Thanks for the review — sorry the delivery took a little longer than expected. I'm confident this would improve in the future as typically goods arrive within 3 working days.
Kind regards,
Christian
Product reviews
Christian Evans
The Westminster Collection
2 months ago
Thanks for the kind words about this product!
Kind regards,
Christian
Terrible service, terrible user interface on the website
Product reviews
Sally
The Westminster Collection
2 months ago
Hi - We’re sorry to read that you feel this way and that your experience has been disappointing.
We want to reassure you that any subscription linked to a purchase is clearly presented during the checkout process and confirmed by email, so customers can review their options before completing their order. We never intend for any part of the process to feel unclear or misleading.
If you’ve received items you no longer wish to keep, return details are included on your invoice and they can be sent back free of charge via our Royal Mail returns portal for a full refund.
Our customer services team would also be happy to review your account and assist further if needed. Please contact us with your details so we can help resolve this for you. Sally
Date of purchase: 01/22/2026
1
Share
MC
Mrs M Curry
Feefo Verified
GBR
2 months ago
What Mrs M Curry said about The Westminster Collection:
They do not address complaints, do not accept proof of cancellations, they are condescending and patronising and unprofessional.
Product reviews
Sally
The Westminster Collection
2 months ago
Hi. Thank you for taking the time to share your feedback. We are very sorry to read about your experience, and we would also like to extend our sincere condolences to you and your family for your loss. We understand that this is an incredibly difficult time, and we are truly sorry that this situation has added further stress.
We can confirm that we received your email dated 11th March, and we have since responded to this directly to address the concerns you raised.
Please be assured that your complaint is being taken seriously and we are reviewing the details of your account, including the cancellation and the payment you have queried. We appreciate you bringing this to our attention and giving us the opportunity to investigate the matter fully.
If there is anything further you would like us to review, or if you have any additional questions following our response, please do not hesitate to contact us. We are here to help and will do everything we can to resolve this for you. Sally
The service that I received was excellent. An online transaction and I was kept well appraised of the progress of my orders. Both were securely wrapped and received as stated.
Sally
The Westminster Collection
2 months ago
Hi - Thank you for your kind review.
We're delighted to hear that you had an excellent experience with your order. It’s great to know that the online process was smooth and that our updates kept you informed along the way.
We're also pleased that your coins arrived securely packaged and as expected. Thank you for choosing Westminster Collection, and we hope you continue to enjoy building your collection with us. Sally
Product reviews
Date of purchase: 02/24/2026
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
2 months ago
The product quality is excellent.
And delivery time was reasonable.
Sally
The Westminster Collection
2 months ago
Hi, Thank you for your kind feedback. We’re really pleased to hear that you’re happy with the product quality and that the delivery time met your expectations. Your comments are greatly appreciated, and we look forward to serving you again in the future. Sally
Fast and efficient. I just wish they wouldn't send me so many e-mails promoting expensive tacky items that are of no interest to me whatsoever. You have to separate the good from the bad.
Sally
The Westminster Collection
2 months ago
Hi. Thank you for your review. We're really pleased to hear you found the service fast and good value for money.
We also appreciate your honest feedback about the emails. We're sorry to hear they’re not always relevant to you Thank you again for taking the time to share your thoughts. Sally
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.