Always happy with goods received, but, even though I sign up to loyalty scheme every time I place an order I have never yet received the promised 5% discount..
Georges The Big Mans Shop
Georges The Big Mans Shop
14 years ago
We have checked your account, and find that although you registered on 14th March this year. You did not use your 'Login' details before placing your next order on 20th May.
We have sent your registration info again in case you have mislaid the details.
Please LOG-IN on the front page of the catalogue PRIOR to browsing. This way you will be sure to get your discount, currently set at 5% off ALL PURCHASES.
Due to excessive Bank/Credit card charges for refunds, retrospetive refunds cannot be given.
Mike Reynolds
Product reviews
Dyddiad y pryniant: 19/05/2011
0
Rhannwch
Cwsmer Dibynadwy
Dilyswyd gan Feefo
14 years ago
Fast service
Product reviews
Dyddiad y pryniant: 20/05/2011
0
Rhannwch
Cwsmer Dibynadwy
Dilyswyd gan Feefo
14 years ago
Excellent response time and good communication.Highly Recommended.
The usual impecable service. Easy shopping via website. Good and useful information on progress of order. Very quick delivery with notification of the HOUR when it is expected to be delivered - many...
ordered 3 x 4xl shorts. Received 2 x 4xl and 1 x 3xl very poor service. Couln't be bothered with hassle in returning wrong size.
Georges The Big Mans Shop
Georges The Big Mans Shop
14 years ago
We are very sorry that you received one incorrect item in your latest order. We do take a lot of care in processing all orders, but unfortunately on this occasion we appear to have missed a problem.
We are also very sorry that you did not bother to contact us reference the error to give us the chance to correct things.
Please return the offending item and a replacement will be sent out by return Post Free of course, and in line with our normal procedure your return postage expense will also be refunded.
Apologies again for any laxness on our part.
Mike
Mike Reynolds
Georges The Big Mans Shop
Georges The Big Mans Shop
14 years ago
Customer never responded to offer of quick free exchange as of October 31 2011
Mike Reynolds
Product reviews
Dyddiad y pryniant: 18/05/2011
0
Rhannwch
Cwsmer Dibynadwy
Dilyswyd gan Feefo
14 years ago
Always prompt and helpful, i can always find cloths to fit
38 years service to the Larger Man. We are a Real shop! and have been specialising in Clothes for Big Guys in the UK since 1985.Formal and Casual wear to fit up to 8xl (72)
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
38 years service to the Larger Man. We are a Real shop! and have been specialising in Clothes for Big Guys in the UK since 1985.Formal and Casual wear to fit up to 8xl (72)