Anne Wilde
Safetyshop Team
受信赖的顾客
14 years ago
It is actually the cap that leaks and i have had reports of around 6-7 that leak. Its seems that the cap on the bottle does not close tightly enough and is catching on peoples clothes and then leaking all down the side of the person.
Safetyshop
Safetyshop
14 years ago
Thank you for your response. I have raised a credit for quantity 8 of the product already received and raised a replacement order for the same quantity which you should receive on Monday. We have checked the remaining stock and have been assured none are showing any signs of leakage.
Again please accept my apologies regarding the defective products you received.
Regards
Anne Wilde
Safetyshop Team
Safetyshop has now merged with Seton UK to bring you an enhanced health and safety shopping experience. Same facility in Stockport, Cheshire. Same Products, Same Price, Superior Service.
Safetyshop has now merged with Seton UK to bring you an enhanced health and safety shopping experience. Same facility in Stockport, Cheshire. Same Products, Same Price, Superior Service.