I was able to source wallpaper at a bargain price, having previously identified it at a rival store. The on site wallpaper estimating tool enabled me to order with confidence. Delivery was prompt and...
Read more
Paula
Taskers The home store
8 years ago
Hi Customer
Thank you for your review, it is great to you are pleased with your order and we look forward to you shopping with us in the future
Reasonable delivery time but received NO message about dispatch or expected delivery time
Paula
Taskers The home store
8 years ago
Hi Robert
Thank you for your review, it is important for us to hear from our customers about their experience
Our despatch confirmation emails are part of an automated system and should be sent out as soon as we ship your order, we are sorry to hear in this instance that you did not receive this email.
Kind Regards
Paula
Taskers The Home Store
Customer Service Team
Product reviews
Date of purchase: 20/07/2017
0
Share
Trusted Customer
8 years ago
Excellent service, reasonable prices.
Paula
Taskers The home store
8 years ago
Hi Customer
Thank you for your review, it is great to hear you are pleased with your order
Kind Regards
Paula
Taskers The Home Store
Customer Service Team
Product reviews
Date of purchase: 27/07/2017
0
Share
Trusted Customer
8 years ago
Delivery and item were as described. Would not hesitate to use this service again.
Paula
Taskers The home store
8 years ago
Hi Customer
Thank you for the fabulous feedback, we are happy to hear you are pleased with your order
Kind Regards
Paula
Taskers The Home Store
Customer Service Team
Date of purchase: 20/07/2017
0
Share
CU
Customer
8 years ago
What Customer said about Taskers The home store:
Excellent product and service thank you
Paula
Taskers The home store
8 years ago
Hi Steve
It is great to hear you are pleased with your order and we look forward to you shopping with us in the future
Purchase online was straightforward, item was delivered very quickly with great communication from couriers about when to expect delivery on day (1 hour window given on morning of delivery). Product...
Read more
Paula
Taskers The home store
8 years ago
Hi Customer
Thank you for the great review, we are happy to hear you are pleased with your order
I purchased a curtain rail online. When i opened the packet it had obviously been out to someone else and had some of the fittings assembled and a bit broken off. Some of the hooks were also...
Read more
Paula
Taskers The home store
8 years ago
Hi Customer
Thank you for your review, your feedback is important to us. We are sorry to hear you experienced a problem with your recent order.
I have spoken with our online team and checked our messages and we have no record of any contact from yourself with our online team to advise us of the issue with your curtain track set. Had we been aware we would happily have liaised with yourself to get a replacement sent out and the original item collected.
As a goodwill gesture I have refunded your delivery charge for this order and if we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us on 0151 330 5400 or email us at enquiries@taskersgroup.co.uk
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.