Merchant Logo
Rated
Excellent

Your Artificial Grass Specialist

Service
4.6
/5

5

4

3

2

1

450

53

21

6

21

551

ratings over the past year

545 out of 7,256 reviews
Time:
Past year
Trusted Customer
1 day ago
Date of purchase: 07/06/2024
The service level was awful, I ordered grass I was given a delivery date, the grass did not turn up, there was no call or message I then had to chase them up, only to find you have to wait 48hours for
...
Read all
CB
Christopher Boyle
Coatbridge north Lanarkshire
2 days ago
Date of purchase: 28/05/2024
What Christopher Boyle said about Grass247:
Excellent apart from damaged tube
TJ
Tracy Jones
Dereham
4 days ago
Date of purchase: 26/05/2024
What Tracy Jones said about Grass247:
Fast delivery, Delivery driver was amazing and very helpful
CH
Carole Hunt
7 days ago
Date of purchase: 27/05/2024
What Carole Hunt said about Grass247:
Looks fab and easy to fit Quick delivery service too
EP
Elizabeth Pearce
Bridgnorth
8 days ago
Date of purchase: 26/05/2024
What Elizabeth Pearce said about Grass247:
Excellent communication, lovely quality products. My email was answered quickly, and they answered my query straight away. So I went on to purchase 15 sq metres of ( Holly).
GH
Gerald Hindman
Deal Kent
8 days ago
Date of purchase: 26/05/2024
What Gerald Hindman said about Grass247:
Perfectly fine!!
AH
AUDREY HODGSON
Somerset
9 days ago
Date of purchase: 25/05/2024
What AUDREY HODGSON said about Grass247:
It was a very good service samples were sent, but I ordered a different one, so pleased with order arrived quickly and on time delivery man was very helpful and put it where wanted it , now it is do
...
Read all
GS
Grzegorz Sosna
Po21 5sy
9 days ago
Date of purchase: 25/05/2024
What Grzegorz Sosna said about Grass247:
Not really good help
Merchant Logo
Online Carpets Customer Services
Grass247
6 days ago
Hello Grzegorz. Thanks for leaving a review following your recent purchase. We are sorry that you were not happy with the service you received. Upon investigation, it has been noted that you reported missing items from your delivery on the day of the occurrence. Following our standard procedure, it seems that you were provided with the option of rescheduling the delivery, yet you opted for a refund for the absent items instead. The refund was promptly processed on the same day. Considering the above circumstances, we regret to learn about your decision to leave a negative review. Despite the less than ideal situation, we complied with your request and therefore believed the matter had been resolved satisfactorily. A member of our Customer Care Team will be in touch with you soon to discuss this further. Kind regards, Joanne. Grass247.
Trusted Customer
9 days ago
Date of purchase: 27/05/2024
I bought this after having many samples from Grass 247 who were most helpful in my making an informed decision on the quality of the grass I needed.
Trusted Customer
10 days ago
Date of purchase: 24/05/2024
Staff very helpful and patient Excellent experience
About Grass247
Lowest prices guaranteed
Read all
416 Lingwell Gate Lane, Thorpe, Wakefield, West Yorkshire, WF3 3FD, United Kingdom
Award

Feefo Trusted Service Awards

Our independent awards recognise the top brands for customer service. Winners are decided based on the ratings they receive from their customers.

Why trust Feefo reviews?

About Grass247
Lowest prices guaranteed