Merchant Logo

Cast Iron Radiators 4u Reviews

Rated
Exceptional

Part of the Radiators 4u group, we offer a huge range of cast iron radiators at excellent prices.

Service
4.9
/5
Product
4.9
/5

5

4

3

2

1

26

1

0

1

0

28

ratings over the past year

28 out of 262 reviews
Time:
Past year
TR
Tim Rickard
Northfleet
28 days ago
What Tim Rickard said about Cast Iron Radiators 4u:
I was told when I purchased the radiator that I also needed to purchase the connector bar, however when I showed my plumber he told me that I only needed this if I was connecting more than one radiato
...
Read all
Merchant Logo
Customer Service
Cast Iron Radiators 4u
27 days ago
Hi Tim, Thank you so much for taking the time to chat with us today! Your feedback has been passed to our Web Development team to investigate and we apologise again for the unnecessary expense. We look forward to collecting the joining tool from you soon and processing a full refund for it. We're glad to hear you love the radiator and we hope to hear from you again in the future! :) Warm Wishes, Cast Iron Radiators 4u After Sales
Product reviews

Date of purchase: 15/03/2024
0
Share
AL
Adrian Lovatt
Doncaster
1 month ago
What Adrian Lovatt said about Cast Iron Radiators 4u:
Good service
Merchant Logo
Customer Service
Cast Iron Radiators 4u
1 month ago
Wonderful to hear this, Adrian! Thanks for reviewing us and we hope you enjoy your purchase :) All the best, Cast Iron Radiators 4u
Product reviews

Date of purchase: 23/02/2024
0
Share
Trusted Customer
2 months ago
Excellent! Delivery , contact and product first class
Merchant Logo
Customer Service
Cast Iron Radiators 4u
2 months ago
Hiya, It's always wonderful to see feedback like this - thank you so much for rating us! :) We hope you enjoy your purchase for years to come and look forward to hopefully hearing from you again in the future. All the best, Cast Iron Radiators 4u After Sales
Product reviews

Date of purchase: 22/01/2024
0
Share
SL
Shaun L.
East Yorkshire.
2 months ago
What Shaun L. said about Cast Iron Radiators 4u:
First class from start to finish with great communications throughout.. After sales were again first class.
Merchant Logo
After Sales
Cast Iron Radiators 4u
2 months ago
Thank you for the Great feedback ! Always great to hear from a happy customer.
Product reviews

Date of purchase: 18/01/2024
0
Share
Trusted Customer
2 months ago
I initially needed to cancel my order and this was handled quickly. When I reordered, everything was sorted out fast and the service was also very responsive to my queries - including around delivery
...
Read all
Merchant Logo
After Sales
Cast Iron Radiators 4u
2 months ago
Thank you so much for the feedback We're very happy to have provided you with such a good experience and hope to do so again in the future
Product reviews

Date of purchase: 22/01/2024
0
Share
JO
Joanne Oneill
Yorkshire
3 months ago
What Joanne Oneill said about Cast Iron Radiators 4u:
Perfect. Exactly what I wanted and after lots of searching definitely the best prices!
Merchant Logo
Customer Service
Cast Iron Radiators 4u
3 months ago
Hi Joanne, This is some amazing feedback, we're so thrilled to see you're happy with your purchase! We hope these serve you well for years to come. All the best, After Sales :)
Product reviews

Date of purchase: 24/01/2024
0
Share
DN
Darran Newman
4 months ago
What Darran Newman said about Cast Iron Radiators 4u:
Bought a product online, a bit misleading not what I thought I was going to get, paid £5.99 deliver. On returning the product no QR code had to spend another £5 to send back.
Merchant Logo
Customer Service
Cast Iron Radiators 4u
4 months ago
Hi Darran, Sorry to hear you couldn't find what you were looking for in our selection! I can see that you have reached out to us to discuss your order and spoke to one of my colleagues. As we understand it, you were under the impression we have supplied you with pipework instead of pipe shrouds. My colleague then explained that the product you have received is our brass pipe shrouds as ordered and that they are to be slid over existing pipework. At this point you have decided to return the product as it was not suitable to your needs, as you advised us you were looking for what is commonly called a "snap-on" type cover. Our Pipe Shrouds are solid brass and are not advertised as "snap-on". We're sorry they are not what you expected. In any instance where you're unsure about the use/installation of one of our products, we highly encourage to call our friendly Sales Team with any questions prior to ordering. Unfortunately we don't offer a free return policy, as advised on our website, so we haven't got a way to generate a return label via QR code. The pipe shrouds will be refunded as soon as they are received back with us in an unused, undamaged condition and in their original packaging. Feel free to let us know if there's anything else you need in the future. All the best, After Sales
Product reviews

Date of purchase: 05/01/2024
0
Share
MA
Matt
Manchester
4 months ago
What Matt said about Cast Iron Radiators 4u:
Excellent service and delivery. Radiators arrived quickly and friendly delivery service.
Merchant Logo
After Sales
Cast Iron Radiators 4u
4 months ago
Thank you for the review. Very happy that you are happy with our service
Product reviews

Date of purchase: 29/11/2023
0
Share
Trusted Customer
4 months ago
good service very helpful and great radiators haste free
Merchant Logo
Customer Service
Cast Iron Radiators 4u
4 months ago
This is wonderful feedback - thank you so much for taking the time to share your experience with us. We're very happy to hear you're satisfied with your purchase! Best Wishes, The After Sales Team
Product reviews

Date of purchase: 01/12/2023
0
Share
Trusted Customer
5 months ago
The package arrived very quickly and extremely secure. The items are awesome.
Merchant Logo
After Sales
Cast Iron Radiators 4u
5 months ago
Thank you for taking the time to give us this review. I am happy to hear that you are so pleased
Trusted Customer
5 months ago
Couldn't be happier. Thanks everyone.
Product reviews

Date of purchase: 27/11/2023
0
Share
About Cast Iron Radiators 4u
Cast Iron Radiators 4u is part of SMR Enterprises Ltd., a swiftly-growing and thriving company based in Portsmouth, Hampshire. For almost 20 years we have specialised in supplying heating products to both trade and retail customers. We are proud to supply a huge range of cast iron radiators, with an exceptional track record of customer service. Our expert sales team are always happy to guide you through your choices, as we are certain we can supply your perfect cast iron radiator.
Read all
Unit 4, Victory Trading Estate, Kiln Road, Portsmouth, Hampshire, PO3 5LP, United Kingdom
Why trust Feefo reviews?

About Cast Iron Radiators 4u
Cast Iron Radiators 4u is part of SMR Enterprises Ltd., a swiftly-growing and thriving company based in Portsmouth, Hampshire. For almost 20 years we have specialised in supplying heating products to both trade and retail customers. We are proud to supply a huge range of cast iron radiators, with an exceptional track record of customer service. Our expert sales team are always happy to guide you through your choices, as we are certain we can supply your perfect cast iron radiator.